![]() |
mastruberen (v)
V bezoekers....
Hoe mastruberen jullie?? (detail!!) Niet dat ik zelf nx kan bednken :) Maar k ben er wel s benieuwd naar |
ik heb een vriend dus mastruberen doe ik niet vaak. meestal als ik hem mis en alleen ben enzo. 1 keer in de maand,, niet vaak dus
|
Ik wist niet dat vrouwen konden mastruberen.
Wat is mastruberen eigenlijk? |
Citaat:
|
Het is eerder hilarisch dat je mastruberen schrijft.
|
Citaat:
Ha okee je wint ;) |
hoe ik masturbeer? Ehm, nouja, meerdere opties :P of ik ga gewoon heel intensief fantaseren over een (mis of meer realistische) seks-situatie. Of ik stimuleer mijn g-plek met een soort krabbeweging (ja niet met m'n nagels natuurlijk). Of ik masseer mijn clitoris met een vinger. Of een combinatie van die dingen.
|
Ik Masturbeer.. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik mastrubber mezelf ook wel soms.
|
Citaat:
|
lol
|
Citaat:
|
Citaat:
iets met masten en rubber... :D |
Citaat:
|
Ik ben voor clitoris stimulatie. Dat werkt bij mij gewoon het snelste :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vond hem altijd zo eng, maar wel fascinerend, nu mis ik em :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
dan kan ik er niet om lachen :nono: |
soms, als me vriend met niet voldoende heeft gegeven :D
heb nogal een andere methode.. want ja, clitorale stimulatie met 1 of twee vingers, geweldig.. maar wil ik een orgasme bereiken, moet ik toch met een handdoek of kussen tussen mijn benen een beetje schuren :rolleyes: ja klinkt ranzig :) maar weet niet het uit te leggen... :bloos: |
Citaat:
Citaat:
|
Ik aap Sarah na, behalve met het fantaseren.
|
Ik kan het in mijn slaap. Dan hoef ik er maar van te dromen. Dan word ik heel verbaasd wakker dat het maar een droom was. "Verrek, lig jij gewoon náást me? Je hebt wat gemist joh...je was weer geweldig! "
En dan word er naast me wat geknord en dan slaapt hij weer verder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
HI ZEMEF THIS IS POST FOR U!
(ik maak hier mij niet geliefd mee maar ik moet toch ergens een testpost zetten..) |
ja, en dan maar toevallig dit topic he..
nou... ehh... douchekop handjes etc |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
een goede vriend van mij heeft dat wel eens gedaan om te kijken hoe dat was. Een clitoris simulatie experiment. De voorhuid weggetrokken en toen met douchegel (stelt dat vaginaal vocht voor) z'n eikel stimuleren. De resultaten waren dat ie niet kon klaarkomen maar wel een rare kriebel in z'n buik kreeg. *grijns* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
weetje wat lekker is
een kussen tussen of iets zacht tussen je benen doen bij je vagina. is lekker iets zacht tegen aan of als ik op school ben en ik heb een rokje aan dan wrijf ik zo'n beetje mn benen tegen elkaar. is ook lekker |
*weigert inhoudelijk te reageren tot de titel aangepast wordt*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
LOL@ winner :D
|
Citaat:
|
Oke dan. We hebben al een topic over MASTURBEREN, en deze ging vanaf het begin al nergens heen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24. |