![]() |
Goed dan, ik kan ook dichten dacht ik... dus maar weer een paar pogingen, Engels en Nederlands
I tried a million times To get my message through I just couldn't reach your mind And tell you all my thoughts I wish I didn't love you The way you're loving me You're shredding me to peaces I wish you'd finally see I cannot love you It'd end up wrong anyway Other girls will love you better We'll both go our own way I'll never ever forget you Or all the joy you gave me Here we separate our lives But please, don't forget me? * Weet niet, beetje rare poem... :o * Ik zit in het gras Zon op mijn gezicht Woorden komen uit mijn pen Men vraagt wat ik doe: ik dicht... Overal mensen die lachen en praten Mijn huid warm door het prille licht Mensen die lachen en praten en vragen "Wat doe jij dan?" Ja, ik dicht! Opeens valt met bakken uit de lucht Een zomerregen ongericht Mensen vluchten voor het water En wat doe ik? Ik dicht... * Ja goed, ik zat in de zon, met pen en papier.. Tsjah.. was heppie! :D * Blauwe ogen, zwarte haren Zijn huid door de warme zon gekleurd Witte tanden, een lachende mond En ik vraag me af wat er met me gebeurd... Verschoten jeans, verlegen hand Hij stelt zich zenuwachtig voor Ik lach hem toe, hij lacht terug He, kom op, ik bijt niet hoor! (:rolleyes: ) Handen dansen door mijn haren Zijn lippen raken de mijne zacht Hij mompelt, ik lach, het is precies Wat ik er niet van had verwacht... Droeve ogen, een treurige blik Onze handen zwaaien een vaarwel Een zwaaiende hand uit het raampje van de trein Eerder "tot nooit meer" dan "tot snel"... * Ja, goed, no comments... Is niet zo mooi gelukt vind ik zelf... * |
Zijn ze zo slecht? :( ;)
|
... and you're just a teenage dirtbag-baby like me...... Wheeheeheheheheeeeeeeeeeeej,
So verrie heppie, niet normaal :) |
Jups prevent the world... OF ME
niet jij! as usual, another poem that touched me!!!!!! (1+2) as u know, keep it up! :D (y) bubaajz |
Mooie gedichten, Inge!!! Omdat je nog niet zoveel reacties heb geef ik nogmaals mn complimenten op het Forum hoewel ik je eig. per email al heb gecomplimenteerd met deze gedichten. Maar ja een complimentje kan, als het verdiend is tenminste, niet vaak genoeg worden gegeven, en het is verdiend, dus bij deze nogmaals: mijn complimenten. Dikke kus en tot snel op msn
Bas |
He allemaal: thanks voor de reacties!
En tacidvs: keep happy, is goed! :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |