![]() |
Hoe ben jij aan je avatar gekomen?
Had je een bepaald iets voor je, en ben je daarnaar gaan zoeken? Of kwam je het plaatje zomaar ergens tegen?
Ik ging gewoon doelloos zoeken op google, op bepaalde woordjes. :) |
Ik wilde een blauw of grijs-achtige avatar. Het liefst iets met mist of zo. Ben gaan zoeken en vond dit :)
|
Welke heb ik ook alweer?
Ohja, nou ik wilde een elfachtig figuur, ben gaan zoeken en vond dit. |
|
Citaat:
|
Ik heb hem gekregen ;)
|
deze staat ook op mijn cu2 :)
|
Google, zoeken op cameron diaz
even doorzoeken |
uh gewoon een beetje gevonden ergens, ik heb een hele av map op de comp en daar wissel ik mee af :)
|
Ben dol op Jamie Oliver dus ja... FF zoeken opinternet en dan vind je het wel!
|
Gewoon toevallig kwam k die tegen op internet..
|
Ik kende het schilderij al en vond m geweldig, dus heb ik m als avatar gebruikt.
|
:)
|
Citaat:
|
Mijn avatar heeft natuurlijk wel een echte betekenis.
Het F2 windsurflogo :cool: |
boeieh.
|
ging voor school (ah nee.. school!) zoeken op surrealisme en toen kwam ik deze tegen.
|
Ik wilde een lieveheersbeestje. Dus ben bij google gaan zoeken en deze vond ik het leukste.
|
Mee geboren
|
I luuuv Ronaldo, dus ben ik op google gewoon naar plaatjes gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen die me wel geschikt leek als avatar :D .
|
Die heeft Dminor gemaakt. :o
|
Citaat:
On topic: ik mag van Jet en poorleno m'n avatar niet meer wijzigen, dus ik hou m'n Che-avatar maar die ik ooit op google vond. |
Ik heb t eerste genomen wat in me op kwam en dat was een koe
|
Ik heb vorig jaar in Italie zo'n vlag gekocht en mijn broertje msnt met mensen uit Italie en toen zag ik dat een van hun dit plaatje op msn als avatar had en dat vond ik wel leuk dus toen heb ik gevraagd of ik dat plaatje mocht hebben.
|
|
van de duitse aldi site (y)
|
Van een foto die ik van de zon heb gemaakt.
|
Hij is geknipt uit een foto afkomstig van de fansite van O-Zone.
|
Citaat:
Hij kwam uit de lucht vallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met name niet met mooi weer. :)
|
Ik wilde Janis Joplin, en naast allerlei gewone foto's vond ik ook deze, en die is wel hip als avatar :)
|
ik voel spanningen tussen meisje en machiavelli :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind altijd iets leuk met cartoons.. en toen vond ik Garfield:) volgens mij was dat ook op google maarik weet het niet meer.. :)
|
zelf gemaakt
|
ik bedacht me dat ik het jullie neit kon aandoen, jullie geen blik op mijn waanzinnig lekkere kontje te gunnen. dus dacht ik: er staat een foto van mij op internet met mijn kont, laat ik het doen. voor mijn lieve medeforummers heb ik namelijk alles over
|
Hij stond er plotseling :confused:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |