![]() |
Boekenlijst HBO
Ik ga beginnen met bestuurskunde/overheidsmanagement aan de HHS (haagse hogeschool) alleen ik heb geen idee welke boeken ik nodig ga hebben. Is er ergens een boekenlijst te vinden, voor zover iemand weet?
|
dat wijst zichzelf meestal wel, ik kreeg mijn eerste boekenlijst opgestuurd... en later stond het voorin de reader.
wacht gewoon af? |
Tja, ik heb nogal een geduldprobleem... Liever vandaag dan morgen beginnen ;)
|
Je krijgt vast wel info via een lijst of studiegids over welke boeken nodig zijn. Meestal zijn ze echter niet zo rap, dus heb geduld;)
|
Citaat:
|
900?! En een betere opleiding, haha! Heb je de Haagse Hogeschool wel eens van binnen gezien? :P
(ze zijn vast wel even goed en zo niet: dan zie ik je in jaar 2 in 's-Hertogenbosch ;)) |
misschien vind je dit intresant, kun je downloaden
http://www.hbo-raad.nl/hboraad_inter...token=42283548 |
Zoiets krijg je vanzelf wel thuis, de boekenlijsten van veel opleidingen zijn nu pas net klaar, dus verwacht hem maar begin augustus een keer.
|
Citaat:
http://asp.hsbrabant.nl/skoopimpuls/nieuws.asp?id=2020 |
Je eerste link kan ik jammer genoeg niet openen. Maar ook als ik op de website van "jouw" hogeschool kijk denk ik dat ik beter thuis hoor op de haagse hogeschool. Vooral de stage vind ik belangrijk bij de opleiding en daar had het rapport nog kritiek op bij de hogeschool van Den Bosch. Verder is den haag makkelijker bereikbaar voor mij en zijn de stageplekken in die regio natuurlijk helemaal geweldig, met zowel landelijke overheden als provinciale en gemeentelijke, maar ook andere overheidsinstanties en ministeries. Dan zie ik je over 2 jaar wel in den haag denk ik :P
|
Ik zit op Inholland Den Haag en dat zal wel niet heel veel schelen, ik kreeg/krijg gewoon voor elk blok mn boekenlijst en dan moest ik die zelf halen bij een winkeltje om de hoek..prijzen van die boeken kunnen echt hoog zijn terwijl je ze niet eens vaak gebruikt maja..
|
Je krijgt je boekenlijst heus wel op tijd, doe niet zo paniekerig:p
Als je de 1e les je boeken nog niet hebt zal niemand je erop aankijken:) |
Ik kan heel goed leven zonder boeken hoor (laatste 2 jaar havo wiskunde A12 en stukje B12 zonder boeken gedaan :s) maar ik probeer gewoon mijn leven te beteren :o
|
Ach ja, ik heb een boekenlijst gekregen met 3 'verplichte' boeken en een lijst met boeken voor keuzemodules. Lijkt me krom dat ik alleen die drie zou moeten hebben, maar ik heb ook geen zin om boeken te kopen die ik helemaal niet nodig heb, dus dan maar te weinig. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |