![]() |
Oranje haarkleur.
Hallo!
Ik ben 16 jaar en sinds een jaar of 1,5 a 2 heb ik overal flink wat haar. Oranje dus.... ach je leert er mee leven.. sommige dames vinden het heel mooi. :cool: De laatste tijd merk ik dat ik eigenlijk niet snel een korte broek aantrek, omdat ik mij niet gemakkelijk voel mij mijn oranje beenhaar. Ik heb ook weleens een opmerking gehad van mensen die het gek vinden staan. "Heb je dat nou ook beneden joh??" dat soort opmerkingen. (ja... dus :bloos: ) Is het echt iets waar mensen vreemd naar kijken of zit het meer tussen m'n oren... die onzekerheid?? |
Je ziet 't niet zo veel, dus ik zou wel even denken 'hee, het is oranje'. Maar daar zou ik verder geen oordeel aan verbinden ofzo, ik zou 't gewoon even constateren.
|
Ze zien het toch aan je hoofd ook dat je oranje haar hebt?
Dus, ik zou het me niet zo aantrekken, mensen met blond haar hebben ook blond haar op hun benen. (bij sommige is het zo licht, dat het lijkt alsof ze hun benen geschoren hebben, dat is ook soms even raar kijken?) Maar verder is het idd maar een simpel constateren van de kleur van je haar, verder zal er niemand iets bij denken.. althans, ik toch niet :). |
Ik heb het ook. Naja, beneden dan. me benen zijn blond. Lekker belangrijk.
|
ook ik heb overal oranje/rood haar, so who cares?? men leert er wel mee leven
|
Citaat:
Tuurlijk zal een enkeling vreemd opkijken, maar dat heb je met alles wel. Bovendien blijft het daarbij: diegene zal puur even verbaasd zijn en daarna het voorval direct weer vergeten. Dat jij het idee hebt dat heel veel mensen vreemd opkijken zit denk ik wel tussen je oren. |
"Zo, eens kijken of jij beneden net zo rood bent als van boven."
|
Citaat:
19M - Lid Opmerkelijk. Anyway.. kut voor je man, dat oranje haar. Alleen tijdens het EK Voetbal was je zeker wel dé man of hoe zit dat!? |
Smaakt het ook naar peentjes of is dat een fabeltje?
|
Citaat:
"kut voor je" Dat klinkt meteen weer alsof ik 1 of andere mongool ben... misschien had ik het inderdaad liever anders gezien... zwart haar ofzo. Maar zo is het nu eenmaal, gelukkig zijn er ook wel mensen die het mooi vinden hoor. :cool: |
Er stond nog een vraag open Michael. Bovendien kun je je leeftijd in je profiel aanpassen.
|
ik heb zelf ook btje rood/oranje achtig haar op mn benen
gwn veel scheren, komen ze vanzelf zwart terug.. :s niet dat ik daar blij mee ben maar togg.. |
Toch handig voor het EK / WK :P
maare op je benen zullen ze niet van opkijken als ze zien dat het haar op je ogen ook oranje is |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |