![]() |
[artwork] Oz is Burning
http://www.siebshizzle.com/art/ozisburning.jpg
"Oz Is Burning" Alles is digitaal gedaan. C is for Crayons ! Open m anders op volledig formaat, komt ie way beter tot z'n recht : klik hier |
Hijs wel OK (y) Ik hou wel van dit soort "schilderijen" :D Maar jij zegt dat je alles digitaal hebt gedaan, maar met welk programma heb je dat gedaan :confused: . Keep up the good work (y) :)
|
wauw ik vind het echt wel erg mooi! (y)
|
Erg vet (y)
Ook die vliegende aap :D |
zoiets op papier lijkt me gaaf (Y)
(misschien ben ik wat ouderwets) maar erg gave kleuren |
Ik werk met digitale pen. En mijn maatje photoshop kan goed krijt imiteren.
Vet, dat, jullie, het, vet, vinden ! :D |
ik vind hem errug cool
zo cool zelfs dat ik me voorneem om ook eens dat soort shit uit te proberen op paint shop pro :D |
Effe iets anders, ik heb laatst ook dit
gemaakt, hele andere kant op : http://www.siebshizzle.com/art/punkrockspidey.jpg "Punk Rock Spidey" Wederom digitaal, originele plaat op 400% van deze grootte ! S is voor Spidermèn Open 'm aub weer ff op full size Die resizing van dit forum geeft 'm niet goed weer he klik hier weer |
OK deze RULEZZZZ :D Waarom zit dat niet in de film? :p Hijs echt gaaf (y) :cool:
|
Zieke shizzle (y)
|
:eek:
Dit is echt koel :) Als die spidey groter was, had ik m al desktop [edit..hij wil wel, 1600x1200 :p) |
Zal ik 's ff een Desktop grootte gaan fixen als ik thuis arriveer ? :D
[edit: volgens mij moet dat wel lukken ja, ik zal wel ff koeken] |
Citaat:
|
siebje wat ben je toch sexy als je zo doet
|
No problem !
|
die Oz is burning is echt vet.. mooie kleuren :cool:
|
sexy :cool:
|
Voor de wallpaper fans !
Punk Rock Spidey - 1600 x 1200 desktop Punk Rock Spidey - 1280 x 1024 desktop Punk Rock Spidey - 1024 x 768 desktop Ja toch :evil: |
die vliegende aap is cool :)
Ik moest pas nog vliegende bavianen tekenen. Ook het krijteffect is goed gelukt |
hehe je weet wat ik er van vind :cool:
|
neat!
|
vette shit :cool:
|
Citaat:
|
Tenx, ik kom er net achter dat als je op die verkleinde plaatjes klikt dat ie m vanzelf groter maakt, vet :cool:
|
Morridin, TE GEK! :D
|
wtf dit is echt goed (y)
koel ! |
Citaat:
|
pfff je weet toch ;)
|
Alleen valt me nu het m'n wallpaper is wel op dat er een streep door z'n rechteroog heen staat. Uitgeschoten ofzo? :s
|
danku
|
Toppie! Je hebt een leuke stijl :)
|
extreem hip!!!
bij de spidey snap ik de voor ons linkerhand niet zo...de plectrum okay maar rest is beetje vaag das jammer endegitaarbandzitverkeerdom;) verder is'ie heel lief :D |
Citaat:
Citaat:
:D En verrek, die dude heeft idd zn band verkeerd om... Nja, misschien wel de nieuwste trend zometeen... :cool: :s |
kep een nieuwe wallpaper :o
|
Citaat:
ik heb trouwens ook nieuwe wallpaper ;) |
Haha vet !!!!!!!! mensen met "een nieuwe wallpaper": PROPS!
En ehm, hij heeft wel zn knie eronder dus misschien..... haha.. Nee echt stom, onbewust gedaan, want ik weet wel whats up ! Hoop niet dat t jullie te veel stoort.. hehe ;) Laters |
Misschien is het een patser en heeft ie de gitaar even omgedraaid om te laten zien dat hij ook met zn 'verkeerde' hand kan spelen :)
Spidey heeft natuurlijk wel een geweldige oog-hand-coördinatie ;) |
gast jij weet ook whats up! welcome to the club! nee, vet dat je m cool vind !!!
|
sieb is mijn teken en design held
|
en jij die van mij, kom hier henri! :evil:
|
Echt geweldig man! *respect* Ik heb hier helemaal niets op aan te merken. Ben btw es op je site gaan kijken, ook daar staan erg vette dingen.
Btw, die Oz is burning, die zou ik zo aan mn muur hangen! |
Heel erg leuk!!
Zou die Oz ook zeker zo aan de muur hangen, heel mooi! |
Die eerste, die kleuren! Mooi hoor. :)
|
Haha, wat een vette stijl.
Heel dope hoor |
<3!
|
(y) <3
|
woa !!!
:D echt vet die reacties van jullie zeg... dankuu ik ga zsm weer beginnen met nieuwe dingen... 7 dagen op vakantie en alleen maar chillen geeft je veel inspiratie :D |
Die eerste is behoorlijk cool.
|
Best wel vet :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |