![]() |
Teenslippers
Zijn teenslippers gay? Voor mannen dan.
Verder niks hoor, just wondering. :rolleyes: |
Niet per se gay, wel heel erg kamper, vooral als je er witte sportsokken in draagt.
|
Ehm.. In teenslippers kun je bijna geen sokken dragen. Dat ding moet tussen je tenen en sokken rekken niet zover. Althans, niet dat het nog plezierig aanvoelt.
Teenslippers zijn tof voor de zomer. |
Het is niet mijn smaak, maar goed gecombineerd kan het soms erg mooi staan.
Alleen geen haar op de tenen aub |
Citaat:
|
Citaat:
lol :o mja fuck it hoor. draag wat je wil ofnie? |
Citaat:
|
ja daar let ik wel op, maar of ik me er wat van aan trek is iets anders. eigen willetje jongen, moet je cultiveren.
|
Citaat:
Nee maar ik ben het best met je eens, in zekere maten. maar ik heb gewoon geen zin om voor lul te lopen.. |
Citaat:
En je zult ook best gelijk hebben dat dat niet in teenslippers kan, hoor. Ik vind gewoon alles met '-slipper' erachter voor heren fout. |
je denkt dat je misschien met teenslippers voor lul loopt? hah.
je loopt pas voor lul als je denkt voor lul te lopen |
Citaat:
|
Citaat:
|
hopeloos. burgertrutten
|
haha. (y)
|
ik vind slippers bij mannen wel leuk, mits hij er leuke kleren bij heeft. geen kuitbroeken iig, kuitbroeken bij een man zijn :nono:
|
akkemaal fucking gay
|
Nee ik vind het niet gay
|
Absoluut niet (y) En daarbij het is ook nog eens lekker om in teenslippers te lopen, en goed voor je voeten (y)
|
het lijkt me wel lekker fris
|
Citaat:
|
Hm. Lekker voor in de tuin of naar het strand.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb er (nog) geen,ze staan wel op mijn verlanglijstje,maar aangezien een van mijn grote tenen nu helemaal open ligt is dat toch nog geen smakelijk gezicht.
ik vind ze dus best kunnen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
meestal vinnik het bah. ligt er ook aan bij wie :p :rolleyes:
|
Teenslippers zijn cool, en handig. Ik heb nu een paar Reefs voor overal, en een paar wannabe-reefs voor oa. onder de douche.
|
Geef mij maar kisten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1 paar skateachtige gympen 1 paar docter martin's En euhm zie je mij al op teenslippers? :| |
Citaat:
Ik neem aan dat je ondergoed ook niet gemaakt is van 8 vierkante meter zwarte stof met patches erop? |
Citaat:
Leuke combinatie: Cannibal Corpse shirt, legerbroek en daaronder teenslippers :D |
ik probeer juist niet de aandacht te laten vallen op m'n maatje 47...dusseh...nee.
|
Citaat:
hehe, roze :D |
vind het niet gay, ligt er natuurlijk wel aan wat voor en hoe je ze draagt.
|
Citaat:
|
ja sl00r jij hebt paarse he? :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oranje met een plaat en op die plaat staan 4 chicks en een palmboom en 1 van de 4 chicks lijkt op avelon :eek: en dan heb ik nog saaie zwarte en groene van Charles Jourdan :nono: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22. |