![]() |
low lands
halloo mensjes ik heb een paar vraagjes:
ik ga naar lowlands met mn vriend en wat vrienden. nu heb ik mn waslijst met spullen opgeschreven en nu ben ik bang dat ik wat vergeet!!! nu is mijn vraag wat neem jij mee als je naar low lands zou gaan?? ik heb: kleding geld(400 euro) eten wc.papier condooms!!! tent slaapzak kussen bier weed wat moet ik nog meer mee nemen?? alvast bedankt!!! ;) :) |
als je ff zou kijken zou je zien dat 5 topics verder ofzo een ander lowlands topic is!
|
400 euro :eek: zieke shit
|
- kaartje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad, teering. En ik neem hetzelfde mee + drumstokken voor de wc-concerten. |
is al een topic over
|
Citaat:
(FOODFIGHTS!!!! :D ) (RAIN & MUD PARTY!!! :D ) (TRASHFIGHT!!! (monday morning) :D )! |
Citaat:
je mag wel een biertje voor mij halen ;) |
Citaat:
en ik neem mee: -5 vrienden -een volkswagenbusje vol zooi -mn kaartje -dubbelcheck mn kaartje |
genoeg warme kleding is opzich ook wel handig
(omg, die zaterdagnacht van vorig jaar.. ) toen had ik 3 truien, 2 shirts, 2 broeken, en 3 paar sokken aan, en toch leek 't alsof ik elk moment dood neer kon vallen van de koud :o |
Citaat:
|
triest topic
|
duurt nog een maand man :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hehe, ik neem hem wel mee jah :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar k zou t wel willen zien idd... |
Citaat:
als je t nog nie door heb , ik houd mijn bek voor niemand :o |
skyrise has a cock with a small size
his father has big huge lice so everbody makes fun of his dick and his überuglychick yeah! |
Citaat:
...kan je geen elkaaruitscheldtopic op onzin openen ofzo? |
sinds wanneer is dit de lowlands topic dan? dit is de topic van een incompetent trutje d8 ik
|
Citaat:
|
Citaat:
ach laat ook maar, ik geloof niet dat je een geschikt persoon bent om op te reageren |
Jezus, ga je nu alles al inpakken ofzo? En 400 euro :eek: :eek: :eek: waar ga jij je tentje zetten? (A)
|
Citaat:
noem jij mij een knul? grapjas |
Citaat:
|
Citaat:
en verder is een iq niet voldoende...om geschikt te zijn moet je gewoon wat vriendelijker doen Citaat:
|
Citaat:
en ik heb overigens praktisch altijd een uitgesproken mening die ik graag met iedereen deel :cool: |
Citaat:
FaZ is de man! |
Citaat:
figures |
oja voor ik vergeet, 400 euro is toch niet zo veel, ik heb verhalen gehoord van mensen die inclusief kaartje met zijn vieren zo'n dikke 1300 euro kwijtwaren :eek:
+op werchter was ik ook al zo'n dikke 350/400 euro kwijt, had ik wel veel op bier getrakteerd enzo |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43. |