![]() |
Bungee Jumpen
Ik heb op radio 538 een Bungee Jump van 60 meter boven de Noordzee gewonnen in Scheveningen. Mensen die dat gedaan hebben?
Zou het anders niet zo snel gedaan hebben, veel te duur, maar nu ga ik het zeker doen! Wel vet, al schijt ik nu al in mn broek :p |
Bungee jumpen ben ik te schijterig voor :o :p
|
Citaat:
|
ik heb het nog nooit gedaan maar ik wil het wel doen:p
|
Is dat tegenwoordig ook al een sport :p
|
Mm ja, er stond een oud topic hierover en ik dacht: ik maak geen dubbele topics, dus ik reageerde daarop, maar dat mocht blijkbaar niet, dus maakte ik een nieuwe aan. En omdat die oude hier stond, heb ik deze ook maar hier gezet :)
Maar dus niemand die t al ns heeft gedaan en mij er wat over kan vertellen? |
Citaat:
|
|
Maar goed, ik ben niet vet, ik ga boven de zee springen (niet boven een stoepje), ik ga niet naakt springen en ik ben (als het goed is :p) goed beveiligd.
Maar echt niemand die me over zijn/haar ervaringen kan vertellen?? |
hoe duur is dit dan normaal?
|
Citaat:
Dus ga van een bedrag uit lager dan 50€. |
Bij dat center in Scheveningen (waar je dus wel boven de Noordzee springt :D):
First Jump: 50 euro Second Jump: 40 euro Combi-Jump (incl. pictures+t-shirt): 75 euro Duojump (together): 100 euro Bungy Junky Card (10 jumps): 250 euro Vrij prijzig dus. |
En dat voor nog geen minuut vrijeval. :|
|
opzich vind ik het nog wel meevallen
leuk verjaardags kadotje :D |
Vind het erg duur, zou het ook niet gedaan hebben als ik t niet gewonnen had.
Maar NIEMAND die me over ervaringen kan vertellen?? :'( |
Ik heb het gedaan maar dat was niet in Scheveningen maar in Lloret... was wel dezelfde hoogte trouwens.
Ik vond het echt vet, als je daar bovenaan staat met je tenen over de rand en je kijkt om je heen/ naar beneden dan krijg je echt een stevige hartslag. Maar het gevoel als je naar beneden 'valt' is echt heel gruwelijk het is echt bijna een vrije val heel vet! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het 2 keer gedaan, hier bij zo'n kraan in Nijmegen. De eerste keer werd ik gelanceerd (veel minder eng, omdat je niet hoeft te springen), de dag daarna ben ik toch maar gaan springen. Als ik het durfde betaalden m'n vrienden. Het springen is heel eng, maar daarna is het echt superdesupergaaf... Vooral dat moment dat je de eerste keer weer naar boven gaat.
Wel een tip: vantevoren ff gaan zeiken en niet teveel eten... |
lijkt me echt helemaal geweldig:)
ga het ook een eens doen :) |
Ik was gisteren in Scheveningen. Tijdens het avondeten zag ik een paar mensen die gingen bungeejumpen. Was jij daar een van? En was jij toevallig die ene die zo gilde? hahaha :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39. |