![]() |
Samurai X
Ik wilde graag even weten met welke film of aflevering ofzo het begonnen is en waar je die kan kopen ofzo. of wat ik bij een bepaald downloadprogramma naar moet searchen om het begin van de serie of wat het ook is te vinden.
Ik krijg nu alleen maar wat wazige muziekclips met telkens die beelden van drie ninjas enzo waar zijn die beelden van?? |
en alvast bedankt.:D ;)
|
Samurai X is een losstaande film van de serie van Kenshin, je hebt verder nog de Rurouni Kenshin serie ( deel 1 t/m 100 of zoiets) en er is ook nog een 8-delige serie uitgebracht die zich voor de Rurouni Kenshin serie afspeelt, Rurouni Kenshin OVA genaamd.
Zo weet je voorlopig vast wel genoeg. |
Aha zo. Is dat dan de film waar hij wordt gered door die gast in die cape die hem leert zwaardvechten ofzo??
Die zoek ik eigenlijk. |
Dan heb je het over de eerste vier delen van de serie denk ik. Daar neemt Kenshin een jongen van de straat mee en leert de vrouw die hem onderdak geeft hem zwaardvechten.
Het zou ook de OVA serie kunnen zijn, die heb ik niet gezien, maar ik weet wel dat het zich in het verleden van de serie afspeelt. Het zou dus heel goed kunnen dat hij daar het zwaardvechten van "een gast met een cape" leert. |
Aha ik ga ze ff downen.:D
Bedankt he. |
Citaat:
Da's iig die film, als Kenshin in het begin nog een klein jochie is, toch?? :) |
Ja ik heb ze gedownd en het was die OVA serie ofzo waar die nog jong is enzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |