![]() |
Neuken? Of zijn er ook andere woorden ...
Vaak hoor je mensen praten over 'neuken'.
"Oh, dat wijf moet je ook keihard neuken!" "Ik heb zin om te neuken man!" Vinden jullie dit ook zo'n fout woord? Ik vind van wel! Vrijen bijvoorbeeld, dat klinkt toch al veel mooier? Ik zeg dan ook eerder vrijen dan neuken o.i.d., vind het gewoon een fout woord!! |
NEUKÛHHH!!
Oké, sorry ik zal me voortaan inhouden. :o |
Ach, 'vrijen' is ook weer zo ambigu. 'Neuken' is tenminste duidelijk.
|
Ik gebruik het woord "neuken" nooit. Het klinkt me veel te grof/gevoelloos. Iets wat je doet met iemand voor wie je niks voelt. Vrijen klinkt veel liever idd.
|
als ik er gewoon met vrienden over praat heb ik het wel over neuken ja, of batsen ofzo. Is het serieus dan zeg ik vrijen of sexen.
|
neukeh??
nee ik vind het iets voor een ONS, maar in een relatie, heb ik het ook over vrijen, of over een wipje maken.... |
Vrijen is voor mij meer seks met knuffelen en strelen en zachte kusjes etc erbij.
Neuken is meer harde seks. |
andere woorden voor neuken???
seksen, vrijen, naar bed gaan, de liefde bedrijven, van bil gaan, wippen, de koffer induiken, enneeh... tjah, er zijn er nog wel meer, maar die kan ik zo snel niet bedenken. Neuken gebruik ik niet zo vaak tenzij ik echt bedoel dat effe dippen en klaar. Meestal gebruik ik met iemand naar bed gaan :)... kwee nie waarom, vind ik gewoon leuk klinken denk |
naaien is een bekende
kinderen maken kopieeren |
ballen tot we vallen :o :D
|
hier was een tijdje geleden ook een topic over...
leuke benamingen die daar stonden: bonken, cohabiteren, coïteren, de koffer in duiken met iem., de liefde bedrijven, een nummertje maken, een punt zetten, eroverheen gaan, flensen, fleppen, /gemeenschap/geslachtsgemeenschap/ hebben met iem., het bed delen met iem., het doen, kezen, naaien, naar bed gaan met iem., neuken, palen, pezen, poepen, pompen, rampetampen, rollebollen, seksen, slapen met, van bil gaan, vogelen, vozen, wippen doppen, konijnen, beveren, trainen, baarmoeder verven, plafond witten enz.......... |
Zeg gewoon: You, me, bed....NOW!! :p
|
regen en wind maken :p
|
ik vind neuken altijd zo.... onpersoonlijk ofzo.
neuken doe je met een hoer, of mannen gebruiken het wanneer ze stoer lopen lullen in de kroeg. zelf gebruik ik het nooit. 'naar bed gaan' is altijd meer wat ik gebruik, zo gegroeid, werd toch het meest gebruikt, maar vrijen of de liefde bedrijven ofzo, vind ik veel mooier. ik zou willen dat we in het Nederlands het net zo mooi zouden kunnen zeggen als in het Engels. 'do you like to have sex with me?' 'no. let's make love' liefde 'maken' is toch een veel geweldigere uitdrukking dan 'liefde bedrijven'? ach (zie sig) |
ik zeg altijd sexen
neuken vind ik idd zo'n onpersoonlijk grof woord |
neu·ken (ov.ww., ook abs.)
1 [inf.] vrijen, geslachtsgemeenschap hebben met (iem.) vrij·en (onov.ww.) 1 liefkozen door te strelen en te kussen => minnekozen, minnen 2 geslachtsgemeenschap hebben => bekennen, bonken, cohabiteren, coïteren, de koffer in duiken met iem., de liefde bedrijven, een nummertje maken, een punt zetten, eroverheen gaan, flensen, fleppen, /gemeenschap/geslachtsgemeenschap/ hebben met iem., het bed delen met iem., het doen, kezen, naaien, naar bed gaan met iem., neuken, palen, pezen, poepen[belg.], pompen, rampetampen, rollebollen, seksen, slapen met, van bil gaan, vogelen, vozen, wippen 3 vaste verkering hebben ht kan verschillende betekenissen hebben maar ook dezelfde, ik vind vrijen persoonlijk niets hebben, ik hou het bij, naar bed gaan met iemand of zullen we met zijn allen: cohabiteren, gaan zeggen klinkt wel leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
1 liefkozen door te strelen en te kussen => minnekozen, minnen 2 geslachtsgemeenschap hebben => bekennen, bonken, cohabiteren, coïteren, de koffer in duiken met iem., de liefde bedrijven, een nummertje maken, een punt zetten, eroverheen gaan, flensen, fleppen, /gemeenschap/geslachtsgemeenschap/ hebben met iem., het bed delen met iem., het doen, kezen, naaien, naar bed gaan met iem., neuken, palen, pezen, poepen[belg.], pompen, rampetampen, rollebollen, seksen, slapen met, van bil gaan, vogelen, vozen, wippen 3 vaste verkering hebben dat is 1 van d betekenissen |
Meestal zeg ik gewoon seks, dat lijkt me toch wel de normale, algemene benaming ervoor
|
even een vraagje; als je co-habiteren letterlijk gaatvertalen betekend het toch zoiets als: samenwonen
|
Als puntje bij paaltje komt :o
|
Citaat:
|
hier fluistert met zachtjes "geslachtsgemeenschap"
|
Ik zeg meestal 'seks hebben'. 'neuken' gebruik ik alleen voor de grap :)
|
sex maken :)
|
ik gebruik meestal wippen
|
minnekozen is leuk :)
|
bangen
|
is het niet gewoon zo dat vrijen net zo geil als neuken moet klinken?, Het is idd grof/gevoelloos, maar als je hier aandenkt, snap je toch wel dat dit zo gebeurd (is) door onszelf?, najah onszelf, ik wil mezelf niet beter noemen dan of individueren maar als je/we de zoals in dit topic genoemde uitspraken blijven maken word het niet gevoeliger dan wel minder grof.
Als we weer gewoon respecterende zinnen maken waarin het woord neuken voorkomt is het over 5/10 jaar weg. De enige zinnen waarin het woord neuken tegenwoordig komt, tenzij hij uit de mond van een willekeurig politus komt ( lees: J.P Balkenende) zijn gewoon gevoeloos, zoinder enig respect aan wat dan ook,lellijke,opschepperige kut zinnen. Ik ben voor het normaal interpeteren van dit woord waarmee me dit soort tipic idd niet meer hoeven tegen te komen Het is nu laat, het is een blablabla verhaal geworden, ik vind het niet erg, jullie wel? dan heb ik iig 10 seconde tijd van je leven verneukt, wat me ergens ziekelijk goed doed, iig, bedankt dus:) |
Citaat:
|
Citaat:
of gewoon neuken , seks hebben ! lekker duidelijk ! |
neuken klinkt zo grof idd. de liefde met je bedrijven klinkt iets liever en zo zeggen me vriend en ik het meestal of gewoon vrijen.
|
Citaat:
*ril* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind 'vrijen' echt een afschuwelijk woord :|
|
Ik zeg soms ook welleens: jij ziet er echt zo uit alsof je op bed moet gaan liggen
|
ff mevrouw in de geplukte kippenstand leggen
|
seksen!!!!!
|
Schtufen... (op zijn duits uitspreken: Sstoefen)
|
Citaat:
|
Vrijen is iets anders dan neuken. Onder vrijen valt ook gewoon knuffelen en dat soort dingen.
Neuken is het beste woord voor neuken. |
Vrijen omvat niet altijd knuffelen. Vrijen heeft iets seksueels, terwijl knuffelen dat niet per se hoeft te hebben. Je geeft je goede vriend bijvoorbeeld geen afscheidsvrijpartij als hij weg gaat, maar wel een afscheidsknuffel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stiften! :cool:
|
uhm... "nemen" :D
|
Citaat:
|
Meestal zeg ik neuken want dat is gewoon duidelijk. Als ik vrijen zeg, bedoel ik meer knuffelen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |