![]() |
Hoe laat je het hem/haar merken?
Hoe laat jij nou aan je vriend/vriendin merken hoeveel je van diegene houdt?
Laat je horen! :) |
Nou vaak brullen ik houdt van je, en ik vind je lief (vooral op momenten dat hij lief is en lieve dingen doet)
En vaak knuffelen of zachtjes langs ze wang, haren of rug strelen. Of zelfgemaakte kaarten versturen waar je op de achterkant schrijft dat hij de allerliefste van de wereld is. Of mwoah, kweet verder eigenlijk niet... |
Door niet te veronderstellen dat hij weet dat ik van 'm hou maar vooral door hem het veel te vertellen.
En onverwachtse kusjes geven of een verrassingskaartje opsturen, of zo'n lekker ouderwetse liefdesbrief... |
Hem/haar laten merken dat je alles voor die persoon overhebt.
Door kleine dingen als: spontane verrassingen,opofferingen,er altijd voor die persoon zijn als dat nodig is en vaak zeggen hoeveel diegene voor je betekent,op onverwachte momenten is juist goed! |
euhh niet. ik krijg dat soort zinnetjes mn strot amper uit, dus dan klinkt t heel nep. en als iemand tegen mij "ik hou van je" zegt en er zo lief bij kijkt ga ik schelden of negeer ik t of loop ik weg. :o
|
Door het te zeggen, en door de manier waarop ik naar m kijk.
Hij vindt dat mijnh ogen stralen, maar eigenlijk is dat alleen als ik hem zie :) |
zeggen
|
Haar aankijken met mijn "ik vind je lief" glimlach en een twinkeling in mijn ogen :) Vervolgens een lekkere knuffel geven en dat nog slechts een zacht en tevreden mmmm weten uit te brengen :)
|
Lief kijken, lieve dingen zeggen, zeggen hoe ik me voel, hem gewoon aanraken ( over zn rug strelen ofzo),
verrassingen organiseren, die dingen.. :) Nu wel al veel verminderd t.o.v. vroeger, al die dingen, maarja :) |
Door veel lieve en vooral gemeende dingen te zeggen, knuffelen, bepaalde woordjes in dr oor fluistren
|
Daar hou ik me niet echt bewust mee bezig, eigenlijk. Hij merkt 't vanzelf wel.
|
kusjes geven op de plekken waar alleen ik weet dat hij het lekker vind :bloos: hihi..
en het gewoon tegen hem zeggen, of onverwachte dingen doen die hij niet verwacht; kleinigheidjes meenemen zoals ik s'ochtends kom en hij nog in bed ligt, een onbijtje meeneem... dat soort dingetjes :p |
Dat merk je vanzelf zou ik zeggen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |