![]() |
Welk boek lees je nu? deel III
terry goodkind - de eerste wet van de magie
ultieme vakantieserie |
Ik heb net Een roos van vlees uit. Bah, die muizen. :(
|
Ik lees momenteel "Een liefde in Parijs" van Remco Campert.
|
Citaat:
ik ga nu beginnen in Dochter van het keizerrijk, van Raymond E. Feist |
Marco Kunst - Gewist
echt 3x geweldig. moet je lezen |
Number 9 Dream van David Mitchell
Super goed boek :) |
Verleden week, van Aidan Chambers. Nouja, die lees ik nu niet, heb hem net uit. Ga vanavond beginnen in Vrouwenwandelaar van Nathan Meyer.
|
Ben nog bezig in 'Het proces' van Kafka.
|
Harry Potter and the Order of the Phoenix en The Vampire Armand van Anne Rice :cool:
|
Doodspel van James Brown (of zoiets), heb net Carrie van Stephen King uit.
|
Kiwi's, kanjers en gigaonderbroeken van Louise Rennison,
GEWELDIG! :D |
Nog steeds Gravity's Rainbow (schiet niet op), maar eigenlijk post ik om te laten weten dat ik vanaf morgen tot de dertigste op vakantie ben. Leonoor zal jullie in de gaten houden, maar ik reken er op dat jullie braaf zijn. (Y)
LUH-3417 |
Hella Haasse - Het blauwe huis
|
Citaat:
ik ben nu de keuze is aan jou aan het lezen. ben nog niet heel erg ver maar het is wel grappig. het is niet een boek om lekker achter over te liggen en lui lekker te lezen. het is een doe boek (y) |
Een kleine geschiedenis van bijna alles
Moet alleen praktisch nog beginnen, heb gisteravond ff de inleiding gelezen |
Nog steeds Stemmen uit zee want dat is een dik boek. Wel leuk/goed trouwens.
|
ik lees de glazen maagd van catherine cookson
|
herbjorg wassmo- de tora-boeken (een trilogie)
|
Stephen King - The Green Mile II
kwalitatief niet echt om over naar huis te schrijven, maar goed het doodt de tijd |
Ik lees nu "Stad der blinden". Gaat over een stad die wordt getroffen door een blindheids-epidemie. Best een goed boek, wel dik :p
|
Ik lees nu "Kaplan" van Leon de Winter. Tot nu toe vind ik er nog niet echt veel aan.
|
Anna, de biografie over Annie M.G. Schmidt. En ik ga ook opnieuw beginnen in Wie scheep gaat van Rascha Peper. Die heb ik dus al een keer gelezen, maar ik vond hem erg mooi en wil er misschien mijn scriptie over schrijven, vandaar dat ik hem nog een keer lees. :)
|
Citaat:
|
Dansen en springen.. - Anna Maxtell
Ik kom er nauwelijks door heen. Het is flauw en met gestoorde details. Het is onsamenhangend.. En toch lees ik het! :P:D |
de Da Vinci Code van dan brown :D
is heel leuk :cool: |
De Idioot nog immer. Jullie krijgen trouwens allen de groeten van LUH, kwam em tegen in Eindhoven.
|
Ik ben nu bezig in Purgatorio van Dante, en heb net Inferno uit. Geweldig, soms moeilijk omdat je veel moet opzoeken in de notenlijst (uitleg van achtergrond/persoonsverklaringen ed.), maar ik heb ze al een tijdje en had ze enkel nog globaal gelezen, maar nu écht écht <3.
|
Citaat:
|
alleen op de wereld heb ik net uit, heeeel mooi boek en nou ben ik maar weer verder gegaan met de terugkeer van de koning (ik haal alleen die mensjes steeds door elkaar :s )
|
Citaat:
|
ik heb net de onzichtbare n van karel glastra van loon uit (wat een fantastisch boek!) en ben verder bezig in de ontdekking van de hemel (HM) en metroland (Julien Barnes)
|
Citaat:
|
Ben zojuist begonnen in 'Afscheid van de wapenen' - Ernest Hemingway
|
nou en wow van cornald maas
|
Chez Darling van Christine Orban.
Voorbij Avalon van verschillende schrijvers. |
Als 'bedboek' nog steeds Harry Potter en de Orde van de Feniks en verder ben ik bezig in De man die zijn haar kort liet knippen van Johan Daisne en Amerika van Kafka.
|
ik begin vanavond aan 'De Pianist' van Wladyslaw Szpilman. Ja, die van de film :)
|
Ik ben net begonnen in "De boerderij der dieren" van Orwell.
|
Droomfotograaf van Janneke Jonkman
|
Rico's vleugels van Rascha Peper. Aangezien ik mijn scriptie over haar wil schrijven, ben ik nu maar vast alle boeken aan het lezen. :)
|
Het achterhuis van Anne Frank voor de zoveelste keer
|
Mariken van Nieumwhegen
Pride and Prejudice - Jane Austen |
terry goodkind - de tweede wet van de magie
ik vraag me alleen af hoe een vertaler hetzelfde woord in hetzelfde boek met verschillende dingen kan vertalen :confused: en ik vraag me af of me dat de vorige keer niet is opgevallen volgens mij wel maar ik weiger ze nog steeds in het engels te lezen |
De Geestverwantschap van David Mitchell, en hierna:
Cloud Atlas van David Mitchell. Fijne schrijver :) |
Ik lees meestal een paar boeken tegelijk, momenteel:
*Dan Brown - Het Bernini Mysterie (kwart van gelezen) *Harry Mulish - De Procedure (iets over de helft) *Bergljot HobÆk Haff - De Prijs Der Rijnheid (laatste kwart - wil niet echt vlotten :( ) * Franz Kafka - Het Slot (2e hoofdstuk) |
*Kristien Hemmerechts - Een jaar als (g)een ander
*Goethe - Het lijden van de jonge Werther *Osna Seierstad - Boekhandelaar in Kaboel *Patrick Süskind - Het parfum *Victor Hugo - De klokkenluider van de Notre-Dame *Pieter Aspe - De midasmoorden Ik zou eigenlijk beter 1 boek met een keer lezen, maar ik krijg gewoon zin in iets anders en dan begin ik met een ander boek :-P |
Dan Brown - de Da Vinci Code
|
argh ik heb gister mn boek uitgelezen toen de bieb al dicht was
en nu is ie nog niet open ik verveel me dood |
Citaat:
Erg mooi - Niet eens het verhaal, maar alles dat over symboliek, religie en kunst gaat.. |
victoria andrews - bloemen op zolder...
niet nadenken en helpt tegen verveling..alleen is het de omnibus..zit nu met 1300 blz op schoot (niet echt hanig) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08. |