Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Mijn vriendje verrassen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=905092)

jessicas507 20-07-2004 11:40

Mijn vriendje verrassen

Het gaat de laatste tijd niet echt goed tussen mn vriend en mij,we zijn nu al bijna 14 maanden samen en soms lopen de irritaties hoog op.
Zondag hebben we een goed gesprek gehad en hebben we elkaar beloofd om er samen voor te vechten, dat meende ik ook,ik wil echt alles doen om het weer een beetje beter tussen ons te maken. Vanavond zouden we wat afspreken dus ik wil hem dan graag verrassen. Juist dat thuiszitten is niet goed voor ons..

Wat ik zelf al eens heb gedaan is mn kamer volgezet met kaarsjes,champagne en lekkere hapjes.Aan zoiets zat ik ook voor vanavond te denken,dacht misschien dat ik hem kon lokken naar een plekje in het bos waar ik ga van te voren heenga met een kleed,wijn,kaarsen enz. maar weet niet of dat een goed idee is?!
hebben jullie misschien nog andere ideeen?
Kunnen jullie mij alsjeblieft een beetje helpen??

Glamour_Maai 20-07-2004 11:58

Kijk hier eens ;)
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=517047

Louis Armstrong 20-07-2004 12:21

Citaat:

jessicas507 schreef op 20-07-2004 @ 12:40 :
dacht misschien dat ik hem kon lokken naar een plekje in het bos waar ik ga van te voren heenga met een kleed,wijn,kaarsen enz. maar weet niet of dat een goed idee is?!
hebben jullie misschien nog andere ideeen?
Kunnen jullie mij alsjeblieft een beetje helpen??

het zal jullie relatie niet echt bevorderen als jij hem meelokt naar het bos, en daar aangekomen een gegarandeerde plensbui op je knikkers krijgt.

Sarah 20-07-2004 12:23

Citaat:

trumpetlover schreef op 20-07-2004 @ 13:21 :
het zal jullie relatie niet echt bevorderen als jij hem meelokt naar het bos, en daar aangekomen een gegarandeerde plensbui op je knikkers krijgt.
Dat lijkt mij juist een stuk cooler dan een hoop kaarsjes enzo. Lekker samen onder een boom kruipen :)

Louis Armstrong 20-07-2004 14:00

Citaat:

Sarah schreef op 20-07-2004 @ 13:23 :
Dat lijkt mij juist een stuk cooler dan een hoop kaarsjes enzo. Lekker samen onder een boom kruipen :)
het is natuurlijk nogal naief om te denken dat het onder een boom niet regent, het begint alleen wat later, maar je krijgt ook dikkere druppels op je kop omdat de regen zich eerst min of meer op de bladeren verzamelt, en dan als het te zwaar is naar beneden kukelt.

Als het onweert is het zelfs vrij stupide om te denken dat je onder een boom veilig bent, maar dat behoeft geen uitleg.
( tenzij je snel een einde wil maken aan je relatie natuurlijk...)

Sarah 20-07-2004 14:58

Citaat:

trumpetlover schreef op 20-07-2004 @ 15:00 :
het is natuurlijk nogal naief om te denken dat het onder een boom niet regent, het begint alleen wat later, maar je krijgt ook dikkere druppels op je kop omdat de regen zich eerst min of meer op de bladeren verzamelt, en dan als het te zwaar is naar beneden kukelt.

Als het onweert is het zelfs vrij stupide om te denken dat je onder een boom veilig bent, maar dat behoeft geen uitleg.
( tenzij je snel een einde wil maken aan je relatie natuurlijk...)

Jah, maar daar gaat het nu juist om. Samen onder een boom kruipen en dan toch nat worden maar het niet erg vinden omdat je samen bent enzo. Als het onweert maakt het trouwens niet heel veel uit of je nu vlak onder een boom staat of gewoon maar ergens in het bos.

Louis Armstrong 20-07-2004 15:27

Citaat:

Sarah schreef op 20-07-2004 @ 15:58 :
Als het onweert maakt het trouwens niet heel veel uit of je nu vlak onder een boom staat of gewoon maar ergens in het bos.
klopt als de bliksem bij jullie in de buurt inslaat is de kans groot dat je getroffen wordt, en hoeft TS ook niet meer te vechten voor de relatie (y)

Loumpiaatje 20-07-2004 15:37

Straks steek je dat bos in de fik met je kaarsen.

filia dei 20-07-2004 16:05

T'ja, het bos is met dit weer geen geniaal idee denk ik. Maar het idee om hem te verassen vind ik wel goed (y). Ik kan zo snel geen andere leuke verassing voor vanavond bedenken. Behalve een kadootje of iets wat hij heel graag wil ofzo. Of een zelfgemaakte tekening of iets dergelijks.

rubenrtv 20-07-2004 16:12

Citaat:

en hoeft TS ook niet meer te vechten voor de relatie
ja, eerder voor dr leven :p

is wel leuk, maar dan moet t niet gaan regenen en je vriendje er wel het type voor zijn

Kaa 21-07-2004 20:32

wie let er dan op het eten als je hem lokt? dat is wel het belangrijkste, het eten, zou jammer zijn als alle konijntjes en egeltjes en strontvliegjes dat straks opeten...toch?:)

Rieno 21-07-2004 22:00

Citaat:

Sarah schreef op 20-07-2004 @ 15:58 :
Jah, maar daar gaat het nu juist om. Samen onder een boom kruipen en dan toch nat worden maar het niet erg vinden omdat je samen bent enzo. Als het onweert maakt het trouwens niet heel veel uit of je nu vlak onder een boom staat of gewoon maar ergens in het bos.
haha....de hopeloos romantisch weer :)
eindelijk es iemand die net zo denkt :p

pyres 21-07-2004 22:24

ja wat kun je aan de sleur doen?
nou met een creatieve geest kom je ver hoor ;)

BrunetJuh 21-07-2004 22:49

tsjaa, ik weet niet waar jou vriend van houdt, mijn vriend zou dit namelijk verschrikkelijk vinden. ga gewoon leuke dingen doen. uitgaan, biosje, shoppen, wat je vriend leuk vind.. ;)

Kazet Nagorra 21-07-2004 22:52

Tsja, ik kan je wel vertellen wat de beste manier is om je vriend te verrassen maar dat hoort meer thuis op Seksualiteit.

rodina 22-07-2004 10:37

Mjah houd het weerbericht een beetje in de gaten. Als het mooi weer is maak je een grote picknickmand vol met lekkers, groot kleed mee. Haal hem op, en sleur hem mee naar een mooi plekje.

Je eten daar van te voren neer gaan leggen is imho nogal achterlijk.

Sarah 22-07-2004 10:46

Ik denk eigenlijk dat als je in een sleur zit, dat één verrassingsavondje dan niet gaat helpen. Het is dan meer zaak om elkaar altijd wel interessant te vinden, of je nu thuis zit of in een donker bos of in de kroeg of wat dan ook.

Maargoed, neemt niet weg dat-ie 't verder vast wel leuk vindt:) enne, dan niet jouw lievelingseten meenemen maar het zijne, zodat hij echt merkt dat je niet zomaar wat doet maar dat je bewust aan hem gedacht hebt bij het plannen van de verrassing :).

Oh, en neem ook een zaklamp mee voor op de terugweg.

Louis Armstrong 22-07-2004 10:51

Citaat:

rodina schreef op 22-07-2004 @ 11:37 :

Je eten daar van te voren neer gaan leggen is imho nogal achterlijk.

mwa de bosbewoners zullen erg dankbaar zijn :D

maar het is dus idd sleur, en dan zijn er 2 opties, optie 1 is dat je elkaar ff niet ziet, gewoon totaal iets anders gaan doen als hij, als aan beide kanten het verlangen weer aanwakkerd, zijn jullie snel genoeg weer boven zeil, met jullie relatie.
optie 2 is dat je gezamelijk iets totaal anders gaat doen, iets wat jullie nog nooit gedaan hebben, parachutespringen oid.

PS: denk eraan dat na zonsondergang veel bossen mn de veluwe verboden toegang is om de reden dat er dan wilde dieren zoals zwijnen actief worden. Deze kunnen aggressief worden, dus dat is wel oppassen en die laten zich in de regel niet afschrikken door een lantaarn, al helemaal niet als ze jongen hebben

sientjuh 22-07-2004 15:31

Ik denk ook dat 1 verrassingsavondje de sleur niet zal doorbreken. Volg samen een cursus surfen of stijldansen of wat dan ook, dan doe je samen eens iets totaal anders.

Fade of Light 22-07-2004 16:01

Dat verrassen is leuk op zich, maar je moet geen verdraaid beeld krijgen van wat de toekomst nog gaat brengen. Zo'n avond kan leuk zijn en daarna val je misschien weer gewoon in dezelfde slob

Katje 22-07-2004 16:54

Dan neem je hem dus mee naar het bos, waar hij vervolgens wordt natgeregend, aangevallen door zeldzame Noord-Timboektaanse killer-mieren, en door de bliksem wordt getroffen. :D

Je weet: áls iets fout kan gaan, dan gaat het ook fout. Weet waar je aan begint ;)

Fade of Light 22-07-2004 17:33

Citaat:

Katje schreef op 22-07-2004 @ 17:54 :
aangevallen door zeldzame Noord-Timboektaanse killer-mieren
Ze nodigde hem niet uit voor een avond/nachtje in een bos in Afrika.... hoewel...wie weet vind ie dat wel leuk.

never mind 22-07-2004 17:51

Citaat:

rubenrtv schreef op 20-07-2004 @ 17:12 :
ja, eerder voor dr leven :p

en dat kan de relatie weer versterken..

yuck fou 22-07-2004 18:03

Citaat:

Fade of Light schreef op 22-07-2004 @ 18:33 :
Ze nodigde hem niet uit voor een avond/nachtje in een bos in Afrika.... hoewel...wie weet vind ie dat wel leuk.
met naakte indianen enzo... :p

Louis Armstrong 22-07-2004 18:16

Citaat:

yuck fou schreef op 22-07-2004 @ 19:03 :
met naakte indianen enzo... :p
ik denk eerder naakte bosnegers, daar in Afrika :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58.