![]() |
schimmelinfectie?
ik heb de laatstse tijd nogal last van afscheiding , die af en toe ook een beetje brokkelig en soms gelig is, ook heb ik soms last van erge jeuk en het ruikt soms ook niet al te fris, ik denk dat ik een schimmelinfetie heb, maar hoe wordt dat onderzocht bij de dokter en hoelang duurt het voor je medicijnen hebt??
|
Ik ben er vandaag nog voor naar de huisarts geweest. Bij mij vroeg hij eerst waar ik last van had, of ik jeuk had enzo, hoe mijn afscheiding eruitzag, of ik koorts had enzo. Daarna heeft ie heel even gekeken en daarna kreeg ik zalf voor geschreven en vaginale zetpillen. Dat recept heeft ie doorgefaxt naar de apotheek en ik kon het gelijk ophalen.
Ik ben dan wel een meisje maar denk niet dat het voor een jongen veel anders is. |
oe sorry dat heb ik denk ik verkeerd ingevuld bij het aanmelden, ik ben nameluk ook een meidje,maar in ieder geval bedankt voor je reactie.. :)
|
Een speciaal zalfje ofzo, die dingen zal de dokter wel voorschrijven.. :)
maar ehm.. ik meende me te herinneren vanuit een ander topic dat jij het over chlamydia hebt.. daar zal dan wel een ander middeltje voor zijn.. of heb je nu opeens een andere ziekte? :confused: |
nou nee, alleen ik was dus vanaales aant zoeken over soas enzo, en ik heb altijd best veel en witte afscheidng gehad(niet helder) en soms ook veel jeuk en af en toe een onfrisse geur dus ik vraag me af of dat altijd zo is of dat ik gewoon al de tijd met un schimmelinfectie heb rondgelopen....
|
Kan heel goed, gewoon even naar de dokter gaan en zeggen waar je last van hebt. Meestal hoeft hij dan niet eens te kijken, en dan krijg je een vaginale zetpil met zalf en ben je er zo vanaf
|
Je krijgt niet altijd een zalfje, tenminste ik kreeg dat nooit. :| Maar iig, je krijgt ws een vaginale zetpil. Maar omdat ik daar behoorlijk overgevoelig voor was (het ging letterlijk kapot daar beneden) kreeg ik een pil die je gewoon in moet slikken. :)
|
Ik kreeg twee soorten zalf mee die ik over elkaar moest smeren en van die vaginale zetpillen.
|
Ik had het pas geleden ook. Ben gewoon zelf naar de apotheek gegaan (dus niet eerst naar de dokter) en gevraagd naar Miconazol-creme. Twee maal daags smeren, en de schimmelinfectie is zo weg. (daarna nog wel een tijdje door blijven smeren, om te voorkomen dat het terugkomt)
|
Citaat:
|
je kan maar pech hebben, chlamydia én een schimmelinfectie...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06. |