![]() |
2e ronde favoriete forummer, 2e 8 wedstrijden
stem iemand
onderbouw het of niet maar drink wel bier Ow ja: er staat 2 x 3 namen bij komt omdat tommythecat/sk-anne gelijk geeindigt zijn en faz/asonldude ook. dus kies 1 van die 3. (except arjan) Stevill(etc.) - Telluriet Ulfheidin - I(L) cock Tommythecat/sk-anne - Opgeroth Exo - Faz/Asonldude Silent Engima - Tom Violence Trimm Trabb - King Silveria - Mortischa Jnieuwelaar - Harrie84 al door naar 3e ronde: roxy ce-el-wan gimme more beer lepra the clown ufke chaos cut_off 86dagreed |
Stevill(etc.)
I(L) cock Tommythecat Exo Tom Violence Trimm Trabb Mortischa Harrie84 |
btw ben ik nog in de race ?
|
Telluriet:metal
I(L) cock:irritante relnicht Opgeroth:ken de ander niet Exo: gewoon Tom Violence: omdat ze een snoesje is King: omdat ik altijd fijn met king kan zuipen/blowen Mortischa: geen id Harrie84: geen id |
Stevill(etc.) - grappige gast met een te droge aroogante humor
I(L) cock - alleen al vanwege zn naam Tommythecat - kan ik wel om lachen Exo - den eX00t ist een prima knaap Silent Engima - volgens mij had hij een Max ava:cool: Trimm Trabb - moeilijke keuze, uiteindelijk TT gekozen omdat... geen flauw idee Mortischa - d0pe mensch Harrie84 - geen flauw idee wrom |
Citaat:
paco de taco ofzo? |
Stevill - want pr0n
I(L) cock - omdat hij mne in de LS competitie had gezet Tommythecat- ik moest toch iemand kiezen Exo - want hij is gewoon st00r Tom Violence - want die stemt op mij Trimm Trabb - ze deelt haar muzik met mij :P Mortischa - want ik zag haar in de Pauze Jnieuwelaar - omdat hij de Dryathon heeft gewonnen (toch) |
Telluriet
I(L) cock sk-anne Exo Silent Engima King Mortischa Jnieuwelaar |
Citaat:
|
sta ik daar echt?
|
hoe kan ik de 2e ronde nou halen :D
|
Citaat:
morgen of overmorgen dus |
Stevill(etc.) - Telluriet (lastige)
Ulfheidin - I(L) cock Tommythecat/sk-anne - Opgeroth Exo - Faz/Asonldude Silent Engima - Tom Violence Trimm Trabb - King Silveria - Mortischa Jnieuwelaar - Harrie84 |
Telluriet
I(L) cock sk-anne Exo Tom Violence King Mortischa Harrie84 |
Citaat:
|
Stevill(etc.) - Telluriet
Ulfheidin - I(L) cock Tommythecat - Opgeroth Exo - Faz/Asonldude Silent Engima - Tom Violence Trimm Trabb - King Silveria - Mortischa Jnieuwelaar - Harrie84 |
Stevill(etc.) - steve. nuff said. (y)
Ulfheidin - omdat. Opgeroth - naam Exo - omdat Tom Violence - omdat ze 'n koele zonnebril heeft. King - sm00kt. Silveria - juh. Harrie84 - singer/songwriter |
Citaat:
Ulfheidin - omdat hij in het echt lomp hard kan slaan Sk-anne - omdat als ik lam thuis kwam altijd wat te lezen had Asonldude - omdat hij blijft crashen en s'ochtends ontbijt betaald silent enigma - tja chris he. en zijn school;) King - ik weet niet eens waarom Silveria - omdat ze milou heet harrie84-omdat hij er vaak ladderzat uitziet |
Citaat:
Stevill(etc.) - want goede muzieksmaak enzo Ulfheidin - gewoon, andere komt hier niet eens Tommythecat - geen idee Exo - exo Silent Engima - andere ken ik niet echt King - kornguy hehe Mortischa - ik mag niet op mezelf stemmen, en coole tsjick Harrie84 - uh, aardige muziek geloof ik |
Telluriet
Ulfheidin Opgeroth Exo Tom Violence ]{ing Silveria Jnieuwelaar [ook al zien we jeroen hier nooit meer : (] |
Ken ze beiden niet echt goed en deze heb ik vaker geband ;) Ulfheidin - I(L) cock snoezig Tommythecat /sk-anne - Opgeroth Sk-anne is wel cool maar zie ik hier nooit meer? Opgeroth ken ik niet zo goed. Exo - Faz/Asonldude nice, maar ik denk niet dat ie het gaat halen tegen exo :) Silent Engima - Tom Violence behoorlijk moeilijke. Trimm Trabb - King Want eerst was ie 14 en erg schattig en nou is ie groter dan ik. Dat is balen. Silveria - Mortischa Beide chicks. Jnieuwelaar - Harrie84 Oef. Beide lekkertjes, beide oude gang, beide lievig. Harrie dan maar omdat we nog een keer zouden neuken op een wc. |
Citaat:
|
Ulfheidin - I(L) cock Tommythecat/sk-anne - Opgeroth Exo - Faz/Asonldude Silent Engima - Tom Violence rest ken ik niet |
Stevill(etc.) hip
Ulfheidin meer een muziekforummer Tommythecat mooi Exo :cool: Tom Violence post vaker hier King maastricht Silveria beide koele meisjes, maar zij is meer op muziek te vinden geloof ik Harrie84 woont in de buurt |
Stevill(etc.) --> hij durft toe te geven dat hij KoRN digt
I(L) cock --> die naam, gewoon...die naam sk-anne --> nog nooit zien posten Exo --> haar (y) Tom Violence --> Omdat foto's Trimm Trabb --> blues for meister Mortischa --> keertje mee gepraat, tof :) Harrie84 --> die heeft wél een avataratava |
Citaat:
|
@ 86dagreed
ik dacht dat ik gekeken had bij elke of ik er bij stond, maar het is vakantie...ik kan wel es wat gemist hebben :p en ook al niet....ik had toch niks gewonnen :p |
Stevill
I(L) cock Opgeroth Exo Tom Violence Trimm Trabb Silveria Jnieuwelaar |
Telluriet - beiden niet mijn favoriet
I(L) cock - naam Tommythecat - ja Exo - eits liefhebber Silent Engima - pizza eten en slapen de gekste (y) Trimm Trabb - geen id Mortischa - ken andere niet Jnieuwelaar - geen id |
Stevill -want
I(L) cock -want gewoon sk-anne -want Exo -want Silent Engima - want aziaat Trimm Trabb -want Mortischa - want aziaat Harrie84 - want willem |
Citaat:
|
Telluriet - Juh.
Ulfheidin - Juh. Opgeroth - Juh. Exo - Juh. Silent Engima - Juh. King - Juh. Silveria - Juh. Jnieuwelaar - Juh. Zo. Heldere argumenten, huh? |
Citaat:
ik had het niet beter kunnen doen |
Stevill(etc.)
Ulfheidin Opgeroth Exo Silent Engima King Silveria Jnieuwelaar |
Stevill
Ulfheidin Opgeroth Exo Tom Violence King Silveria Jnieuwelaar |
Ulfheidin - I(L) cock Tommythecat/sk-anne - Opgeroth (maakt me niks uit) Exo - Faz/Asonldude Silent Engima - Tom Violence Trimm Trabb - King Silveria - Mortischa Jnieuwelaar - Harrie84 |
Stevill(etc.) - Telluriet: Die ken ik wel...
Ulfheidin - I(L) cock: Alto bashing, maar dan op een coole manier :D Tommythecat/sk-anne - Opgeroth: Don't ask why... Exo - Faz/Asonldude: Mag dan misschien geen coole kerel zijn, hij houdt van Iron Maiden, Motorhead en Judas Priest, dus moet ik gewoon op hem stemmen... Silent Engima - Tom Violence: Iedereen denkt dat ze een manneke is en dat vind ik zielig. Trimm Trabb - King: Geen idee, schijnt cool te zijn... Silveria - Mortischa: Gokje :o Jnieuwelaar - Harrie84: Zie ^ :o |
Stevill(etc.) - vanwege zijn liefde voor die chick uit die clip van die booty, die dus.
I(L) cock - droppy Tommythecat - pearl jam liefhebber Exo - exo in the sky Tom Violence - maakt mooie foto's Trimm Trabb - blurnick Mortischa - omdat aisa Harrie84 - omdat omdat |
waarom stemmen mensen eigenlijk nog op mij? :rolleyes:
|
Telluriet : metal
Ulfheidin : metal Opgeroth : metal Exo : beetje metal Silent Engima : omdat ie anders gaat huilen King : om het verleden Silveria : ken beide niet maar deze staat vooraan Jnieuwelaar : om dynamo |
Citaat:
|
Stevill
I(L) cock Tommythecat Exo Tom Violence Trimm Trabb Mortischa Harrie84 |
Citaat:
Check. Telluriet. Bij nader inzien stem ik toch op mezelf, want ik ben gaaf, stoer en ik heers menigeen eruit, bovendien heb ik nog nooit van mijn tegenstander gehoord. :) (Y) Ulfheidin. Tom is natuurlijk een gave gast. (Y) Opgeroth. Metal, lijkt me duidelijk. Exo. eXo is wel gaaf. Tom Violence. Weet ik veel. King. Idem. Mortischa. Lijkt me wel gaaf. Jnieuwelaar. Prima kerel, post hier alleen niet meer he? |
Stevill(etc.)
Ulfheidin Opgeroth Faz/Asonldude Silent Engima King Silveria Harrie84 |
Telluriet - metal
Ulfheidin - metal Opgeroth - metal Faz - metal Silent Engima - geen onderbouwing King - metal Silveria - geen onderbouwing Jnieuwelaar - metal |
Stevill(etc.) - telluriet is gay
I(L) cock - omdat het geen muziekforummer is Opgeroth - coole nick Exo - omdat exo Tom Violence - chick Trimm Trabb - chick Mortischa - chick Harrie84 - ik haat fuckin nieuwelaar |
Citaat:
|
2e 8 wedstrijden?
ik snap er niks meer van maarre, fans (y) mag je eigenlijk zelf ook stemmen als je in de lijst staat? |
Citaat:
bij deze zweer ik dat ik nog nooit een bierflesje uit mijn anus heb moeten laten verwijderen! |
ik bedank de mensen die op mij hebben gestemd , dit is een erg emotioneel moment voor mij :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04. |