![]() |
Thyrfing!
Wat vinden jullie van de band Thyrfing?
~Laura |
klinkt mij te metal waaroor ik het bij voorbaat als niet "dig"
~sigúr |
Ik vind 't maar zo-zo.
|
viespeuken
~schimmel |
Thering
~Mat-ice |
wel leuke muziek hoor
|
Ik ben een groot folk/viking metal fan. Maar Thyrfing heeft mij nooit echt weten te overtuigen.
Ik vind het maar een matige band. |
Blijf je nou topics openen over bands waar je drie mp3's van hebt en waar je geen informatie over geeft, en waarin je alleen vraagt wat we ervan vinden? :rolleyes:
~Kevin. |
Ik heb gehoord dat ze met vlees gooien
~bram |
Citaat:
|
quote uit dit topic
Citaat:
|
oja
~schimmel |
Citaat:
~:D |
Citaat:
Blijf je nou alleen maar kritiek leveren op mij, of anderen? wat probeer je nou te doen? Probeer je me te fucken ofzo? Bemoei je er niet mee als je alleen maar negatieve dingen kan zeggen... En wat weet jij nou van mijn kennis over Thyrfing? ~Laura |
Citaat:
|
Citaat:
En Thyrfing is redelijk saai. |
Citaat:
maar jij bent wel aardig hoor :) ~Laura |
Citaat:
|
~kut
|
Citaat:
~Laura |
Ik zie de bui al weer hangen.
Telluriet laat het meisje ajb met rust, of doe alsof je een poging waagt, het levert teveel gezeik en voor mij teveel werk en dan kan ik me niet concentreren op wodka. Blesseddemon, als je een topic opent, lever dan wat info, loop niet te blaten van ohhhh dit is zooooo leuk en dan aan ons overlaten om uit te zoeken waar het nu eigenlijk over gaat. Ik heb een keer een topic gehad waarbij ik niet eens wist of het nu een nummer of een band was en ik weet het nog steeds niet. Maar laten we enigszins een poging wagen om op normaal niveau te converseren over de al dan niet vreemde liefhebberijen van de zanger en de muziek die ze voortbrengen zonder elkaar weer te gaan afzeiken of ik moet weer helemaal dat fbmenu openen om alweer een slotje te plaatsen. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
euhm...hoe noemde je mij?
Mag ik een keer thee komen drinken in Huizen? Kunnen we het er gezellig over hebben. ken je thijs uit huizen? die kan ook goed theedrinken. ~Laura |
Ken ik niet nee.
|
niet dat er iemand in dit topic is die het echt boeit, maar ik vind thyrfing wel vette shit, vladr galga is het beste album en op wacken waren ze wreed
meer heb ik niet te melden, dus ga lekker verder met schelden. (dat rijmt overigens.. is dat niet leuk?) |
Citaat:
|
haha, mssn is het wel dr vriendje thijs die in huizen woont en bedreigd ze je nu.
het zou zomaar kunnen.. |
THEE :) ~
~Laura |
Ik vind Thyrfing niet echt boeiend, het lijkt me wel grappig om ze een keer live te zien
|
Citaat:
Wij he, ja, wij, wij wij!!! ~Laura |
Citaat:
En een bedreiging aan mijn adres? Pff, laat maar komen, wie te dichtbij komt krijgt een bierglas door z'n strot. (Y) |
blesseddemon. Je verneukt je eigen topics. Ik zou er de eerste tijd geen meer openen als ik jou was, tenzij je jezelf kunt verbijten om niet meer in te gaan op het commentaar.
Telluriet, omdat ik het irritant vind, bij deze een waarschuwing aan jouw adres, ik heb geen zin meer in verdere uitlokkingen. Ik snap je frustratie, ik hoop dat je de mijne snapt. Bij deze dus ook dit topic gesloten al is een fatsoenlijk topic over de groep altijd welkom, zonder discussies over thee en het wel of niet 14jarig gedrag van mensen met een voor andere mensen storende nickname. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |