![]() |
mystiek meeting?
Iemand een keer zin om een centrale meeting, ergens in het midden van nederland te houden. en om dan naar een paar vreemde plekken te gaan? soort van reismeeting
OF Gewone meeting met mensen van mystiek? |
als je een meeting doet met alleen mensen van Mystiek, zou ik wel alleen degenen pakken die ook echt serieus doen.
|
We hebben het er al eens over gehad. Een echt mystiek gerichte meeting wordt moeilijk en ik vind het onzin om alleen diegenen mee te nemen die serieus zijn of erin geloven. Er zijn mensen die hier vaak genoeg komen en genoeg te melden hebben, zonder bezig te zijn met mystieke zaken of te geloven in wat dan ook.
Het leukst is denk ik een gewone meeting en eventueel, voor de geïnteresseerden iets eraan vast plakken. Maar of zo'n dingen haalbaar zijn, dat is weer iets anders. Het is vanzelfsprekend dat we geen geesten gaan oproepen enzo en de nacht doorbrengen op een spookkasteel krijg je ook niet snel voor mekaar. |
Citaat:
Idd, iedereen mag komen maar het wordt wel op mystiek gepost. Ik denk dat zoiets wel haalbaar is maar dan zouden we alleen oudere leden meekrijgen denk ik dan MAG niet iedereen. |
Pinoow en ik komen zeker kijken.
|
Ik en m'n huiskabouter , mini elf, dwergspook en andere vlooien komen ook kijken.
|
Citaat:
|
up
|
Citaat:
Ik ben al aangemeld, zo te zien. |
ik heb een mooi idee. Nu moet ik werken. Strax dan maar.
|
Het lijkt mij wel leuk eigenlijk, weten met wie je praat enzo.
|
Ik heb gisteren een meeting van het magisch forum gehad en we hebben de hunebedden in Havelte en Sleen bezocht. Vooral die in Sleen zijn de moeite waard. Ik denk dat zelfs de sceptici daar iets aan zullen hebben. misschien is het leuk daar een keer naartoe te gaan. ik heb gisteren ook mensen ontmoet die er echt bewonderenswaardig veel over kunnen vertellen, misschien kan ik die overtuigen een praatje te komen doen.
En over de heksenhoeve in Appelscha heb ik ook leuke dingen gehoord. AngelLena? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als het na 16 aug is dan kom ik wel .. moet ik wel 'n logeer adres hebben..
kan ook iemand een verslag maken .. "Veel gebla uit ........ " :evil: nee maar lijkt me best lachen |
waar de hel ligt appelscha?
|
geen idee
maar voor de mensen die het leuk vinden, er is ook een tarotmuseum ergens in het land... schijnt heel mooi te zijn, tenminste ik heb er goeie verhalen over gehoord. |
Citaat:
wodkaaaaa *kuch* het is wel gaaf en met de auto balt best mee, alleen de benzine |
Niet voor als je vlakbij haarlem woont :(
|
Citaat:
En appelscha ligt niet boven groningen, maar in het zuid-oosten van friesland, vlak onder drachten. |
groningen/friesland zal de opkomst vast goed doen :p
|
Citaat:
Tja en wat opkomst betreft, het komt nooit voor iedereen goed uit. Maar er zijn treinen, bussen en eventuele meerijdmogelijkheden dus... Ik ga dan echt maar eens de landkaart pakken, ik weet echt geen flikker van die plaatsen. Oh ja, nu je t zegt, Friesland ligt naar links... damn. Maar Drente lijkt me toch best doenbaar... of is dat omdat ik een auto heb :) Als de rest nu ook eens ideeën aandraagt en aangeeft of ze geïnteresseerd zijn. Hier in de buurt zit iig een kruising van leijlijnen en daar is een kapel gebouwd, en er zijn wat grafheuvels, maar verder niet echt iets speciaals dacht ik. |
dat appelscha is wel ver weg dan :\.
kan het niet wat centraler? utrecht ofzo? :o |
Citaat:
|
Citaat:
Appelscha is trouwens wel leuk, maar ik denk dat er nog wel leukere dingen moeten zijn voor een mystiekmeeting. Ik wil misschien ook wel komen, ik post dan niet zoveel op mystiek, maar vind het wel interessant. |
Citaat:
|
Citaat:
Het probleem van Margaritha is gewoon dat je die een paar maanden van te voren moet boeken zo'n beetje op moment. Daarom ben ik in de eerste instantie niet zo voor. Wel staan er mooie hunebedden in Schoonoord (drenthe) waar evt ook tegen lichte vergoeding een overnachtingsplaats in de buurt ligt. En er ligt vlakbij (ode aan mijn lagere school klas die hem destijds ontdekt heeft) een bunker uit WO2. Heel boeiend opzich. |
Citaat:
in Nederweert ligt de beste ijssalon van nederland had ik je mooi kunnen laten zien :D en .. je had ook thee mogen komen drinken .. ik woon maar een stukje verder.. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
hmmja maar keertje meeten lijkt me in elk geval erg leuk ;) |
Citaat:
|
lijkt me heel cool maar denk nie dak mag:(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |