![]() |
Salaris bij V&D
weet iemand hier misschien wat je als 17-jarige als vulhulp gaat verdienen bij de V&D ?
Gracie.. |
Waarom vraag je het ze niet zelf? En waarom weet je dat niet, als je al aangenomen bent?
Ik vermoed trouwens het minimumloon, maar ik weet het niet. En het minimumloon kun je zelf vinden met Google. |
2,80 op zijn hoogst.
|
3,29 bruto (althans dat kreeg ik, ik werkte bij le cafe)
|
Check eens de tread die ging over hoe v&d om gaat met het personeel daar zal het misschien wel in staan
grtz ivo |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=846252 |
Ik, als 17-jarig vakantiehulp bij de le marché, krijg 3,30 per uur
|
Citaat:
|
3,20 kreeg ik als kassamedewerkster
|
Pfff, ik ga iig niet bij de V&D werken.
|
Citaat:
|
bij la place verdien ik 3,58. koffie/thee enzo zijn gratis.
toen ik zestien was verdiende ik dit ook, maar omdat het zo slecht ging/gaat met v&d gaan de lonen niet omhoog tot 2006 geloof ik. als je nu dus pas een contract krijgt, zal je het minimumloon gaan verdienen. |
Wordt hulpkracht, dan verdien je meer :)
Ikzelf verdien als hulpkracht met een vast contract 6.60 netto, en dan krijg je nog allemaal soorten toeslagen. Dat komt dan neer op zo'n 7.50-8.00 euro per uur. |
Ik moest trouwens elke maand iets van 1,50 euro voor koffie/thee betalen, maarja per maand valt dat wel mee.
Door een fout in de administratie heb ik het afgelopen half jaar nog gewoon uitbetaald gekregen, terwijl ik allang ontslag had genomen en het filiaal zelfs gesloten is :D . Alleen jammer dat ik ook nog memo's opgestuurd kreeg. |
Ik werk ook bij v&d en verdien als 16jarige 2.88 ofzoiets. Als je het precies wil weten, kan ik het morgen wel voor je nakijken in een boekje op mijn werk, maar volgens mij zijn hier wel voldoende antwoorden gegeven.
Ik werk trouwens - samen met Dory van dit forum - bij de panini in Arnhem. Heerlijk werk, broodjes smeren is leuk, je verkoopt echt iets van jezelf, broodjes verkopen is ook leuk (contact met mensen), ijsjes draaien is wat minder leuk, maar verder.. (Y) |
Citaat:
You're fucking kidding me! Neem ontslag! |
Citaat:
|
Alsof dat zo'n goede referentie is..
Het is gewoon uitbuiting te noemen. |
Citaat:
|
Fucking weinig iig.
|
Citaat:
mijn baas vond mij lief :bloos: |
CAO's zijn vaak niet bindend.
|
Ik verdiende in La Place 3,31 euro als 17-jarige. Te weinig.
|
Citaat:
antwoord denk ik of het is gezellig of ik kan niks anders vinden, daar word gebruik van gemaakt waardoro de lonen zo laag zijn ;) |
Citaat:
vond het niet de moeite ervoor langer dan een jaar te blijven ;) (kreeg toen betere baan aangeboden, waar ik nu al 2,5 jaar gelukkig bijbeun :p !) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |