![]() |
Titel: Kriebels in mijn buik
Toelichting: Een kort gedichtje. Lekker romantisch (helaas niet op waarheid gebaseerd :o ) en voor de verandering een keer geen zwaar onderwerp gekozen. (y)
Titel: Kriebels in mijn buik Ik kijk naar de sterren, en denk aan jou en mij. Hoe we samen lachten, in elkaars armen lagen, dansten tot de ochtend en uren konden kijken naar de donkere hemel. Voor altijd in gedachten en als ster leef je voort. geschreven door Magic_STAR* Misschien is het een idee om dit topic te gebruiken voor de romantische gedichtjes. :) |
Nogal een cliché-onderwerp en het gedichtje is ook zo wel een beetje, vind ik. Het is heel onschuldig en lief en het lijkt mij wel leuk om zoiets in een sms'je naar iemand toe te sturen. Het is wel anders dan de meeste gedichtjes waar men allemaal echt het gevoel van de ene persoon voor de andere uitdrukt maar jij beschrijft niet (rechtstreeks) het gevoel zelf maar eerder een herinnering aan een leuke tijden samen met alles wat jullie deden en dat allemaal zonder echt melancholisch te klinken. Heel mooi!
|
Ik mis eigenlijk een beetje de rijm. Normaal zou ik daar niet zo snel voor kiezen, omdat het in een gedicht als deze al snel gedwongen rijm wordt. Maar in dit gedicht lijkt het me wat mooier, omdat het dan wat meer voldoet aan mijn verwachtingen zegmaar ;). Ik vind dat het bij dit soort gedichtjes past, eigenlijk :).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is inderdaad een cliché onderwerp/gedicht, maar juist dát geeft er zo'n verliefd gevoel bij. :)
De rijm ontbreekt en dit maakt er meer een romantisch verhaaltje van ipv een gedicht, maar ja... Ik vind wel dat je van die verliefdheidskriebels krijgt van het gedicht en dat is het belangrijkste. (y) Kus, Magic_STAR* |
ik vind het een lief gedichtje!!!
van een lief meisje grtjs. |
Weer een romantisch gedichtje!!! :D
Toelichting: Soms zijn er maar weinig woorden nodig om veel te zeggen. ;) De liefdesbrief Ik luister naar het tikken van de klok Al enkele minuten zit ik voor me uit te staren Voor mij ligt een wit vel papier, nog altijd onbeschreven In mijn hand houd ik een balpen vast Het lijkt haast alsof de tijd even stil blijft staan Ik heb je zoveel te schrijven, maar de woorden komen niet Na urenlang aan jou te hebben gedacht Staat de juiste zin nu dan eindelijk toch op papier Ik hou van jou! Liefs, Magic_STAR* (p.s. het gedichtje zit er mooier uit als het gecentreerd staat, maar ik weet niet of dat hier kan... :confused: ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11. |