![]() |
voor de 4e keer erg verliefd, MAAR TOCH NOG NOOIT GEZOEND?!
WAAROM HEB IK NOG NOOIT GEZOEND? iK BEN AL BIJNA 15JAAR!
iK BEN EEN MEID VAN BIJNA 15 JAAR EN BEN NU WEER HEEL ERG VERLIEFD GEWORDEN OP EEN JONGEN VAN DE CAMPING. wE GAAN BINNENKORT WERE IETS LEUKS DOEN EN DAN GAAN WE NAAR DE BIOS. aLLEEN IK HEB NOG NOOIT GEZOEND! eCH IK WEET NIET EENS HOE IK MOT ZOENEN(BIJ WIJZE VAN SPREKEN)! :confused: ~~help~~help~~~help!!!!!!!!!!!!!!:o :o Geef me alle tips die nodig voor verliefdheid en voor zoenen, of misschien ken je handige sites! Kijk ik weet er natuurlijk wel iets vanaf! Veel liefs -XXX-:D Jessica:o |
Ik gaf bijna 5 maanden geleden mijn eerste echte kus.... Het moment, de sfeer was gewoon perfect.....
Wat ik je dus duidelijk wil maken is dat "wanneer" niet belangrijk is.... het gaat om "wie" en "hoe"...... |
uhm....ik ben 17 en ik heb ook nog nooit gezoend ik snap soms niet waarom mensen er zo groot probleem van maken het komt wanneer je het niet verwacht je moet er juist niet om vragen dan is de zoen ook nog het beste volgens mij :cool:
|
|
Plannen is slecht...
|
Ik heb al honderden keren gezoend (neej, niet met honderden jongens -_-) en nog nooit met iemand op wie ik verliefd was. Da's pas erg...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:) hai Ik wou je effe bedanken voor je advies! Veel liefs -XXX- Jessica |
hai allemaal die mij advies geven!
;) Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie advies!!!!!!!!! Veel liefs -XXX- Jessica:cool: :cool: P.S. Ik ga binnenkort met een jongen naar de bios en verder leuke dingen doen, dus misschien komt zefs die kus wel snel, het hoeft nie, maar mag wel!:rolleyes: :D :D :D |
Misschien ben je niet knap genoeg?
|
Of misschien wil ze te graag? Dat kan ook...en dat schrikt ook af. Hoe knap je ook bent, als je erg graag wilt, schrikt dat af...wanhopigheid kan namelijk duidelijk op 'verborgen gebreken'.
|
ach kind maak je niet zo druk!
ik was bijna 18 toen ik voor het eerst zoende, zo erg is dat toch niet? komt vanzelf! groetjes |
komt vanzelf meissie!
|
Citaat:
|
klopt tis echt onbelangrijk wanneer t gaat om het moment:p
|
je bent niet AL 15. je bent PAS 15. waarom zo'n haast met zoenen? (ja ik weet het ik klink als een oud wijf) doe rustig aan. ga niet overhaast met iemand staan zoenen zodat je het maar gehad heb. neem de tijd.
|
Citaat:
Veel liefs -xxx- Jessica:rolleyes: |
eeuj,
maak je niet druk.. het komt op een moment dat je het zelf niet verwacht..! had ik ook... ik was 15 trouwens. en ik vind wel redelijke leeftijd... Maar goed, mijn broertje was 12 ??!! nou, dat vind ik dan weer beetje jong.. dat is echt zo van.. jah, ik wil dat gedaan hebben en dan is het niet meer bijzonder. Ik meot zeggen, als je eenmaal gezoend hebt..,. dan gaat het daarna heel snel!!! maareh, don't wurry,.. geen zorgen maken.. komt allemaal goed!!!!!!! en vooral niet te wanhopig zijn idd!!! ;) succes! |
jessica hoe kom je erbij dat niemand lelijk is!
|
Wel veel mensen ineens die ervoor uitkomen nog nooit gezoend te hebben....
Dan ken ik ni achter blijven.... Ik heb nog nooit gezoend, vind het jammer maar ni erg Dat komt wel :) Als ik wat vaker uitga :) |
:D dan kan ik ook niet achterblijven... 18 en nog nooit gekust, wel een keer de kans gehad, maar toen durfde ik een soort niet... :S
|
Beter dat een meisje nog nooit heeft gezoend, dan meer dan 40 kerels gehad...(n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03. |