![]() |
[tekening ecoline] 3 maal
|
2e en 3e zijn (y)
|
2 en 3 zijn idd pakkend. Good job.
|
Ga je de 1e nog kleuren?
De 2e en 3e zijn echt goed! |
3e is geweldig
|
die 2e, (y)
ik word er bijna verliefd op, mooi.......... |
dank jullie :)
ik vind de eerste zelf het mooist, en af. misschien omdat de andere twee veel ouder zijn en ik eraan gewend ben geraakt?maar ik houd erg van eenvoud en weinig kleuren. grappig :) |
mohh vette shit! (y)
Ik vind de eerste een stuk mooier dan de andere twee... maar die vind ik ook al mooi dus :) |
Vind ze alle 3 errug mooi. Maar bij die tweede lijkt het net of ze heel erg stinkt en er daarom allemaal ".."-vliegen achter haar aankomen :o Mja, das mijn mening... :D
|
vette kleuren
|
De laatste twee doen me aan duistere kinderboeken denken. Erg mooi :)
|
ik vind de eerste prachtig (y)
|
2&3 :eek: (y)
|
doet me btw wat denken aan de stijl van artwork van laatste cd van feeder
http://www.musicomh.com/albums/feeder.jpg |
stylish meis :) echt heel mooi kleur gebruik en de ecoline ja dat doet het hem he ;) heel leuk, moet je mee verder gaan!
|
Die eerste vind ik erg knap getekend, zo met die lijnen (y). De tweede en derde spreken me ook erg aan, de tweede vind ik zelfs absoluut de mooiste :). Die houding van dat meisje (y).
|
de eerste doet het bij mij niet maar de tweede en derde zien er mooi uit (y)
|
alledrie erg mooi.
|
hey wow. erg vet (y)
|
Citaat:
|
(y)
Vind ze echt heel erg mooi. Beetje triestig ook, mja das ook wel de bedoeling denk ik...? Ze doen me echt wat... |
De eerste is al heel erg mooi, maar de andere twee spreken me nog net iets meer aan! Er zit leven in je werkjes, ze stralen echt sfeer uit! Keep up the good work girl! (y)
|
Die tweede vind ik echt geweldig! (y)
|
Echt heel erg goed.
|
Talentje!!
|
super! Ik vind de eerste het mooist.
|
jeetje dank jullie wel :bloos:
|
vet zal ik je anorexia-patiënten niet noemen, maar wel heel erg mooi.. (y)
|
Erg mooi ingekleurd. (y)
|
t heb jij toch een geweldige stijl van tekenen :) (y) :cool:
|
Damn :eek: (y) prachtig!!!
|
hmm
met ecoline verf ziet alles er meestal heel mooi uit. maar ik moet zeggen dat ze alle 3 wel mooi zijn. ecoline :cool: (y) |
Citaat:
|
Wauwie, heel tof (y) :cool:
|
wow :cool: netjes hoor :) (y)
|
die 2e lijkt erg op een schilderij dat ik ooit heb gemaakt en dat ik toen cadeau heb gedaan aan een meisje op wie ik een beetje verliefd was :bloos:
mooi :bloos: |
geweldig..gemeen.. ;)
|
Fantista á la pista!!!!
(y) (y) (y) Grtjs. |
waw....prachtig...de 1e 2 vind ik persoonlijk het mooiste
supermooie kleuren trouwens!!! |
Super. De eerste twee zijn qua houding erg geslaagd. De tweede en de derde zijn qua kleur geweldig. (y)
|
Zit er ook een verhaal achter?
|
dit vind ik echt heel erg mooi, alledrie (y)
|
heel mooi
vooral 1&2 hoe laat je je inspireren? wie zijn je voorbeelden? |
haai dank :)
@botulism..wat schattiggg was die tekening ook somber? ;) @al_pacino..nee ik heb weinig verhalen (van mezelf zeg maar) dus ik kijk gewoon wat het word. ofzo? het enige wat hier wel zo is is dat ik 4 keer had gedroomd dat ik ecoline gebruikte dus toen moest ik dat kopen... :bloos: @tom_violence..ik heb geen idee. ik vind altijd dat ik geen tijd heb om me ergens in te verdiepen. ik vind mensen gewoon mooi. dan maak ik die maar. ik wil er dus niet echt iets mee zeggen. ach |
de houding van het middelste meisje op tekening één is geweldig.
En die linkerhand, die vingers (y) en de rechterhand/arm een lijn... prachtig! bij de tweede vind ik het haar niet mooi (detail detail), maar misschien toch ook weer wel. :confused: Derde vind ik het minst, maar nog steeds (y) |
Citaat:
en hij is niet eens ergens goed voor geweest :bloos: |
Citaat:
|
die tweede (y)
mooie kleurtjes ook vind ze eigenlijk alledrie mooi, maar die tweede springt eruit. bij die eerste zou het mooi zijn als je bijvoorbeeld een rij van dat soort tekeningen onder/naast elkaar zou leggen/hangen, denk ik. |
wauw:) idd die 2e en 3e zijn erg mooi, maar van die 1e zijn de houdingen ook goed..het effect vd ecoline is erg gaaf(y)
|
Heel erg mooi - ik vind dat de 2e en 3e tekening iets aangrijpends en mysterieus hebben, knap gedaan. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |