![]() |
Xbox Live nederlanders gezocht
Ik heb sinds eergisteren Xbox live aangeschaft en ik ben nu op zoek naar gametags van andere nederlanders. (want ik ben die Franse en Engelsen nu wel een beetje zat :p ). Dus zet hier je gamertag, en dan voeg ik je toe (y) .
Mijn gamertag is EMPdiddy mijn Xbox livegames zijn: mech assault project gotham racing 2 crimson skies demo cd van xbox live |
Offtopic:
Citaat:
Word het dan niet tijd om er Linux erop te gooien zodat je dan zonder xbox live kan multiplayen? |
Ik speel toch bijna nooit mech assault, dus het is de moeite niet waard.
|
Nee dat bedoel ik niet.
Offtopic: Want je kan via een foutje in mech assault linux instaleren En hier heb je veel baat bij want, dan hoef je niet steeds xbox live te gebruiken (wat veel kan kosten) |
oh, hoe werkt dat dan? :confused:
|
Offtopic:
Lees Xbox - Run Linux on your xbox maar eens door :P |
Thanks, maar ik hoop wel dat er nog wat gamertags worden gepost :rolleyes:
|
SparksEXE
Helaas heb ik nog geen van de games die jij hebt, maar goed. Hier wat games die ik heb: Amped 2 XIII Red Dead Revolver Unreal Championship Ghost Recon En dat was het wel weer geloof ik... |
thanks, hoe goed is Unreal op de xbox? (multiplayer gedeelte)
|
een vrind van me speelt sommige spelle wel
hij heet X Almighty |
Citaat:
|
Stevill
Mechassault Sof2 Unreal Championship |
hoe werkt x box live precies kan je gewoon via je normale internet verbinding?
|
Citaat:
LORD_BL ik heb je uitnodiging ge-aanvaard. ^^ |
Citaat:
Op het moment heb ik de volgende xbox-live games: Crimson Skies (High Road to Revenge) Splinter Cell Pandora Tomorrow Star Wars: Jedi Knight: Jedi Academy Tot op Live! :D |
en maar betalen.....
Gelukkig is mijn xje heerlijk gemod :cool: |
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
|
Citaat:
Counter-Strike Rainbowsix 3 Magic: Battlegrounds |
Citaat:
www.cleanmodding.tk Daar heb ik het laten doen, 50 doeks en binnen een uurtje klaar (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28. |