![]() |
Ik zoek: EEN HIPPE PYJAMA!
Okay, ik ga over een paar dagen kameren met een relatief onbekende groep jongeren in canada en de vs. En ik heb geen zin om 's avonds bij het kampvuur in mijn boxers met t-shirt te zitten...
dus.. ik zoek een hippe pyjama! Eventueel met bijpassende slippers... Ik zat zelf te denken aan een lange witte karate-achtige broek met en soortgelijk vest van dun materiaal maar ik zou niet weten waar ik dat kan vinden. Is er uberhaupt iets op de markt qua pyjama's? die er hip uitzien? Voor jongens? |
met bijpassende slippers?:D
|
aah ik heb geeneens een pyama joh
|
Zeeman had vandaag hele geinige voor weinig.
|
Oew ben wel een beetje allergisch voor zeeman...
en ja, met bijpassende slippers.. zou leuk zijn. Of hoe heten die dingen, sloffen geloof ik. Maar geen konijnensloffen! |
Wat is het probleem van in je boxer te zitten met een shirt, anders doe je een kortebroek!
|
als ze je een kneus vinden vinen ze je toch wel een kneus. of je nou een pyjama met bijpassende slippers hebt of niet.
|
hmm ik weet niet of dat een lullige opmerking was...
maar ik merk wel weer dat er niet legendarisch goeie ideeen opbloeien dus ik ga morgen wel ff de stad in. |
Nee hoor, moet je helemaal zelf weten dat je zo gek bent om meer te betalen.
|
koop gewoon een unikleurpyamabroek, draag normale flipflop slippers en een strak hemd ofzo (moet je wel een beetje een sexy lichaam hebben natuurlijk)
maar eigenlijk zijn alleen meisjes pyama's hip en leuk |
waarom wil je in hemelsnaam hip in canada zijn? daar ben je zowiezo als nederlander al tienmiljoen keer hipper dan die suffe canadezen. tenzij je wel heel suf bent natuurlijk.
|
Koop wat kleding van Karl Kani.
Je ziet wel eens van die negers op straathoeken in dat soort modieuze pyjama's de wacht houden. Henk Mul ! |
ik zou zo'n pyjamapak kopen waar de broek en de bovenkant aan elkaar vast zitten.
met knopen en vlotte biezen bij enkels en polsen. die heb je in verschillende varianten ik heb er zelf een met konijnen, maar je hebt ook stoere versies met auto's enzo. succes! :) |
doe gewoon een joggingbroek ( maar dan geen pofpijpen) en zo'n sexy wit hempie man.
|
Ik wil een pyjama broek met een print van een wiskunde schrift, zo lijkt hij er iig er wel op. Van gils had er zo eentje in de collectie, maar niet gekocht :(
En een van paul frank natuurlijk |
hema (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan me niets fijners dan een capuchontrui voorstellen in zo'n situatie.
|
Kijk onder een steen (y). Je vindt de raarste dingen onder stenen, ik zeg het je.
|
Citaat:
Lijkt me overigens dat je met een pyjama met bijpassende slippers méér een kneus bent dan zonder. |
True story:
Ik was 5, had de ziekte van Lyme en kon niet meer lopen. Ik had die dag net een nieuwe pyjama gekregen, zo een hele toffe met een raket erop. Toen verergerde mijn toestand en kwam de dokter even checken. Vervolgens knipte hij mijn net nieuwe pyjama open omdat hij er anders niet bij kon ofzo. :'('''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ga nou slapen kutjes
|
ach, slaap zelf!
|
Ghe koop een pyjama van "the simpsons".
Kheb er thuis ook 1 mega cool :cool:. Staat er zo heel groot "lets make some sweet luvin tonight" (y) . |
muahahahahahaha bijpassende slippers muahahahahahahahaha
|
:( volgens mij gaan 'hip' en 'pyjama' niet echt samen.
zeker niet als je ook nog eens bijpassende slippers hebt. |
Citaat:
|
mijn god waar maak je je druk om :s
als je niet in je boxer bij het kampvuur wil zitten dan kleed je je toch pas om als je daadwerkelijk gaat slapen |
Citaat:
Maar als ik 's ochtends door het huis loop, of ik ergens logeer of tijdens kamperen vind ik het prettiger als ik iets om mijn benen heb, maar niet gelijk een spijkerbroek. Dan rocken pyjama broeken wel. |
Hmm na lang nadenken heb ik besloten dat een lange witte karate-achtige broek met en soortgelijk vest van dun materiaal maar wel mét bijpassende slippers het beste voor jou zou zijn (y).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha ninjaridder :cool:
|
ik heb een spongebob pyamabroek, en m'n 6 jaar oude spice girls t-shirt maakt t helemaal af (y)
|
http://www.neckermann.de/bilder/250/...2337_tk47b.jpg
een satijnen! :cool: (y) (y) (y) :( :o :D :p :bloos: :evil: |
Gewoon eventjes naar otto.nl toegaan of wehcamp. Best veel keus en zeker geen slobberpyama's! (y)
|
moeahahahahaha als ik een jongen zou zien in zo'n paars satijnen ding....alleen missen de bijpassende slippers nog :p
|
Citaat:
Ik stel een pyama met de afbeelding een onthoofde geit voor. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ok, je vind de zeeman kut, maar je wil wel een pyjama voor bij een kampvuur :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die van de zeeman zijn altijd zo lekker brandonveilig, lijkt me perfect voor bij het kampvuur! (y) :) |
Je moet van die katoenen ruitjes pyama's kopen en dan een vet t-shirt er op en dan teen slippers.
En dan ben je net zo hip als moi(y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35. |