![]() |
Hoe ver mag je vriend/vriendin gaan op vakantie?
lijkt me duidelijk.... waar ligt de grens.
Kusje op de mond mag dat wel? of is dat ook al over de streep. Of ligt het bij zoenen of echt met elaar sex hebben? Ben benieuwd hoe anderen er over denken... :) |
niks, hij houdt zich maar in.
|
niet anders dan thuis.
|
als ze de behoefte zou hebben om met andere jongens te kleffen mij best, maar dan heb ik geen behoefte meer aan haar. o wat ben ik heerlijk ouderwets :)
en vakantie of geen vakantie; kom op zeg, je bent wel ergg slap als je dat als excuus gaat gebruiken. 'ja was op vakantie en dronken en ver weg en ik miste je en toen zag ik een lekkere franse gozer en toen heb ik die maar afgelebberd.' WAT? UIT MIJN OGEN :D |
Citaat:
|
Even ver of onver als thuis. En thuis ligt het er maar net aan. Een kusje op de mond kan héél verkeerd zijn, maar zoenen kan net zo goed helemaal niet zo erg zijn, afhankelijk van de situatie.
Nouja, hij mág natuurlijk alles. Hij mag best op vakantie elke dag een ander meisje neuken. Ik maak het dan wel uit, en dat weet hij, maargoed, daarom mág het nog wel... |
20.000km, een reis naar de maan of verder vind ik toch wel wat 'ver gaan'.
|
Evenveel als gewoon thuis.
|
Evenveel als thuis
Citaat:
|
Evenveel als thuis.
|
Liefst Nederland, natuurlijk. De EU mag ook nog wel, maar als hij bijvoorbeeld naar Amerika wil dan is het over en uit. Een land als Amerika, dat is gewoon te ver.
|
Citaat:
Enne... hoe ver mijn vriend mag gaan? Idd even ver als thuis, niks dus, kijken en niet meer. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij mij niet meer dan thuis, inderdaad. Niets dus. :o |
Mag hij allemaal zelf weten. Als hij iets doet, krijgt hij toch zo'n schuldgevoel en straft hij zichzelf, dus... Maarja, ik zou sowieso al nergens eigenlijke en probleem van maken. Ik zou echt nooit mijn relatie stuk laten gaan door zoiets. Als hij daar op vakantie behoefte aan heeft moet hij dat maar lekker doen. Zolang hij maar geen gevoelens voor dat meisje heeft, vind ik het wel goed.
(Dit zeg ik ook alleen maar omdat ik zeker weet dat hij dat niet zou doen, maar anders zou het vertrouwen wel veel minder zijn en wel minder gaan, maar het daarom uitmaken zou ik niet doen.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze doet maar, zolang als ik het niet weet zal het me worst wezen. Als ik het van een ander hoor is het over en uit, als ze het zelf komt zeggen is het na wat wikken en wegen ook over.
ignorance is bliss (y) |
Nou, zoenen mag niet.. en een ander meisje op bepaalde plaatsen aanraken mag ook niet.. of dat hij zich op bepaalde plaatsen laat aanraken. En alles wat verder gaat dan dat mag natuurlijk ook niet. En de hele tijd klef zijn met hetzelfde meisje mag ook niet, ookal is er van bovenstaande dingen geen sprake en is het alleen maar knuffelen.
|
Als hij ook maar naar een ander meisje kijkt... :mad: :mad:
Dan schop ik hem helemaal in elkaar. |
Citaat:
|
ik heb natuurlijk t liefste dat ie helemaal nooit iets uitvreet, behalve flirten en kijken.
maar als hij met n meisje zou zoenen..en hij heeft er spijt van en hij wil me terug..ik ben gewoon zo gek op m dat ik m denk ik niet kwijt zou willen... :s |
Kijken mag,,
Meer niet! :nono: |
Citaat:
die meiden zijn dan gewoon op seks uit, en daar moet ie zeker zijn handen thuis houden en wat betreft echt vreemdgaan is t wel t zelfde, alleen dan heb ik minder zwenklijnen om t te vergeven |
Nou ja ik denk sowieso dat als je van iemand houdt je zoiets niet doet. Dan kan je nog zo dronken zijn..maar dan doe je het gewoon niet! Wanneer ik op vakantie ga heb ik er helemaal geen moeite mee om trouw te zijn. Gezellig en onwijs lol hebben hoeft toch niet altijd te betekenen dat je er met een ander vandoor moet gaan of dat dat uberhaupt zou gebeuren??
Ach als je er van te voren goed over praat dan moet het volgens mij geen probleem zijn om netjes te blijven (maar dat houdt voor iedereen natuurlijk iets anders is) Zolang je je er zelf maar fijn bij voelt!! :D LIEFS |
Citaat:
|
Hij mag wel knuffelen en stuff... dat doe hij zowiezo altijd :)
Hij mag trouwens alles doen wat hij wil. Hij weet alleen dat als hij met andere meisjes/jongens zoent of whatever... Hij mij heel veel pijn doet en t waarschijnlijk over is tussen ons... Gelukkig heeft hij er geen behoefte aan en ik ook niet |
Citaat:
...en denk je btw niet dat als ze op vakantie de slet heeft uit zitten hangen dat ze daar dan gewoon mee doorgaat als ze weer terug is..?? |
Met een vreemd meisje vind ik elke vorm van intimiteit te ver, dus ook knuffelen en op schoot zitten enzo. Bij gewoon goede vriendinnen zou ik er geen problemen mee hebben. Ik ga ook heel close met gewone vrienden. Maar met een vakantie vriendinnetje ofzo zou ik echt niet blij zijn...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
verder geldt t natuurlijk voor iedereen dat je niet boos gaat worden om iets dat je niet weet...ok, er is wel een theoretisch verschil want als jij zou weten dat je het niet zo weten zou je het niet erg vinden... |
Voor mij ligt de grens ook net hetzelfde als thuis..
nix qua 'intiem' met elkaar omgaan dus.. en dan moet het niet eens op seksgebied zijn ofzo, als hij daar erg intiem met een meisje omgaat (vriendschappelijk), zou ik er ook veel moeite mee hebben. :) Maar theoretisch gezien ligt de grens bij een kus op de mond. |
zie boven. kijken mag. bij goede vriendinnen misschien nog net een knuffel, maar meer ook niet.
|
Citaat:
|
Als ik een vriendin had, had ze net zo ver op vakantie mogen gaan als dat ze thuis gaat, niet dus. Sterker nog, ik zou het op prijs stellen als ze beter dr 'best' zou doen, omdat ze op vakantie natuurlijk meer blootgesteld zal worden aan eventuele verleidingen van oversexte pubertjes die denken dat ze op vakantie elk meisje kunnen neuken.
Plat gezegd, ofzo. |
Elk intiem contact is verboden.
|
Handjes (en andere lichaamsdelen) netjes thuishouden.Oftewel:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou kus op de mond kan nog wel... doe k hier ook thuis met mijn vrienden maar verder moet t niej gaan... gelukkig ga k samen met me vriend op vakantie:D
|
Hij flirt en danst maar een eind weg met meisjes. Een kus op de mond vind ik ook nog prima. Als hij met een meisje kust dan zal ik nog wel naar zijn uitleg luisteren en misschien nog twijfelen of ik hem terug wil of niet maar als hij met haar naar bed gaat dan hoef ik hem niet meer te zien :nono:
En dit is thuis natuurlijk ook zo! Want waarom zou je op vakantie wel dingen toelaten en thuis niet? |
Ze danst en flirt maar een end weg, ja natuurlijk vind ik het niet prettig maar ik zou het zelf ook wel doen.
Ik hoef echter ook helemaal niets over te horen :nono: |
Citaat:
:D zie sig |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb hem al gezegd dat hij kan doen en laten wat hij zelf wil, maar ik hoef het niet echt te weten, maar wanneer er gevoelens bijkomen het dus ook over is. Tja, dit klinkt wel behoorlijk "bikkelig" ;) Maar hijzelf heeft zoiets van "Neuh, kom op zeg! Ik heb jou toch! En daarbij, jij hoeft zoiets echt niet te doen, want dan is het dus echt over..." (En dat was precies wat ik wilde horen :D ) Maar goed, op vakantie gebeuren die dingen wel eerder... |
Citaat:
|
Niks idd...ALs hij op vakantie is betekent niet dat hij meteen uit zijn dak kan gaan met anderen...Hij houdt zich maar in!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |