![]() |
[POLL] nog een keer: Wie wordt de nieuwe James Bond?
|
Driekwart van de acteurs ken ik niet eens :o
|
Christian Bale lijkt mij de beste optie.
|
Jude Law (y)
|
James Purefoy heeft een echte Bond look ik heb ook op hem gestemd de rest vind ik gewoon minder goed passen.
Alleen weiger ik de nieuwe bond films te gaan kijken als het gerucht waar is dat Jessica Simpson de bond gilr spelen gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik krijg hier een heel erg deja-vu gevoel bij. Die foto's heb ik al eerder gezien.
Ik ga voor Ewan McGregor. Maak daar ook eens een foto van? |
Hmmm ik heb voor Hugh Jackman gestemd! Ik kende er heel veel niet, maar hij lijkt mij toch wel de beste uit de rij...
|
Citaat:
en ehm, later misschien :P |
ik vind christan bale wel een goeie optie
james bond is altijd al gladjes geweest en christian bale ook en op die foto ziet hij er goed uit als 007. met zn haar achterover strak hoor |
Christian Bale had gewoon geluk dat er zon foto van hem te vinden was. Nouja, op pagina 1 destijds van google imagefinder :P kga een beetje moeite doen, daaahg :P
|
Christian Bale without a doubt. Al is zijn uiterlijk iets te gluiperig :D
|
Adrian Paul heeft wel iets weg van een james bond
|
Jude of Colin zou mij wel leuk lijken :p
|
Colin Farrel is een hard-drinking Irishman, dus niet geschikt voor Bond.
Christian Bale word zometeen alleen nog maar geässocieerd met Batman Clive Owen is de beste optie waarschijnlijjk. |
Het zijn allemaal geen bond-mannen.
Geen één dus. |
Clive Owen (y)
|
Christian Bale (y)
|
Hmm als ik alleen naar de foto's kijk zou ik zeggen:
- Christian Bale - Clive Owen - Edward Atterton Christian Bale is de enige van deze drie die ik vaker heb zien acteren.. en dat kan die bhoorlijk.. dus hij zou het zeker kunnen.. |
Hugh Jackman die moet het worden, heeft goed gespeeld in X-men 1&2 en in Van Helsing
Maar me andere Kandidaat is Vin Diesel :cool: |
Christian Bale of Hugh Jackman (y)
|
Ik heb ergens gelezen dat Orlando Bloom de nieuwe word..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, James Purefoy gaat mijn eigen voorkeur naar uit. Maar als het Jason Isaacs wordt krijg ik misschien Noínden nog eens mee naar een 007 film :p
|
Jammer dat Toby Stephens al de schurk speelde in Die Another Day, anders had ik hem wel graag als Bond gezien.
Van dit rijtje gaat mijn voorkeur uit naar Clive Owen. Beetje overbodig om dit in een nieuwe reactie te zetten dus edit ik dit er even bij. Het moet in ieder geval wel een acteur zijn van Engelse komaf. Daarom valt Hugh Jackman ook bij mij af. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway, Jack Davenport als Bond, muwhahaha! |
Citaat:
|
Met Ewan Mc Gregor wordt t meer een komedie :D
|
Het is nu officieel:
Eric Bana wordt de nieuwe Bond. Mooi, want dat is mijn optiek de beste keus die ze hadden kunnen maken. (y) |
bron?
|
Hahaha, Eric?
:D :D :D Hij is cool though, dus van mij mag het :cool: :p Kheb even gezocht en dit artikel gevonden. :| |
Hm ik had Adrian Paul wel een aardige keuze gevonden. Heeft ongeveer dezelfde looks als Sean Connery toen hij met James Bond begon en kan leuk vechten (Highlander).
Als 2e keuze had ik eerst Hugh Jackman maar heb hem pas in een interview gezien en toen vond ik het maar een watje. Christian Bale zou misschien ook nog wel kunnen (als je hem in American Psycho de charmeur uit ziet hangen) maar hij is te jong. |
Ik heb op Gerard Butler gestemd. :cool:
|
Citaat:
|
jammer, ik twijfelde tussen Adrian Paul en Christian Bale
|
Bana is goed.. geen moeite mee :) en nu allemaal eerst Chopper gaan kijken en daarna proberen deze bond te accepteren, word nog grappig ;)
|
visitors suggestions for the answer: "Other"
1. Peter Wingfield (suggested 5 times) 2. Pierce Brosnan (suggested 5 times) 3. orlando bloom (suggested 2 times) 4. Robbie Williams (suggested 2 times) 5. Adam Honek 6. Brosnan 7. dave chapelle 8. david burns 9. Dougray Scot 10. Dylan Mcdermott 11. Erick Bana 12. George Clooney 13. ik 14. Jonathan Wrather 15. Julian McMahon (Cole Turner "Charmed") 16. leonardo dicoprio 17. Nicholas Lea 18. Rhinus 19. Richard Lintern 20. Shabaz Sharif 21. Toby Stephens 22. William Sharp/wshrp :o Stem op mij! :D |
Citaat:
|
100% Gerard Butler, hij speelde kei goed in Attila (y)
ik ben van hem :) (y) |
Citaat:
|
Het is weer debunked:
Eric Bana en zijn agents ontkennen de geruchten in alle toonaarden. http://www.moviehole.net/news/4027.html |
Citaat:
|
hoe kunnen ze in GODSNAAM níet gekozen hebben voor Ewan McGregor. :mad:
.. oh wacht, het is dus niet zeker. Nouja Ewan moet het worden <3 |
1. Peter Wingfield (suggested 5 times)
2. Pierce Brosnan (suggested 5 times) 3. orlando bloom (suggested 2 times) 4. Robbie Williams (suggested 2 times) 5. Adam Honek 6. Brosnan 7. dave chapelle 8. david burns 9. Dougray Scot 10. Dylan Mcdermott 11. Eric Bana 12. Erick Bana 13. George Clooney 14. ik 15. Jonathan Wrather 16. Julian McMahon (Cole Turner "Charmed") 17. leonardo dicoprio 18. Nicholas Lea 19. Rhinus 20. Richard Lintern 21. Samuel L. Jackson 22. Shabaz Sharif 23. Toby Stephens 24. William Sharp/wshrp Zoveel grapjassen! |
Citaat:
|
Mwah, hoogstens voor Christian Bale. Maar eigenlijk is er niet één waarvan ik denk 'ja, dat is hem'. Dat zoveel mensen voor Adrian Paul stemmen zeg, brrr (op die site).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |