![]() |
Rolschaatsen
Wat denk jij? Aanstormende rage of niet? Ik denk dat het potentie heeft! Gaan we straks weer, net als in de 80's in onze korte broekjes naar de rollerdisco? Ik hoop het!
Britney heeft de rage al onder de knie! De monsterachtigheid van Skechers gecombineerd met een hippe en gezonde bezigheid! :cool: Nu wij nog? http://joy.online.sh.cn/joys/img/2002-04/24/ww2414.jpg Mensen die zeuren dat ze het al jaren geleden hadden ontdekt hoeven niet te reageren! :) Want die zijn gewoon niet hip natuurlijk! |
Hip
|
Lijkt me lastig rollen, in discotheken met glas op de vloer.
|
Daar ben ik de labiel voor. En de rollerdisco zal nimmer terugkeren vrees ik :(
|
Citaat:
|
Christina Aguilera maakte toch reclamens voor sketchers??
Maargoed, of het een rage wordt? Ik denk het niet.. |
Ik vind skates veel stoerder, maar stoer is niet hip natuurlijk. Misschien wordt het wel wat.. want als Britney het promoot, nou dan wordt het hip natuurlijk :nono:
|
Citaat:
|
Ja idd ik doe het ze niet na, ik kan wel skaten maar kunstjes enzo nee ik probeer het liever niet eens :o
|
als je dan ook goedkope varianten rolschaatsen krijgt vind ik t goed. want ik wil die dingen al langer hebben.:o
|
nee dat word niet echt een rage, mensen zijn veel te lui
|
rolschaatsen is gay
|
Citaat:
|
|
Ik heb niet zo lang geleden nog geprobeerd om te rolschaatsen, maar na een halve meter kwam ik er al achter dat het niet mijn kopje thee is.
|
Rolschaatsen zijn leuk.
Ik had vroeger roze rolschaatsen, volgeplakt met glow in the dark barbie stickers :cool: |
Citaat:
|
ik houd van rollerdisoos.
straks weer een grote rollerdisco-openlucht-festijn r dam toch? heerlijk. jammer wel dat ik alleen kutrollers heb |
Ik wil roze foute lompe rolschaatsen. (h) En dan lekker rondrijden en stoer kijken.
|
Ik wil ze met zilvere glitters (Y)
Heel disco |
rolschaatsen..(L)
Ik hou van ze, ik heb, (jah heb , ze zijn wel veels te klein) van die roze, met rare figuurtjes erop... ik wil weer nieuwe, maar omdat de straten bij mij in de buurt klote zijn, en de enigste plek die ik kan bedenken, het kloosterwandplein is, en dat volzit met gevaarlijk skaters, die je zow omduwen, en dat je dan op de grond valt, met een grote sukkel bovenop je.. nee..nee.. ik wacht wel nog even totdat die disco er komt.. :o |
Ik wil eigenlijk wel weer eens rolschattsen kopen, van die retro-rollers, met blauw en geel. Ik voorspel dat wanneer je de wielen er af sloopt ze nog hip worden ook, als schoen!
|
|
Las Palmas had het toch, een (paar) jaar geleden? :) Geen idee of het er nog is. Ik hou van rolschaatsen, ik had hele mooie roze. Net zoals schaatsen trouwens, maar dat doet er even niet toe. :o Ik kan het alleen niet zo goed, dus erg charmant ziet het er bij mij niet uit. (n)
|
Op rolschaatsen kun je wel veel meer als op Skates. Die dingen zijn een blok aan je been, letterlijk.
|
rolschaatsen <3
maar die dingen heb je alleen serieus, bij de sportzaak, en dan zijn ze veel te duur (n) |
de tour de france op rolschaatsen! kosmo zet de nieuwe trend(y) :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |