![]() |
MTV's Wade Robson Project
Ik had al wat over 't programma gelezen en gisteren kwam ik 't tegen op tv. Vond 't eigenlijk best leuk, dat dansen en verschillende stijlen. Heb alleen net op MTV.com gezien wie er wint, da's minder leuk.
Hebben jullie 't ook gezien &wat vind je ervan? http://www.mtv.com/onair/wade_robson...de_bio_pic.jpg Op MTV om 19:30u (elke werkdag, denk ik). |
Ja, kheb het nu ook twee keer gezien! Vind het wel leuk, en die presentator lijkt wel op Enrique Iglesias.....
|
Ik vind het leuk. En als Wade de kandidaten een dansroutine leert, doe ik ook mee :o :D
|
Citaat:
|
Ja, ik heb nu een paar afl. gezien. :) Het past eigenlijk precies in mijn 'programma' :o
Gelukkig weet ik nog niet wie er wint, maar dat boeit me ook niet zo eigenlijk. Het is gewoon geweldig om te zien hoe (goed) mensen (kunnen) dansen. :) |
Citaat:
|
Ik heb het een paar keer gezien (volgens mij kwam het ook vorig haar) en ik vind het nix aan. Maar dat ligt niet aan het programma. Dansen is niet mijn pakkie an. Al dat overdreven gedoe met Jo Jo en die debiele handbewegingen.
|
Citaat:
|
ik krijg een extreem tenenkrommend, plaatsvervangend gevoel van schaamte bij dit programma.
i like. |
*het is nu :p* ik zie het vaak voorbijkomen, wel gaaf.. krijg altijd helemaal zin om te dansen :p :o
|
Ik haat alle programma's van MTV en deze is er geen uitzondering op. Na vijf minuten lig ik al te kotsen op de plee van al die vals-lachende mensen die tig keer zeggen hoe 'excited' ze zijn over alle dingen die 'amazing' zijn.
|
Sorry dat ik in herhaling val.
Ik Haat MTV en alles waar ze voor staan en vertegenwoordigen. Daar valt dit stukje shit ook onder. |
argh, dat zou ik dus kijke :(
|
:cool: programma inderdaad! Ik heb gehoord dat die Wade Robson nog maar 19 jaar is :confused: Is dat zo?
|
Die Wade zijn dansstijl is enorm goed. Ik heb al een paar van zijn 'moves' in mijn lessen gestoken. Hij houdt het meestal heel simpel maar het ziet er moeilijker uit daar houd ik wel van.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat zal jij een scharminkeltje zijn. Ik vind het programma niet superboeiend, maar eigenlijk wel een heel leuk idee om gewoon zelf mee te gaan doen. Ben stom genoeg dus nooit op dat idee gekomen zelf :P |
Nu zijn de kwartfinales.
Ik heb vandaag maar de helft gezien, weet iemand of bij de 2e battle 't meisje of de jongen door was? |
Lauw programma en die presentator is sexyyy en die kan dansen MG :eek: !!
|
ut meisje was door
|
Voor één keer is het leuk, maar ze zeggen altijd weer hetzelfde , en Wade Robson is zooooo irritant.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |