![]() |
Favoriete forummer 2004, 4e (en laatste ) wedstrijden 2e ronde
2e ronde.
maak uw keuze. geef aan waarom je de ander een lul vindt. Birthmark -Deadnation Metal -Reverend Hk6666 -tsasil Egged -Enema Abortion Poorleno -Glow Stevill(etc)-Rogue Mr.Aep -Telluriet reeds door: Ce-el-wan Chaos Lepra the Clown 86dagreed Ufke Roxy Cut_off Gimme more beer I<3 Cock Opgeroth Exo Tom Violence King Mortischa Harrie84 Snees Carn Paranoid Vixen HI I'm Nora Wouter Youth Nerd Escapism |
Birthmark - Sjoerd über alles
Metal - Humor HK - Waarom ook niet Egged - Draagkracht Glow - Golden Shower Steve - Peeps from way back Dr.Aep - Aep |
Birthmark -Deadnation
Metal -Reverend Hk6666 -tsasil Egged -Enema Abortion Poorleno -Glow Steve -Rogue Mr.Aep -Telluriet omdat links nou eenmaal beter is dan rechts. En Telluriet is een schuinmacheerder (y) |
Birthmark
Reverend Hk6666 Egged Poorleno Rogue Telluriet |
Birthmark
Metal Hk6666 Egged Glow Stevill(etc Telluriet |
Birthmark
Metal Hk6666 Enema Abortion Glow Stevill(etc) Mr.Aep |
geef aan waarom je de ander een lul vindt.
Deadnation - opzich best een redelijke kerel Reverend -st0ner en countertstrike tsasil - evilheid ten top Egged - humor Glow -geen idee, waarom eigenlijk? Stevill( - wenkbrouwen afscheren Telluriet - pantera cd-verkoper |
Birthmark
Metal Hk6666 Egged Poorleno Rogue Telluriet |
Citaat:
|
Birthmark - moeilijke keuze. Toch Birthmark vanwege zijn gezuip.
Metal - geen moeilijke keuze. hoewel zijn kutavatar. r3verend is kut. tsasil - makkelijkste keuze. fucking whiskey. en ik heb nog een 3 uur durend gesprek met hem hier liggen waarin zoveel oneliners uitkwamen dat je er een boek mee zou kunnen vullen die het goed zou doen in groenland Egged -Op zich ok posts. op zich. Glow - muzieksmaak Steve -ja. wat wil je. godverdomme shitface. en als dat niet zo is. dan nog. Omdat hengelo unity aan het worden is. Telluriet - zie hem vaker posten. en de campagne om hem door te laten gaan oogde sympathiek. |
Telluriet
|
- Birthmark - Deadnation - Sjoerd heerst wel.
- Metal - Reverend - Reverend heeft goede humor en scherpe opmerkingen. - Hk6666 - tsasil - Hele lastige. Tsasil is een blekkie. :P - Egged - Enema Abortion - Bassie, net als m'n avatar! - Poorleno - Glow - Heeft wel eens leuke opmerkingen. - Stevill(etc) - Rogue - Lijkt me wel een gave chick. (Y) - Mr.Aep - Telluriet - Ik heers menigeen eruit en blijf als een arrogante lul op mezelf stemmen. |
Birthmark = omdat hij letterlijk een idioot is :d
Reverend = omdat ik metal niet mag Hk6666 = omdat hij een ware metal maniak is :o Enema Abortion = ! :o Glow = :o Rogue = doet me denken aan x-men Telluriet = doet me denken aan pyriet en hij luisterd metal |
Birthmark -Deadnation
Metal -Reverend Hk6666 -tsasil Egged -Enema Abortion Poorleno -Glow Stevill(etc)-Rogue Mr.Aep -Telluriet birthmark, omdat ie jaya zo vet vindt...en hij ligt nou ook nog es lievig te slapen dus dan doe je er nix meer aan metal tsasil Egged Glow, msschien dat k dan ga weten wie t is Rogue Telluriet als dr nix bijstaat is t omdat k de posts boeiender vind ofzo |
Birthmark - domme humor (y)
Reverend - geen idee Hk6666 - kwestie van heerschen :)23 Egged - geen idee Poorleno - geen idee Stevill(etc)- omdat ie zoveel moeite doet met zn naam Telluriet - heerscht ook volgens mij |
Birthmark - lastig. toch birthsjoerd. saufen en scheermesjes.
Metal - duidelijk. HK - hatebreed, waldrock. Egged - les éléphants élégants (oh ja joh.) Poorleno - lastig. iene miene mutte dan maar. Stevill(etc) - impulz en dergelijke. Dr.Aep - sam&max. |
Birthmark --> om zn gewaagde foto ;)
Metal Hk6666 Egged Glow Stevill(etc) Dr. Aep |
Birthmark - Lompheid ten top
Reverend - Omdat zijn naam beter is tsasil - Ik ga toch godverdomme niet op mijn tegenstander stemmen Egged - Moeilijk, maar Egged heeft als DJ Ik een hit gemaakt ooit Poorleno - Heuh, ja. voor de vrouw dan maar Stevill - Ehm. Zomaar Telluriet - True :evil: |
Birthmark -Deadnation - Ik vind DeadNation een lul omdat 't gewoon een knoopie is
Metal -Reverend - Ik vind Reverend een lul omdat hij een beetje gay is Hk6666 - tsasil - Ik vind HK een lul omdat ie naar powermetal luistert Egged - Enema Abortion - Ik vind EA een lul omdat ie naar Emo luistert. En als ie dat niet doet, kan ie dat maar beter gaan doen, want ik vind 'm toch al een lul. Poorleno - Glow - Ik vind Glow een lul omdat poorleno geen lul kan zijn :D Stevill(etc) - Rogue - Ik vind Rogue een lul omdat ze het gewoon niet door heeft Mr.Aep - Telluriet - Ik vind Tellie een lul omdat ie altijd de minder-true dan hij loopt af te zeiken |
Birthmark
Metal Hk6666 Enema Abortion Glow Rogue Telluriet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sorry post van de topicstarter niet goed doorgelezen
|
edit: speciaal voor exie argumentatie
Deadnation > want sjoerdie is een lompe boer Metal > want reverend is zo'n vinexwijkmannetje tsasil > want HK is een lul, want die woont niet in haarlem Egged > want enema abortion is een lul omdat eh, eh, eh, nouja omdat, dan maar. Poorleno > glow is geen lul :o maar leno is toch me chickie he Rogue > want stevill is een lul omdat skateboarden een crime is Mr.Aep > want telluriet is een lul omdat t contrast van z'n foto's altijd maximaal is |
Citaat:
|
maw: Ik vind jullie een lul want ...
:P :D |
Telluriet is gothic!
|
Citaat:
Oftewel, je stemt op mij? :D |
Ik snap de hele bedoeling van dit 'spel' niet. Maar goed, ik stem op jou ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
Oja, geen tijd voor flauwigheid, Bart heeft officieel op mij gestemd, ik verwacht geen achterbakse praktijken. ;) |
Mr.Aep -Telluriet
Telluriet |
Citaat:
|
Tellurieeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!
|
Birthmark - Bier
Metal - Morrissey tsasil - enig niveau Enema Abortion - ranzige nick Poorleno - chick Rogue - chick Mr.Aep - want telluriet ist gay |
Birthmark daarom
Metal metal :) Hk6666 daarom Egged (y) Glow omdat ik em een keer zag maar ik ook weer niet want ik miste hem met mn zatte kop :) Stevill(etc) daarom Telluriet want Mr.Aep pwned hem niet hehe. |
Citaat:
|
Ik drink ook veel bier :( En wat is een knoopie?
Birthmark: Face it ik ben een sukkel. Nee sjoerd is cool. Reverend: Zomaar Hk6666: Lijkt me een sympathieke metalboer :P Enema Abortion: Moshed het hardst en houd van de bad brains :P Glow: Poorleno is te hip en houd niet van herrie. Rogue: Een van de hardste dames op dit board en daarbuiten. Telluriet: Metooolll. Zomaar. |
de stemmen van telluriet dienen ook naar tsasil te gaan.
en stem van oakleaf tel ik niet mee. die is zo gay dat ik bijna zou vergeten chilisaus mee te nemen bij de albert heijn als ik er zou staan en het op mijn boodschappenlijstje zou hebben staan. |
Citaat:
|
Citaat:
En Wulfje is gaaf, z'n stem telt gewoon mee. |
Birthmark -Deadnation
Metal -Reverend Hk6666 -tsasil Egged -Enema Abortion Poorleno -Glow Stevill(etc)-Rogue Mr.Aep -Telluriet |
pff zelfs bij lifestyle zijn ze niet zo gay om op Telluriet te stemmen.
@ Master of Puppets: nee nogal logisch dat ik niet pwn als iedereen hier ineens gay blijkt te zijn |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |