Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Flirten als je bezet bent (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=904592)

Briseïs 19-07-2004 18:14

Flirten als je bezet bent

Ok, ik was dus gister in de kroeg, en zag daar een jongen die er wel leuk uitzag. Dus ik een beetje kijken, hij keek een beetje terug, ik lief lachen, hij zegt gedag als ie langsloopt, ik zeg wat terug. Op een gegeven moment komt ie naar me om een gesprek aan te knopen.

Maar hij heeft een vriendin. Nu lig ik niet meteen jankend in een hoekje vanwege de hoge verwachtingen, maar ik vond het toch een beetje jammer. En nu vraag ik me eigenlijk af of dit 'normaal' is. Aangezien ik totaal geen ervaring heb op dit gebied, vraag ik me af hoe het 'werkt'. Voor de volgende keer zeg maar :p

Spui je wijze woorden!

Noé 19-07-2004 18:15

ja met alles en iedereen.

little nemo 19-07-2004 18:28

Citaat:

Noé schreef op 19-07-2004 @ 19:15 :
ja met alles en iedereen.
als ik een relatie heb doe ik dat niet hoor :evil:

Dzjes 19-07-2004 18:29

Nee, ik doe het normaal toch niet,
of het moet als een mopje bedoeld zijn met vrienden ofzo, lachend dus wel..

Op zich denk ik dat nog genoeg mensen flirten als ze een relatie hebben?

Fade of Light 19-07-2004 18:37

Wat wil je nou weten?

Woorden spuien? Oh yeah, daar heb ik wel even behoefte aan:

Er is meer Tussen hemel en aarde...
Indoor-klimcentrum Tussen hemel en aarde is gevestigd in de voormalige St. Josephkerk te Amsterdam.

Met 1200 m2 aan klimoppervlak, een hoogte van 13 meter en meer dan 150 routes in moeilijkheidsgraad variërend van 3 t/m 8c is het klimcentrum dè plek voor zowel beginners als gevorderden, voor groepen en individuele klimmers.

Ook beschikt Tussen hemel en aarde over een gezellige bar (met verwarmd terras!) die vrij uitzicht biedt op alle wanden.

Tiño 19-07-2004 18:54

ja juist ja,

maare ,ja ach dat kan wel, niet te serieus ,maar gewoon een beetje enzo...waarom niet.

Marcade 19-07-2004 18:54

Citaat:

Fade of Light schreef op 19-07-2004 @ 19:37 :
*hele wijze woorden*
"Aangezien ik totaal geen ervaring heb op dit gebied, vraag ik me af hoe het 'werkt'"

Ze vraagt zich af hoe *het* werkt. :o

M. Arnoldi 19-07-2004 18:55

Ik flirt overal en nergens! Maar ik ken me grenzen natuurlijk! :D

Sarah 19-07-2004 19:10

Dat doe ik nog wel gewoon. Maar dan hou ik het wel bij flirten en schakel ik niet over op versieren. Flirten is totaal vrijblijvend, vind ik, versieren niet :P

stout! 19-07-2004 19:26

Ik ben het met Sarah eens; zolang het bij flirten blijft is er geen probleem. Achter flirten zit niet perse een verdere bedoeling.

Ik heb een flirterige natuur en flirt vaak onbewust. Vaak ook niet natuurlijk:D. Maar dus ook als ik 'bezet' (verschrikkelijke term) ben.

Sparkle. 19-07-2004 19:51

Ik ben een ongelooflijke flirt, en vaak heb ik niet eens door dat ik "het" weer doe...

Maar toch weet ik wel waar mijn grenzen liggen, ik let er wel een beetje op, wanneer ik met mijn vriend ben.
En ook weet ik waar mijn grens ligt. (Zoenen)

ABrules 19-07-2004 19:55

Ik flirt alleen met "bezette" meisjes. Totdat ze ineens weer vrijgezel willen zijn natuurlijk. :evil: Dan heb ik mijn ding wel weer gedaan. :p

chocomelkflesje 19-07-2004 19:57

ik vind dat kijken, flirten mag! aanraken niet.. als je bezet bent dan.

ABrules 19-07-2004 20:00

Citaat:

chocomelkflesje schreef op 19-07-2004 @ 20:57 :
ik vind dat kijken, flirten mag! aanraken niet.. als je bezet bent dan.
Nou ik mag ook niet altijd aanraken als ze niet bezet zijn hoor :o .

Kazet Nagorra 19-07-2004 20:06

Ik flirt sowieso niet, ook niet als ik vrijgezel ben.

Fade of Light 19-07-2004 20:35

Citaat:

Marcade schreef op 19-07-2004 @ 19:54 :
Ze vraagt zich af hoe *het* werkt. :o
Dat is hetzelfde als vragen hoe men reageert als die persoon ineens een zwarte kat krijgt.... Maargoed, dan maar doen wat de rest doet, antwoord geven op de vraag "flirt je als je bezet bent?" en daar heb ik geen wijze woorden voor, slechts 1 woord:

Nee.

Sirenie 19-07-2004 20:42

Citaat:

M. Arnoldi schreef op 19-07-2004 @ 19:55 :
Ik flirt overal en nergens! Maar ik ken m'n grenzen natuurlijk! :D

tuttebel 19-07-2004 20:52

flirten mag, tis (bij mij tenminste) een soort van automatisme. als ik een jongen zie die ik aantrekkelijk vind, dan ga ik vanzelf lief lachen en ondeugend doen enzo.(ja het is erg ik weet het:D)
en flirten is onschuldig, zolang ik hem maar niet té leuk ga vinden, of zolang mn vriendje haar maar niet te leuk gaat vinden.:o

filia dei 20-07-2004 15:56

Ik zou 't niet doen denk ik. Als ik 'n vriendje heb is dat wel genoeg en heb ik geen behoefte aan aandacht van andere jongens. Maar goed, ik kan me voorstellen dat het wel gebeurt en ik zou er ook niet kapot van zijn ofzo.

luchtballon 20-07-2004 16:36

Ik zou het niet doen, maar ik ben sowieso niet zo flirterig. Ik hou het wel op kijken. Mijn vriend is ook niet zo flirterig dus ik zou het raar vinden als hij opeens zou gaan flirten met een meisje. Maar over het algemeen vind ik dat het moet kunnen.

Louis Armstrong 20-07-2004 16:40

flirten moet zomaar kunnen. De meeste meisjes waarmee ik aan het flirten was vonden het idd heel playerig van me als ik ze vertelde dat ik bezet ( term voor het toilet :s ) ben.
Tja

Keyser Saus 20-07-2004 16:40

Een beetje kan wel vind ik, maar ik zou er wel mee ophouden als een goede bestaande relatie in het geding komt.

Arenda 20-07-2004 18:30

Flirten is leuk, versieren doe ik niet... ben immers al een tijdje bezet... maar ik zi egeen reden waarom ik niet een beetje zou mogen flirten, serieuze intenties heb ik niet en dat maak ik ook meteen duidelijk als ze dr te veel op ingaan.

ZHAzha 21-07-2004 08:34

Citaat:

tuttebel schreef op 19-07-2004 @ 21:52 :
flirten mag, tis (bij mij tenminste) een soort van automatisme. als ik een jongen zie die ik aantrekkelijk vind, dan ga ik vanzelf lief lachen en ondeugend doen enzo.(ja het is erg ik weet het:D)
en flirten is onschuldig, zolang ik hem maar niet té leuk ga vinden, of zolang mn vriendje haar maar niet te leuk gaat vinden.:o

idd

elledc 21-07-2004 09:24

Geen behoefte aan.
Als een jongen me probeert te versieren dan ga ik er niet eens op in. Laat staan dat ik het doe.
Als ik een vaste vriend heb dan zie ik dus niet de behoefte om met anderen te gaan flirten :confused:

Diegene die het dan wel doen, wat is er dan zo leuk aan?
Btw, flirten is dus een manier van versieren, verleiden. Dus dit gaat wel degelijk samen met enkele verwachtingen.
Daar doe ik dus niet aan mee :)

ZerO 21-07-2004 09:40

Ik denk dat er veel mensen de "behoefte" hebben om te flirten ook al hebben ze een relatie en zijn gelukkig met hun vriend/vriendin.
Je kijkt naar mensen dat gaat vanzelf. Als je iemand ziet die je aantrekkelijk vindt en die kijkt naar je is de verleiding groot om terug te kijken en te glimlachen.
Ik vind het zo schijnheilig als mensen zeggen ooh dat zou ik nooit doen. Want of je het wil of niet het gaat onbewust.

elledc 21-07-2004 09:53

Citaat:

ZerO schreef op 21-07-2004 @ 10:40 :
Ik denk dat er veel mensen de "behoefte" hebben om te flirten ook al hebben ze een relatie en zijn gelukkig met hun vriend/vriendin.
Je kijkt naar mensen dat gaat vanzelf. Als je iemand ziet die je aantrekkelijk vindt en die kijkt naar je is de verleiding groot om terug te kijken en te glimlachen.
Ik vind het zo schijnheilig als mensen zeggen ooh dat zou ik nooit doen. Want of je het wil of niet het gaat onbewust.

Ik moet nu eerlijk zeggen dat ik mezelf er nog nooit op heb betrapt naar een jongen te kijken waarvan ik dacht 'waw' en naar wie ik een lief glimlachje stuur. Neen, het is echt vreemd, vroeger had ik dat wel maar nu met mijn huidige relatie, waarbij mijn vriend echt alles is, ben ik echt zo 100% onverschillig tov anderen. Tja... misschien dat dit nog wel verandert.

ZerO 21-07-2004 09:59

Citaat:

utopia5 schreef op 21-07-2004 @ 10:53 :
Ik moet nu eerlijk zeggen dat ik mezelf er nog nooit op heb betrapt naar een jongen te kijken waarvan ik dacht 'waw' en naar wie ik een lief glimlachje stuur. Neen, het is echt vreemd, vroeger had ik dat wel maar nu met mijn huidige relatie, waarbij mijn vriend echt alles is, ben ik echt zo 100% onverschillig tov anderen. Tja... misschien dat dit nog wel verandert.
Als je net bij elkaar bent, ben je zo verliefd dat de rest even niet telt. Dan heb je geen behoefte om rond te kijken.
Na een tijdje veranderd dat meestal dan kijk je weer rond, naar de mensen om je heen.

transfattyacid 21-07-2004 10:45

Ik ben van mezelf een ontzettende 'flirt', en dat doe ik ook gewoon als ik een relatie heb. Maar verder dan dat zal ik niet gaan nee.

elledc 21-07-2004 11:09

Citaat:

ZerO schreef op 21-07-2004 @ 10:59 :
Als je net bij elkaar bent, ben je zo verliefd dat de rest even niet telt. Dan heb je geen behoefte om rond te kijken.
Na een tijdje veranderd dat meestal dan kijk je weer rond, naar de mensen om je heen.

We zijn intussen al anderhalf jaar samen :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.