![]() |
Stephen Kings Kingdom Hospital?
Wie volgt deze serie ook?
gaat over een ziekenhuis op 2 begraafplaatsen gebouwt en is zeg maar haunted. man word aangereden en komt daar en er gebeuren rare dingen en de doden komen weer tot leven. Er is ook een meisje en dat is ergens bang voor. Echter, ze zegt tegen de aangereden man dat ze ergens bang voor is en dan vraagt die man waarvoor en dan is er een oudere man en die is heel evil en zo. maar die is een vampier? Vampier in een begraafplaats die tot leven is gewekt? snap ik iets niet? |
Nee ik volg de serie nochtans niet. Hoe laat en op welke zender komt de serie?
|
yorin woensdag 22:10
|
Lars von Triers Riget is stukken beter.
|
Ik had gister alleen het eind gezien van de serie en ik vond het wel :cool: . Elke woensdag om 22:10 dus. Hoevaak is het al geweest?
|
Twee keer eerder.
|
Ik had er hogere verwachtingen van, maar tis wel grappig...
House on haunted hill vind ik dan een betere ''film'' in het genre spookziekenhuis...als je dat zoekt ofzo... |
Ik volg deze serie ook, gister was de 3de aflevering, ik vind het een leuke serie. De man die is aangereden moet Stephen King voorstellen. Die is een tijd geleden aangereden door een of andere dronken vent in een busje.
Ik denk dat dat met dat meisje en die vampier later nog wel zal worden uitgelegd. Gewoon blijven kijken dus :) |
Er schijnt ook een website van dat ziekenhuis te zijn, speciaal voor die serie online gezet.
|
ja, afl 1 gezien en daarna vergeten...dus in mijn ogen niet boeiend genoeg denk ik
|
ik ben het ook aan t volgen en vind het opzich wel een vette serie maar had het wat spannender verwacht ofzo... misschien dat dat nog komt :)
|
Heb de eerste aflevering gezien, en de tweede en derde gemist. Ben er nog niet helemaal over uit wat ik er van vind, vond het nog wat saai, gebeurde niet zoveel. Maar goed, dat kan de twee en/of derde ep. al anders zijn geweest natuurlijk.
|
Citaat:
|
ik snap dat ook niet helemaal maar dat komt nog wel
alleen heel erg jammer dat ze na 5 minuten een pauze inlassen dat langer duurt dan wat we gezien hebben van de film :s |
Ik vind het wel een leuke serie niet echt eng ofzo.
Het introtje is mooi (y) |
Citaat:
|
heey Echy nog nooit zon ongeloofelijke Coooewle serie gezijebn heb ze egt allemaal gezien sommige zefl 2 keer ofzo... hoop dat de DVDs snel ook uit gaan koemn in Nederland en anders hebben we ze ook allemaal op video staan :D Ik vind mary egt zon Sgatje :rolleyes: mjah egt in 2 woorden GEWELDIGE SERIE!!!!! Bye Bye Baby Don't Belong I Worry About U While You're GONE!!! (y)
|
Citaat:
Paar keer wat stukken gezien. Vond het allemaal behoorlijk nep(en niet nep als van, het kan in het echt niet). |
:D hihi heb ook niet gezegt dta het allemaal KAN water te zien is ........
Maar goed ander voorbeeld bijv Star Wars.. Kan DAT wel dan allemaal?? Ik dnek het niet... het gaat om de manier waarom het gebracht word... Ik kan me best voorstellen dat als je maar een paar stukjes gezien heb dat je het maar nep vind en er niets van snapt... Heel logisch... er zit namelijk ook niet egt een logica in het verhaal er lopen ongveer 5 verhaallijnen door elkaar die in de laatste paar afleveringen steeds meer bij elkaar komen........ Ik vond voorla het stukje leuk dat ze iemand aanet opereren waren een dat ze ineens met ze allen begonne te zingen : :o NANANANA HEY HEY GOODBYE!!!! Egt geweldig!!! |
Citaat:
Alleen die :| was voor jou bedoeld. Misschien kun je voortaan je posts eens nalezen, en ze desnoods corrigeren :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56. |