![]() |
Wat is jou favo condoom soort?
Wat vind jij het fijnste rubbertje?
Ik heb normaal altijd durex topsafe, maar kreeg nu een monstertje met 1 pleasuremax en 1 performa. Ben benieuwd, zal ze binnekort eens gaan testen... Ik vind het zonder condoom nog steeds beter, maar dat is af en toe niet zo slim. Wat zijn jullie ervaringen? |
Ik vind fetherlite wel fijn
|
Eentje die geen sperma doorlaat.
|
fetherlites, maar alleen als het echt moet :)
|
Gebruik die dingen niet!
|
Citaat:
|
ja daar worden ze wel voor gemaakt
|
Die doorzichtige vind ik wel leuk.
|
altijd fetherlite.
|
geen.
Wil chocola nog proberen :> |
Ik snap mensen met condooms met smaakjes niet . Wat heb je eraan ?
Het ruikt misschien minder naar rubber maar lekker is het ook weer niet ! |
Citaat:
|
pleasuremax is leuk :D en voor de rest zijn alle condooms t zelfde
|
Heb alleen topsafe geprobeerd maar die kwam in verschillende kleurtjes, en ik vond de rode leuker dan de blauwe.
|
Citaat:
kwamen die in verschillende kleurtjes? |
Citaat:
|
Citaat:
|
weet ik veel, ik jat ze van mn pa en ze doen het best
|
Gewoon de fetherlites..
en zo nu en dan een fun one.. ;) |
Citaat:
Ik heb er ze nu dus ook, maar moet even wachten tot mijn vriendin terug is van vakantie ben benieuwd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen, heb een allergie daarvoor :s
Maar ondanks dat lijkt me die met ribbels wel gaaf om een keer uit te proberen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
toch wel de moeite om het aan te passen :p |
Citaat:
|
ik hou helemaal niet van condooms :o
|
Citaat:
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet echt van hou om allerlei wratten en andere ongein op mijn gouden knuppel te hebben. En dan heb ik het nog niet over eventuele kinderen |
Ik zou het niet weten, maar van wat ik gelezen heb lijkt me ''performa'' wel het fijnst ;) .
|
Citaat:
|
Citaat:
kzou zeggen check t keurmerk :) |
pleasuremax zijn leuk :) voor de rest hebben we al heel veel soorten uitgeprobeerd (elke keer andere ;) ) en zijn er niet echt veel andere soorten die echt veel beter zijn dan een ander. Maar pleasuremax is idd wel kewl (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
had vanavond pleasuremax geprobeerd, die zijn inderdaad wel grappig. Ze rollen erg gemakkelijk af en het geeft een ander gevoel. Best aangenaam..... Nu wil ik sensation nog een keer proberen. Heb jij hier ervaring mee? |
topsafe :bloos:
|
Hier wordt al 2,5 jaar "Elite" gebruikt, geen moeite mee gehad behalve de grootte nog weleens.
Lekker dun, extra glijmiddel dus dat zit ook goed. Geen klachten dus :) De rest gaan we nog weleens proberen, toekomst :o |
Citaat:
|
Citaat:
OK, je verkleint de kans op.. maar de kans is daar dat je met condoom alsnog die 2 soa's op kunt lopen. |
als het echt moet...
condomie (y) |
Die roze met die pluizige balletjes (y)
|
Citaat:
On topic - Het liefst geen. Anders durex topsafe. |
Citaat:
ik vond ze wel tegenvallen, eerlijk gezegd. :s |
Citaat:
|
condooms(N)
ruikt vies, smaakt vies, onhandig. Niets voor mij nee. Ik heb toch geen sex met mensen met soa's. :rolleyes: |
Citaat:
|
fetherlite of excita :)
(mn vriend is allergisch voor die performadingen, hebben we ook es ergens gratis bijgekregen. arme piemel :bloos: ) |
Citaat:
|
fetherlite of topsafe :)
|
Citaat:
Nu zijn genitiale wratten en herpes ook niet ernstig trouwens, het staat niet heel mooi en kan wat jeuken, maar meer niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |