![]() |
Naakt/Sexfotos
Nee niet om te posten.
Ik vroeg me af wie hier nog wel eens fotos maakt laat maken en jullie ervaringen daarmee. |
jij spoort niet :o
|
Citaat:
Wel gemaakt (van vriendin natuurlijk :D) en van mezelf ook wel, maar uiteindelijk toch weer gewist :D Lullig als iemand anders ze in handen krijgt dusja. |
Wel ervaring mee..
|
Een vriend van mij had eens met zijn telefoon een foto gemaakt van hem en z'n vriendin tijdens de sex. Maar dan niet hun allbei ofzo, nee alleen waar het 'cohabiteren' ;) :D plaatsvindt!!
:eek: :p :D Een paar dagen later kwam ze erachter en heeft ze de foto gewist. Mij lijkt het nog wel eens leuk, maar dan alleen om voor jezelf te houden. Hoeft echt niet tijdens het vrijen ofzo, maar gewoon een gewaagde foto lijkt me wel leuk!! :) |
Ik heb wel foto's van mezelf die gemaakt zijn door mijn vriend en foto's van mijn vriend die gemaakt zijn door mij enzo :) en ook een paar korte filmpjes :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen foto's, hou ik denk ik ook niet zo van... Maar goed, als ik een digitale camera heb (soon!) dan zal ik wel eens kijken of het leuk is...
|
Ooit gemaakt met een wegwerpcamera, ja. Bedenk ik me opeens.
Even terugvragen, binnenkort. Maar goed, dat was toch meer aanklooien. Lijkt me best tof om met z'n tweetjes een serieus een fotoshoot te houden (y). |
Citaat:
|
Heb van mijn vader paar dagen terug fototoestel met zelfontspanner gekregen.
(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
@sarah: true true
kheb er ook nog wel staan, mr die zijn idd niet voor publicatie vatbaar :D |
Wel een flink aantal foto's laten maken door mn vriend en zelf gemaakt van hem en ook een redelijk aantal filmpjes. zou het niet met iedereen doen zeg maar
|
Tuurlijk. Erg leuk. Om te maken en om later nog eens terug te zien.
|
Ik zou het walgelijk vinden om van mezelf naaktfoto's te zien...
Dus moeten ze ook maar niet gemaakt worden |
wel gedaan ja. ook wel eens in mn mailbox wat foto's van (toenmalige) vriendje gekregen. maar nog geen serieuze fotoshoot. lijkt me wel leuk om es te doen.
|
Citaat:
We lieten ze alleen niet door iemand anders maken ofzo maar we maakten ze van elkaar (mijn vriend en ik dus) terwijl we bezig waren met voorspel en later ook tijdens het vrijen zelf (dat ging wat lastiger :p ) |
Citaat:
|
foto's en filmpjes...
ook maar eens geluidsopnamens... Heb ik wat om naar te luisteren in de trein |
Citaat:
zolang ik maar kleren aan heb of op het bed lig vind ik het allemaal wel goed, maar verder... ja, nou ja, oke, op een gegeven moment denk je daar ook niet meer aan natuurlijk, maar alsjeblieft zeg, geen foto's, word ik veel te bewust van mijzelf en dat moeten we toch echt niet hebben in dat geval... |
Jah, heb hier in een (geheime:p) doos nog wel wat **foto's liggen van exen..
en jah, we hebben mekaar beloofd dat die onder moi en desbetreffende ex blijven, dus die ga ik ook nooit aan iemand anders laten zien.. Zeker wel leuk om te bekijken met je vriendin.. of later nog us:P.. Hebben ook wel eens filmpjes gemaakt.. wel grappig om te zien.. maar die tog maar wel verwijderd, want die stond op de comp,s trax ziet iemand ut nog:P |
Citaat:
dan moet je hem toch echt wegbrengen omte laten repareren... en jij maar denken dat ze niet gaan zoeken of je toevallig nog wat homevids heb |
sure :) Maar niet erg artistiek verantwoord hoor :P Voornamelijk flauwe foto's (lees: grappig)
|
Citaat:
|
Nog geen ervaring mee, maar ze staan wel voor heel snel in de planning :D.
Mijn vriend en ik willen foto's van elkaar maken en van ons samen. En nee, die komen niet op internet te staan... En het idee van een filmpje is ook al eens ter sprake gekomen.. :o. Maar eerst maar eens die foto's maken. |
lijkt me wel leuk :bloos: om te maken en terug te zien :o
|
Ik heb 1 idee in mijn hoofd hangen, maar daarvoor moet ik een model hebben, en degene die ik er eigenlijk voor zou willen 'hebben' zie ik niet zo vaak meer... :|
+ natuurlijk dat mijn vriendin het er niet mee eens zou zijn. In ieder geval, ik wil nog een keer een foto maken vanuit het oogpunt van de man, met de vrouw bovenop, zij heeft felrode lippenstift, de kamer heeft een roze behangetje. De deur staat open, en vanuit de gang schijnt een vreemd groenig licht naar binnen. Je ziet haar haar rug krommen, naar achter buigen, met 1 hand gespannen naast haar lichaam, de ander naast het lichaam van de man op de grond, en dan een foto maken dat je de schaamstreek net niet ziet, en het mannenlichaam dus helemaal niet. En het belangrijkste aan de foto wordt haar gezicht, omhooggeworpen in pure extase... Mja, ik zou het nog wel een keer willen doen, maar ja. Maar ja. Verder maak ik geen foto's van mijn vrijpartijen btw, ik zou ook niet weten waarom moet ik zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
Neem aan dat je een auto hebt,... dus geen flauwe grapjes over de NS als je dr niet mee rijdt. SURROGAAT FORENS! :P |
Citaat:
|
Citaat:
*maar goed, dat is weer een ande verhaal* |
jawel, wel eens gedaan ja. Mijn vriend en ik hebben een halve fotoshoot gedaan haha. Wel behoorlijk perverse foto's, dat moet ik zeggen... Ach, lekker toch? :p
|
Macrofoto's van mn eikel in actie.
|
Citaat:
|
Citaat:
die losers op de trein een paar weken terug met hun draagbare radio en hun superharde kut-muziek (figuurlijk) waren irritanter. |
de enigste die ik heb zijn van de naturisten camping magoed aar is niks aan
(nix sexueel geladen aan) en 1tje 2 gewaagde fototopics geleden ofzo en verder geen ervaring ermee ofzo |
tuurlijk...ik ben naaktmodel :rolleyes:
|
Jup, deze vakantie nog... vond ze leuk om te doen. Gezien ik een constante verbinding met het internet thuis heb, heb ik de foto's op een CD'tje gezet, wil niet dat ze in de verkeerde handen terecht komen :s.
We waren daarbij nog niet zover gegaan, slipje was nog aan (batterijen begaven het te snel :p ) Andere keer wel verder gegaan, maar toen waren het meer vunzige foto's. Deze keer waren het meer erotisch getinte foto's, dat is een stuk mooier vind ik :). |
gisteren nog :rolleyes: ... met me tel.. 3 foto's
|
ik heb wel'ns vaker foto's van mijzelf in adamskostuum en übertr00-kvlt pose gepost op'n ander forum
was best lachen :) |
ik heb ook wel eens foto's neergezet van mij en een Japanse vrouw, maar toen kreeg ik echt ladingen vol kritiek over me heen .. Naderhand wel terecht eigelijk (y)
|
Mn vriend en ik hebben wel eens foto's 'in actie' gemaakt, en naaktfoto's van elkaar. Wel leuk om zo nu en dan naar te kijken.
|
Citaat:
Nou voor mij geldt wat EPD zei. Want ik ben wie hij neukt. |
leuk voor je... :p hoop dattie beetje goed is :D ;)
|
Citaat:
Ja ik heb er ook ervaring mee. Met zowel foto's van mezelf krijgen als foto's laten maken door mijn vriend als foto's van hem maken. Hij wil alleen niet op de foto :|. Maar die zijn inderdaad leuk om terug te kijken later. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |