![]() |
Wat heb jij voor avondeten gegeten deel IV
Haha, het mag weer.
Ik ga zo barbecuen :cool: En gister heb ik iets vies gegeten want ik ben het alweer vergeten. |
ik had net een satesnitzel, aardappeltjes en doperwtjes/paprika/mais gemaakt, maar na 4 happen was ik misselijk :|
|
Ik heb 2 hamburgers gehad, 4 ijsjes en een pizza tegen 14.00.
|
Een ovenschotel gemaakt van gehakt, mais, doperwtjes, worteltjes en aardappelpuree
|
Omdat het warm is hier, had ik geen zin in iets warms. Dus werd het stokbrood met pesto, tomaatjes, mozerella en basilicum. Heerlijk :)
Nu nog lekker een toetje; straciatella yoghurt/kwark - iets :) |
Citaat:
|
2 boterhammen met kaas en een gejatte gehaktbal die over was van de bejaarden.
|
Omdat het gisteren warm was, en ik voor het eten zou zorgen, heb ik een heerlijke maaltijdsalade gemaakt met ijsbergsla, tomaat, paprika, champignons, kip, pijnboompitten, rode ui, croutons, ei, gefrituurde aardappelblokjes en italiaanse kruiden.
Mmm :cool:. En over vandaag wil ik het niet hebben :( :p. |
Vanavond heb ik macaroni met ham en kaas gegeten.
|
Mn moeder had weer iets raars :s
iets met ei en pesto en blauwe kaas??? nouja niet te eten en pannenkoeken met appel en vanillevla dat was wel heerlijk |
Wegens tijdgebrek friet met saté
|
biefstukje op brood
|
Rijst, zoetzure-perzik-chicken tonight, stukjes ham, groene kool, en rozijntjes :)
|
Citaat:
|
Een halve salami-pizza en een halve prosciutto-pizza.
|
Vandaag (21 juli): Chinees.
Morgen (22 juli): Chinees. Overmorgen (23 juli): Chinees. 24 juli: Chinees. 25 juli: Chinees. Even lekker werken. :D. |
Ik heb vandaag gewerkt, dus 's avonds niet gegeten. Ja zojuist een bakje muesli en 3 koekjes. Heel slecht...
(en morgen eet ik ook al niet...) |
spaghetti
|
mosselen met ovenfriet :)
|
Aardappelpuree, kip en sperziebonen. Niet echt lekker :s Toetje was wel heel lekker! (yoghurt met rode besjes en suiker!)
|
Gisteravond tortellini met 4 kazen saus en vanavond broodjes shoarma (met sla :)). Allemaal lekker makkelijk, aangezien mn ouders op vakantie zijn :p
|
Gister pannekoeken en een broodje kroket..
Vandaag Chinese Beef Shanghai :) *wauw..kheb t er op tijd uitgezet* (y) |
sateburger, rode kool, appelmoes, aardappelen (n)
|
Vanavond: notenrijst, spitskool met spekjes en schnitzel.
|
spaghetti, en meloen als toetje :)
|
Citaat:
Vanavond eet ik niets bijzonders, wat fruit ofzo. Heb het super benauwd en geen zin om te koken... Moet sowieso nog genoeg andere dingen doen :s (afwassen, badkamer poetsen... :| ) |
Tomatentaart, griekse salade en als toetje rijstepap (y) (zelf gekookt).
|
Citaat:
Ontopic: macaroni |
Kipschnitzel met hollandse groenteschotel en gebakken aardappeltjes met spek en ui.
|
kip kerrie met rijst en een lekkere salade
en vla met fruit |
Ik heb gisteren een ovenschotel gegeten met gnocchi, kool, en kerstomaatjes die gemarineerd waren in olijfolie met basilicum en knoflook. Heb de basilicum erin laten zitten, maar van de knoflook maar de helft want het was toch al best een groot teentje en de smaak was al best goed in de tomaatjes getrokken. Ik moest alleen de kaas die erop zat grillen, maar toen liet ik de bakplaat in de oven staan tijdens het voorverwarmen en de bakplaat was vies en die viezigheid was hevig gaan verbranden, het rookalarm ging af en alles :eek: dus toen heb ik het maar gewoon even in de magnetron gegooid zodat de kaas gesmolten was :P. Het was wel lekker, ik had misschien een andere kool moetern gebruiken, maargoed :).
|
Gebakken aardappeltjes met boontjes en appelmoes.
|
Tomaten soep en spagetti
|
friet opgehaald (liep met etenstijd op de kermis)
|
Vanavond eet ik rijst met kip en salade. :)
|
Ik heb het net op, het smaakte goed :)
het was: pasta (van die wokkelvormdingen) met broccoli erbij en als toetje soja chocolade vla :) |
Ik ga vanavond pasta met carbonarasaus eten.
|
Bami pang-hang :confused: Kan het niet eens spellen :bloos:
|
Citaat:
Ik heb tagliatelle en pastavlinders gehad met basilicumroomsaus en peultjes en rundvleesreepjes. Mijn zus was alleen vergeten om de basilicum in de saus te doen. |
Broodje kaas + oliebol.
|
6 van die aardappelroosjes, 4 vissticks en een schep appelmoes
|
Tagliatelle met een saus van tomaten, champignons, gele paprika, sperzieboontjes, broccoli en kruiden. Was lekker :)
|
goed gevulde kippensoep
|
Ik heb lekker luxe verse AH pasta gehaald, met een ditto sausje. Volgens de verpakking was dat lekker met rauwe ham en aangezien die in de ijskast lag, heb ik die door de saus gegooid. En toe een bakje yoghurt met appel en kaneel mengsel. (y)
|
aardappelschotel met entrecote en mais
|
Kroketten met verse appelmoes en fishsticks..
normaal was het met konijn, maar ik lust geen konijn :bloos: |
gister gebbqed. <33
de komende 9 dagen werken, dus geen idee wat ik daar ga ontvangen. maar ik verwacht niet teveel. |
Gebakken aardappels, schol en sla (gister)
Vanavond wordt het nasi |
Ik ga vanavond barbecuen dus: paar sate'tjes, broodje hamburger, kartoffelsalat en plakjes komkommer en tomaat. :)
|
gister pannenkoeken.. vandaag barbequen. dus hamburgers, knakworsten en wat kipdingen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50. |