![]() |
[WANTED]skategympies
Helaas zijn mijn trouwe best-of-the-best Replica's (Vans) gesneuveld. Ik vrees dat ik die niet meer kan kopen (ook niet via internet) en zal me dus moeten hechten aan een "net-niet-helemaal" kloon van mijn geliefde schoentjes.
dit zijn de schoenen in kwestie: http://www.rnrskates.com/Images/prod...ns/replica.jpg Vans Replica's weet iemand misschien een goed alternatief (hoeven niet perse Vans te zijn) die voldoet aan (zoveel mogelijk) onderstaande criteria: - lipje aan de achterkant (blijft mn broek achter haken) - veel contact met de vloer/ondergrond - lage schoen - niet te "VET" niet TE smal - ziet er snel uit :P |
vraag gasten van Left en Sevenply dan.
|
Like Vans bregne niet zoveel verschillen aan in hun volgende modellen hoor dus een soortgelijke schoen is makelijk te vinden.
|
|
Skate schoenen zijn net Volvo's, ze kunnen van alles maar zien er NIET snel uit.
|
Citaat:
|
ik zou er een in je mond stoppen
|
en doorslikken , hihihihi...
stom grapje lies :evil: |
Citaat:
:nono: |
Citaat:
|
Citaat:
het hoeft niet IN een tentje persé hoor |
Citaat:
|
Citaat:
|
Globe crenshaw (y)
Maar inderdaad vette schoenen |
Ga gewoon naar een beetje goede skatewinkel en zoek een lek paar uit:d of ga naar de scapino en koop wat genepte skateschoene van Be wild... dat is niet zown hele goede optie maarja...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |