![]() |
Drugs via ogen
Zijn er drugs die je via je ogen moet inbrengen .. en zoja wat is de werking ervan en waar kun je het krijgen?
|
:d
|
:confused:
Ik heb nog nooit van drugs gehoord die je via je ogen moet inbrengen, laat me 't weten als je iets gevonden hebt :D |
Bij mijn weten heb je enkel oogdruppels voor droge en ontstoken ogen, maar dat zul je vast niet bedoelen ;)
Waarschijnlijk zullen ze er niet zijn, omdat de traanbuis niet in contact staat met de bloedsomloop, het kan dus nooit in je lichaam komen, en zo heeft het dus ook geen effect ;) |
zou ook onligisch zijn..
stiekem gebruiken in een discotheek zit er dan nie meer in... |
hmmzel helaas ...
|
als je een druppeltje LSD in je ogen doet, dan krijg je naast de chemische prik- en brandreactie ook nog es een flinke trip :D
LSD kun je zelfs gewoon op je huid doen, dan werkt het ook gewoon. |
LSD zegeltje onder je oogleden werkt ook :)
|
Jazeker.
Heroïne. De naald gewoon in je oog zetten :D :cool: . Nee dus, niet vía de ogen voor zover ik weet. |
Citaat:
|
je kan bij sommige smartshops wel speciale marihuana plaatjes kopen, als je daar kapot lang naar kijkt wordt je vanzelf stoned bedoel je dat?
|
ja niet dus SUKKEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat n onzin topic :mad:
via je ogen. jahaaaa vaaaaast |
Ben alleen maar nieuwsgierig hoor ......
|
Via de oren dan? :D
|
kweenie... :confused:
Rectaal wel :p |
ehh lijkt me vrij bizar :S En al was het er wel, wie zou er dan behoefte aan hebben
|
Citaat:
Whahah....jaa...pass mij is ff zoon zetpil want ik wil weerz trippe...whahaha...:D:D:D |
Nouh zo vreemd is het niet.. drugs worden toch al op de meest vreemde manieren toegediend, toch?
Maar waar ik meteen aan moest denken was belladonna. Dat zijn druppels gemaakt van een bepaalde plant (wolfskers) die je in je oog kan doen zodat je pupillen wijder worden. Dat werd vroeger gezien als erg aantrekkelijk. Verder word je d'r niet stoned van. Tis wel enorm giftig naar t schijnt. |
Citaat:
|
Drugs via ogen? ja dat kan ik wel regelen ik sla eerst je ogen dicht met me vuisten totdat ze bloedde en dan worden ze vanzelf later wel blauw. lache toch :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij bedoel je gewoon medicijnen.
Oogdruppels, Je druppels meeste gaan overgevoeligheidsreacties tegen. Ook nog druppels tegen bindvliesontsteking. en nog veel meer. Hoe kwam je hier trouwens bij man??? |
Citaat:
|
Dat wat beestje zei dat ben ik mijn zusje is beestje..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |