![]() |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 2)
(in navolging op deel 1)
Ik voel me wel okeej, t gaat wel lekker zo, het vrijgezelle bestaan! |
Citaat:
|
Ik ben ontiegelijk verliefd...Gisteren een date met haar gehad. Het ging goed. Het was erg gezellig en als ze van vakantie terugkomt, spreken we opnieuw af. Ze was wel overrompeld van mij zoenactie! Had zij misschien niet verwacht! :D
|
ooooh hij is zo lief! :)
|
Ikhouvanhemikhouvanhemikhouvanhem! :p
goed dus. |
Citaat:
|
hopeloos. :)
|
Verliefd en hopeloos.
Wat heb ik me de afgelopen 2 weken hysterisch gedragen zeg, niet normaal! Lopen miepen van hier tot Tokyo. Maar hij is zooo geweldig en hij was zooo onbereikbaar. Heb hem nu nog steeds niet gesproken. Maar wat heb ik me misdragen, veel te veel mails gestuurd enzo. Ik moet me de komende 4 weken wel goed inhouden en hopen dat hij daarna een keertje me belt of mailt ofzo.... *zucht* |
Perfectemoento!! :D
Kan niet beter haast denk ik op dit moment..... :rolleyes: Is zóóóóó in love .... :p |
Citaat:
|
er is een meisje waar ik wat mee moet afspreken:s maar ik kan dr niet bereiken:o telefoon uit en heb gemailt maar nog niks terug...
maar ik heb geduld :) en als we dan wat gaan doen... zie ik wel wat er gebeurt... ik verwacht niet te veel :o maar ja relationeel gezien>> Work in progress:p |
Citaat:
|
begint op gang te komen geloof ik :p
|
Citaat:
AAAARGG!!! :s neej damn ik wil iets terug NU!!! |
Fantastisch!!
Toen hij dit weekend naast me lag, zo schattig, zo lief, zo perfect :) *verliefde zucht*. En volgend weekend gaan we naar zee, slapen in een tentje :D |
Onzeker. Er begon net iets moois op te bloeien tussen mij en een jongen, en nu zien we elkaar 5 weken niet. En zelfs dan weet ik niet hoe het verder gaat, aangezien 2 van zijn beste vrienden er niet erg blij mee zullen zijn als we iets krijgen. Die vonden me ook leuk:o. Maar ik ben ook blij, want de laatste week was geweldig:). Dus afwachten maar... laat dat nou net niet mijn sterkste punt zijn.
In ieder geval wordt het een rustige zomer. Vast goed voor me. |
Ik weet eigenlijk niet precies hoe ik me mag voelen.
Maar ik voel me blij. Ik voel me goed. Het gaat wel weer de goede kant op denk ik. :o :D |
ik voel me nu okee, het is pril en t voelt allemaal heel fijn, maar ga een paar moeilijke weken tegemoet vanwege vakanties
|
beetje verliefd aan het worden (zo van: volgens mij ben ik het al, maar dat weet ik nog niet helemaal zeker :p)
|
Ik grijns een beetje te breed om sms-jes, verder niks :o
|
kriebels ja, geloof ik.
maar hij is op reis en ik weet echt niet wat ie van me vind. Hij heeft me wel gezoend. En ik terug ja.. :bloos: |
hij had een behoorlijk slechte timing....
(zoals meerderen geloof ik) |
Kut. Anders kan ik 't niet omschrijven.
|
Ik ben superverliefd en HIJ ook, dus het gaat geweldig allemaal! (y)
|
Citaat:
Helaas viel dit de familie ook op en vonden ze dit een geweldige aanleiding om veel flauwe grappen te gaan maken :o. (Ja zelfs het "Een beeeeeetje verliehieeeefd" is de revue gepasseerd) |
Mwa, hij zegt dat het niet wederzijds is maar door de dingen die hij doet/zegt maakt ie me altijd weer aan het twijfelen!
|
Ik ben aan het bedenken wat mijn volgende MOVE gaat worden;):P
|
Ik denk dat ik van hem hou, maar hoe weet je dat?
Hihi, ik vind het ergens wel absurd, dat IK (= flierefluiterende vrijgezel tot een tijdje geleden) deze gevoelens kan hebben :D En ergens een beetje onzeker.... |
waarom heet iedereen nu ineens Roos? :(
|
Citaat:
|
Het is sids Vrijdag uit en ik moet er nog erg aan wennen :(
|
ik voel me dom omdat ik er in getrapt ben.
|
Ik voelde me heel goed, op een klein detail na, maar soms ka hij gewoon tactloos zijn; ik ga een midweek op vakantie ging ervan uit dat ik vanavond nog ff afscheid kon nemen, maar is hij bij familie en blijft daar ook slapen, dat krijg ik dan te horen over de telefoon terwijl IK bel, terwijl we gister het erover hadden dat we elkaar vandaag nog ff zouden zien.... maakt me gewoon onzeker en dat haat ik.
|
Zwaar kut. Is er eindelijk iemand die helemaal geweldig is en hetzelfde van mij vind... en dan woont 'ie in Engeland :(
Het zit mij ook nooit mee. |
belabberd... ik vind hem leuk, hij vind mij leuk. wat is probleem dan zou je zeggen? zon stomme ex waar hij 22 mnd wat mee heeft gehad. ze gooit echt roet in t eten!!:mad::mad:
Kon hij nou maar mij laten geloven dat hij haar echt helemaal niet meer wil:( |
Cliché: nog steeds vaag:D
|
ontzettend verliefd... :D
|
hmm. ik ben minder in de war dan eerst. bijna over mn ex heen. en binnenkort een soort van afspraak met iemand die ik nog helemaal niet ken. maar ik geloof dat we vonden dat we toch maar moesten afspreken.
|
Citaat:
|
Tussen hem & mij gaat alles nog steeds perfect, we hebben elkaar nu alleen al bijna 3 weken niet gezien en daar komen er nog 3 bij. Maar ik ben wel al lekker van alles aan het regelen voor het huisje waar ik in ga wonen en waar hij toevallig ook een kamer heeft. <3
|
tis hier nog steeds stil......is goed zo :)
|
Citaat:
|
Ja nog steeds wel goed enzo :)
|
giechelig :cool:
|
hihi
|
Citaat:
lekker ongothic. |
Nog steeds heerlijk :)
|
gebruikt
|
Ach, soms heb ik wel momenten dat ik graag een vriendin zou hebben, maar wanhopig ben ik niet.
|
zwaar gedeprimeerd, hopeloos ... mannen :( :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48. |