![]() |
jongens en meisjes
gister een heel gesprek gehad met een jongen over het verschil hoe jongens en meisjes tegen seks aan kijken.
vandaar dit topic, op welk punt in een relatie zou jij met iemand naar bed gaan? (dus bijvoorbeeld: na een week, na een paar maanden, na een jaartje, of na meerdere jaren) ben benieuwd naar de verschillen in hoe mensen hier tegenover staan. ikzelf zou pas met iemand naar bed gaan als ik een tijd met deze kjongen een relatie zou hebben. dus na een jaartje ofzo.. |
Na een jaartje? :s Dat is wel erg lang.
De laatste keer kenden we (mijn vriend en ik) elkaar pas een week toen het gebeurde, nu zijn we 1,5 jaar samen. Waarschijnlijk als je vriend zeer sensueel is en je op verschillende mogelijke manieren probeert te verleiden zal je wel sneller het bed induiken denk ik ;) |
Als je je er beide goed bij voelt.
|
Ik ga met een jongen naar bed als ik zeker weet dat het iets gaat worden(of al is), als we beiden écht verliefd zijn dus.
en idd, een jaar is bestwel lang. Geloof me, als je verliefd bent kun je niet van elkaar afblijven;) |
Als ik verliefd ben en hij ook en we allebei het gevoel hebben dat het wel eens tijd voor seks wordt. En we dat ook weten van elkaar, anders schiet het niet op natuurlijk :D.
Maar een jaar? Ik kan me voorstellen dat je dingen wilt opbouwen, voor de spanning enzo, dat is ook leuk :) maar daar heb je geen jaar voor nodig. Ik kan me ook wel voorstellen dat je wacht tot je er klaar voor bent en dat dat een jaar zou kunnen duren, maar dan weet je niet van te voren hoe lang dat gaat duren. Wat is jouw reden om een jaar te wachten? |
Citaat:
Helemaal mee eens! |
Ja idd het ligt eraan hoe het voelt. Een jaar is behoorlijk lang, maar als jij je daar goed bij voelt moet je dat vooral doen!! Je niet laten beinvloeden door anderen. Wij waren er na 2,5 maand aan toe. 7 Maanden bij elkaar gebleven..maar toen ging het toch uit. Wel een ontzettend fijne tijd met hem gehad :D
Kan niets anders zeggen dan je eigen gevoel te volgen :cool: LIEFS :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon hoppa
|
Citaat:
zelf heb ik hier nog geen ervaring mee, en ik vind het ook een raar idee dat mensen van mijn leeftijd daar al mee bezig zouden zijn. maarja, iedereen is idd wel verschillend, dus.. wieweet komt het allemaal wel wat sneller :) |
Wanneer ik er zin in heb, kan verschillen. Meestal na een weekje wel denk ik.
|
Tjah, ik moet hem wel écht goed kennen en vertrouwen al. Maar als ik 'm buiten een relatie om al wel langer ken misschien na een paar maanden al. Als ik hem echt pas ontmoet heb zou ik er wel véél langer over doen denk ik. Licht er een beetje aan of we het er welleens over gehad hebben en of we al weten wat we van elkaar kunnen verwachten. En dan tjah, dan moet er zich ook nog een goede gelegenheid voordoen.
|
Citaat:
|
Ik heb altijd van mijzelf gedacht dat ik er wel een tijdje mee zou wachten, dat de relatie wel goed moest zijn enzo....
Nooit one-night stands etc. Maar ik ken(de) mezelf niet echt, :bloos: geloof ik. (Hij was ook gewoon onweerstaanbaar :bloos: en ik kende hem wel al, was 'gewoon' :o een vriend. zeg maar :bloos: .) |
De vriendin waarmee ik nu alweer anderhalf jaar heb is ook degene die mij ontmaagd heeft. Ik haar ook trouwens!
Dit gebeurde na ongeveer 4 maanden ofzo. Ik wilde het ook nog niet meteen, maar was er al wel sneller klaar voor dan zij. Sowieso leek mij een one-night-stand al niks, en helemaal niet als eerste keer (bang om te falen denk ik). Ik ben wel heel erg blij dat zij mijn eerste is geweest! Maar om antwoord op jouw vraag te geven: het verschilt heel erg denk ik. Al denk ik dat jongens er sneller klaar voor zijn dan meisjes. Ook valt me vaak op dat meisjes die sneller met iemand naar bed gaan ook awat 'brutaler' zijn. Ik bedoel dat ze zich vaker laten zien in een groepje ofzo. Mensen die wat meer terug getrokken zijn zijn meestal wat verlegener (of ze komen zo over). |
Zo snel mogelijk, d.w.z. wanneer de vrouw ook wil.
