![]() |
Kabbala-draadjes
Madonna/Esther/Madge heeft de trend wéér gezien en liep voor op de massa. Het rode rode draadje in haar leven is bij haar geen figuurlijk begrip; het bevindt zich namelijk aan haar pols. Natuurlijk zorgt ze er wel voor dat het niet vloekt bij haar outfits, ze stemt haar kledingkeuze netjes af op het rode draadje, zoals het hoort! Inmiddels zijn al meer Hollywoodsterren gesignaleerd met HET draadje, en begint het een ware hype te worden. Zou jij meedoen aan een religieuze trend? Gewoon, omdat het hip is?
Madonna in een hip&fleurig design met matchende schoentjes. Het Kabbala-draadje aan haar linkerpols zorgt voor een subtiel doch zéér opvallend accent in haar garderobe, en doorbreekt het lieve geheel van de bloemenprint. Madge flikt het hem weer! Chapeau! (y) http://www.sueddeutsche.de/kultur/ar...abspic_0_2.jpg |
Wtf is het?
|
De rode draad in der leven? haha :cool: wat een bullshit
|
Citaat:
Lees je de bladen niet, freakjuh? |
Het is zo te zien gewoon een simpel rood draadje met betekenis, maar ik zou denk ik niet aan deze religieuze trend meedoen omdat ik simpelweg niks van het geloof af weet. Zelf heb ik ook weleens een rood draadje om mijn arm gehad maar dat was niet omdat het een betekenis had, maar gewoon omdat ik het mooi vond.
|
Naar t schijnt kosten die stomme rode draadjes ook best veel.
van mij mag t n trend worden :rolleyes: lekker origineel, een paar jaar geleden was het toch ook (onder andere) madonna die die trend van die chinese (of weetikveel) kralenbandjes-met-betekenis zette? (die waren boeddhistisch geloof ik). ik erger me alleen dood aan het geflirt met religie van dat mens. |
het hindoeisme heeft die draadjes ook. soms draag ik het als ik naar een kerkdienst ben geweest
|
Citaat:
Ik vind Madonna hip dus het mag best een trend worden. Zo. |
Britney is ook fan: je zag het draadje in die clip Everytime, als ze in bad zit. Ik vind 't wel cool.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nieuwe trend onder uitgebluste sterren, voor de extra aandacht om uit de vergetelheid te raken! Om je nek door een rode strop steken!(y) zijn we eindelijk van dat kattengejank van de next-barbra streisend af!(y)
|
makkelijker combineren dan die fluor scoubidou dingen uit de Woo :o
|
Citaat:
:o |
Ik moet een zwarte draad want ik ben metal :cool:
|
bel lebitch hij weet er alles van :eek:
|
doe dan een rood draadje om je pols omdat je het mooi of leuk vindt ofzo, maar als het ergens voor staat en ook nog eens daarom hip is en je het dáárom gaat dragen ook al sta je niet achter de betekenis, nee.
|
7 knopen er in om je te beschermen tegen kwade krachten :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44. |