![]() |
[GEZ] tamagotchi
Zo'n ouderwetse! Ws al tig topics over geweest, maar de meest recente was in half juni, duss... Iemand? :cool:
|
ikke heb er nog 2 geen originele
ehm als je interesse hebt zal ik effe kijken waarneer ik fotos kan maken |
Citaat:
|
ze hebben ze weer bij de intertoys voor 3 euro.
kijk ff bij de locale intertoys. |
Citaat:
|
vorige week bij top 1 toys ofzo (of toy champ) voor 19.99 dat waren er 7 in 1 ofzo en als iemand die je kent er 1 heb kan je communiceren dmv infra rood ofzo
|
welke bedoel je dan ?? Foto plies kan ik kijken of ik die heb!
|
ik heb er hier nog wel een liggen.
zo'n oude. |
die irritante kutdingen? :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.shockmetal.nl/decos.jpg
Deze dingetjes. Hoeft niet perse precies dezelfde te zijn, maar zo zagen ze er ongeveer uit vroeger. :) |
Citaat:
|
Gneh, ik heb de mijne weer teruggevonden, allevijf. Van alle vijf waren de battarijen leeg. Ik ben alleen vergeten welke ik stom vond, want er was er eentje met bugs bunny ofzo, en eentje met een domme hond, die wil ik best weg doen. Maar de rest lekker niet.
Citaat:
|
Citaat:
|
dat zijn dus de originele die heb ik niet srry
|
Citaat:
|
die van mij is oranje.
En er staat ook tamagotchi op. |
Citaat:
|
ik heb er ook 1 :cool:
gekocht via marktplaats bij de marskramer verkopen ze ze nu voor 2,50!!! |
Citaat:
|
hij is trouwens nou wel aan..
( 3 weken ofzo) Maar ik wil hem wel kwijt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als er nog over zijn wil ik er ook wel eentje (maar ik ga vanmiddag eerst even bij de marskramer kijken (a) )
|
2/3 euro inclusief verzendkosten, ;)
|
Maar de Intertoys hebben ze ze weer opnieuw binnen voor 3 euro geloof ik.
(nee neit die op water dingen maar de echte ouderwetse dingen) Als ze er niet liggen vraag er dan ff na, ze kunnen ze wel bestellen want het zit in de intertoys collectie. |
dat lijkt mij ook makkelijker, maar ja ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wist niet dat ze die krengen nog hebben, mijn tamagotchi's overleefden het niet lang :evil: |
bij de intertoys voor 2,99 !!! kheb er nu ook 1 :D :D:D
|
Citaat:
ook in z-limboland? |
ik snapte nooit wat van die dingen! Dan had ik hem vet goed verzorgd. Echt om de 3 minuten eten enzo.. en spelen.. en al die dingen.. ging hij alsnog dood!! kutding :mad:
|
ik heb er een voor mn nichtje gehaald, en blij dat ze er mee was :cool:. ik heb em bij intertoys gehaald voor 2,99. en het schijnt dat ze educatief verantwoord zijn :s
de mijne vlogen vroeger altijd richting muur :p |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17. |