|
Citaat:
|
Ja, "zou".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meteen. En je merkt vanzelf wel of het groeit. Sex kan daarbij in ieder geval geen kwaad. En dan samen die keer beleven dat je echt voelt dat je van elkaar houdt...dat gebeurt dan spontaan, en is zo'n mooi moment. Maar dat komt eerder door de sex dan door het tijdsverloop. Als je gaat wachten, wil je dat de eerste keer meteen die magische keer is, en het lijkt me zon 'teleurstelling als die hooggespannen verwachtingen niet uitkomen.
|
Wanneer ik degene "goed" ken, vertrouw, op zijn minst al wat weken/maanden ken. Is heel verschillend, maar in ieder geval niet zomaar "meteen hoppa", dat vind ik echt een belachelijke opmerking -_-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik dat wil en hij het wilt, en meestal willen ze wel. :D
|
Als ik hem vertrouw en weet dat hij verliefd is op mij en ik hem gruwelijk aantrekkelijk vind. Ik weet niet hoe lang dat duurt, dat ligt er natuurlijk ook aan hoe lang ik hem al ken, hoe goed het klikt, etc.
|
Citaat:
Maar het is nu 6 maanden verder en het gaat nog steeds toppie! |
Je denkt toch niet dat hier op mijn bureau een tabel ligt waarin dat soort informatie verwerkt is?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar toch, dit had ik niet van jouw verwacht hoor... Kan je het niet nazoeken in je duistere dagboek ofzo? |
Citaat:
|
wij waren 4 maanden bij elkaar toen we voor t eerst met elkaar naar bed gingen... hij was zowiezo niej zo snel... k nam ook wel t initiatief... ligt ook per persoon verschillend en hoe zeker je je bij diegene voelt...
|
Citaat:
en als je er allebei klaar voor bent natuurlijk. Ik heb geen idee hoe lang dat duurt, maar dat ligt per relatie verschillend lijkt mij en het ligt er denk ik ook wel aan hoe lang je die persoon al kende voordat je er een relatie mee aanging |
Citaat:
Ik geloof niet dat meiden hier perse anders tegenaan kijken dan jongens. Persoonlijk denk ik dat het meer leeftijds- dan geslachtsgebonden is. |
Als je daar zin in hebt :cool:
|
Als ik iemand waanzinnig (seksueel) aantrekkelijk vind, ga ik meteen met diegene naar bed. Waarom niet? Seks is geen liefde.
Mijn huidige vriend lag ik ook na 3 uur al te pijpen in de auto, de relatie kwam pas dagen erna. |
Citaat:
De jongens willen altijd wel en zo snel mogelijk, de meisjes 'moeten' het bepalen en vooral bewaren voor iets speciaals.. Waar dat verschil nou toch vandaan komt..? Mijn eigen ervaring is dat het heel verschillend kan zijn, van het moment, het meisje, de situatie.. Ik kan me niets voorstellen bij een 'verplichte' periode zonder, waarna het opeens wel zou kunnen.. Soms gebeurt het heel snel, soms na maanden.. |
Als we beide zin hebben
|
Ik heb sinds kort een vriendin, en ik ben nog maagd en ik weet in ieder geval van mezelf dat ik wel open sta voor neuken, maar dat ik in ieder geval de komende tijd niet ga "pushen" na haar toe.. Als zij het wil, dan zou je mij geen nee horen zeggen, maar als zij er nog niet aan toe is, heb ik daar totaal geen problemen mee..
|
Mwa, na een week of 2 wil ik toch wel een keer sex
Word een veels te big deal van gemaakt. Sex hoort bij een relatie vind ik. |
er is niet echt een moment waarop ik denk 'waar blijft die sex', ik denk dat ik zelf iig even tijd nodig heb om te kijken of het echt wat wordt. meteen sex hoort imo meer bij een ONS dan bij een beginnende relatie, bij dat laatste kun je best even wachten om te kijken hoe alles gaat lopen.
maar.. ik denk dat ik nu, als ik nu een relatie zou krijgen, wel binnen de maand sex zou hebben. misschien duurt het iets langer of korter maarja, dat kan ik nu ook niet weten. misschien gaat het opeens wel zo goed dat ik meteen de eerste week wil. weetikveel. |
Als we er zin in hebben en voorts ook buiten een relatie vind ik het prima.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
omg ik na een paar uur, als ik zeker weet dat ik iets voor die ander kan gaan voelen of het al voel (dat gaat bij mij vrij snel geloof ik) |
Als ik die ander wel een beetje te vertrouwen vind, en niet verwacht dat het binnen nu en 24 uur uit zal gaan (of misschien juist wel dan ook :p )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |