![]() |
Death
Ik hoor de laatste tijd veel over Death , ik heb gisteravond een tiental mp3tjes van de eerste 2 albums (d8 ik) gedownt , kan iemand mij hun voorkeuren wat betreft nummers ook meedelen? :o
|
Symbolic is mijn favoriete album.
|
Zombie Ritual
Suicide Machine Pull The Plug Together As One Leprosy The Philosopher Symbolic Zero Tolerance Spirit Crusher Flesh And The Power It Holds |
cool
|
hebben ze ook een site oid
|
Wel es gehoord van google?
|
tik het maar es in op google smartass
|
|
Citaat:
|
Citaat:
En de lijst van Master of Puppets is ook mooi, ik zou hier zelf nog Secret face, Scavenger of human sorrow en Story to tell aan toevoegen. Mijn favo album is The sound of perseverance. |
supergoeie band!! ben blij ze nog gezien te hebben
|
Mijn favoriete nummer is overigens 'without judgement'.
|
Individual Thought Patterns
Sound of Perseverance |
bedankt , bedankt ik heb er al een paar!
was death nou populair dan? of? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laatst DVD gezien, wat een band :cool:
|
lama zitten dan , ik ken death pas vanaf gisteren dus hoe moet ik godverdomme zulke dingen weten dan.. jezus christus
sluit deze topic maar weer |
Sluiten? Haha...
|
stfu
|
Ik heb Human, Leprosy en Symbolic. Human is zwaarder (doppelfuss-salvo's!) en iets rauwer, zit meer tegen andere death metal aan. Leprosy zo mogelijk nog meer. Symbolic vind ik de beste van de drie, daarop heeft Death een meer eigen stijl ontwikkeld. De nummers zijn ook veel beter.
Check naast MoP's lijst ook Secret Face en Lack of Comprehension. |
Ja, de oudere albums zijn erg zwaar en ruig.
Maar Individual Thought Patterns is bijvoorbeeld erg progressief klinkend met Steve DiGiorgio met fretloze bass. Alle albums daarna werder wel wat verfijnder. |
Ik vind er geen flikker aan.
|
slechte zaak birthmark.
Yeah, chuck is een held. (En nee, niet omdat ie dood is.) Nadat chuck dood ging, verscheen er btw een mooi stukkie in een aardschok over hem, waarin anderen over hem vertellen, echt de moeite waard! top 5je danmaar: 1 Leprosy 2 Scream Bloody Gore 3 Symbolic 4 Spiritual Healing 5 Individual Thought Patterns Death blijft 1 van mn favoriete death metal bands, omdat ze altijd een strak geluid hebben gehad! Elk album verschilt ook weer een beetje van de ander, Scream bloody gore bevat veel thrash invloeden, maar symbolic is dan weer heel melodisch. |
Citaat:
Hoe durf je. Anyway, geniale band, een van de eerste "death metal" bands (blabalbala) met weliswaar fatsoenlijke muzikanten. Ook altijd leuke drummertjes (Sean Reinert, Gene Hoglan, Richard Christy :O ) Ik moet toegeven dat ik er nog geen 1 cdtje van heb maar dat is meer luiheid, ik wacht totdat iemand al zn death cds 2de hands weg doet :P Iig; mn Death top-5: 1000 Eyes The Philosopher Lack of Comprehension Spirit Crusher Misanthrope |
1000 eyes is echt een kicke nummer ja!!! damn!
zo ook die 2e, 3e en 4e van LEPROSY!! aargh |
1. symbolic
2. individual thought patterns 3. the sound of perseverance 4. human 5. spiritual healing de eerste 2 platen vind ik niet geweldig |
Topicstarter vind Cynic dan ook mischien wel om te pruimen, en Atheist en Pestilence (met name Spheres).
|
Je hebt ook Control Denied nog, daar zingt hij (gelukkig) niet zelf. Maar ik heb die albums nooit goed beluisterd.
|
wat een geniaal topic van onze poeperd faz (y)
|
Citaat:
Citaat:
sterf aan de cholera |
np: Death - Symbolic
|
leprosy en scream bloody gore heb ik nu grotendeels en die bevallen mij wel
|
Citaat:
Human en Symbolic zijn zeer ruw maar wel goed, Ik vind zelf Leprosy en SBG wat aan de primitive kant. Gene Hoglan is trouwens een geweldige drummer. |
Citaat:
geloof toch in jezus jonge |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
the philosofer, of hoe het ook schrijft, ik ken aleen death & raw, live in l.a. en dies gaaf in ieder geval
|
Citaat:
Tegenwoordig luister ik vooral naar indische muziek. Zakir Hussein is verweg de beste percussionist die ik gehoord heb, niet te vergelijken met westers ritme gedoe. |
Citaat:
snel er omheen draaien hè :D haha |
Citaat:
Anyway, Martin Valihora (drummer van Hiromi) speelt ook in een alleraardigst bandje, Waking Vision Trio; fusion met een beetje een mediterane / afrikaanse feel. Erg mooi gespeeld. http://www.martinvalihora.com/mp3/wv...cientbloom.mp3 http://www.martinvalihora.com/mp3/wvt-moonseagull.mp3 |
ik lees net dat Mitch Cohn, bassist bij dat trio; dat ie pas 3 jaar bass speelt :eek: holy cow; over virtuoos gesproken :D Hij speelt al wel piano sinds zn 5 en componeert sinds zn 11de maar in 3 jaar dit wegspelen is toch wel ergggh knap.
Maar goed. Offtopic. |
eh, tja hoe zal ik het zeggen
ik vind het wel oke, maar niet zo geweldig zoals de rest van de death/thrash metal liefhebbers hehe |
Poser.
|
Death is écht geweldig. Leuk dat dit topic hier staat, want ik heb net vanmiddag Leprosy gekocht :D. Bezit ook nog Scream Bloody Gore en verder niks legaals van deze band, maar wel veel MP3, dus ken ook wel veel meer nummers. Van de twee die ik er nu heb dig ik Scream Bloody Gore het meest, maarja, Leprosy heb ik net 1x geluisterd, dus dat kan nog veranderen. Vind eigenlijk heel veel nummers van deze band goed, wat zouden mijn favorieten zijn: Evil Dead vind ik een geweldig nummer, evenals Scream Bloody Gore, The Philosopher, Empty Words, Leprosy, Zombie Ritual en vast nog wel meer...
Kende de band nog niet toen Chuck overleed, maar toch: :( :( :( :( :( Chuck, I miss you :( :( :( :( :( Wat een geweldige man was dat toch. Zó goed zingen, gitaarspelen, en zúlke geniale nummers schrijven. En nu kan ik ze ook nooit live zien :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59. |