![]() |
Is er iets wat je al heel lang hebt?
Bijvoorbeeld een beertje die je al je hele leven hebt of een ander knuffeldiertje? Of wat anders? En waar heb je die dan? Op je kamer nog of al lang op de zolder?
|
ja, mijn knuffel Koos ;)
en op zolder staat mijn wiegje nog. |
beertje sinds ik drie was... en zo'n geboorteborduurselding sinds ja, mijn geboorte... en ook nog wel wat knuffeltjes vanaf mijn geboorte... en ik heb nog wel mijn oude babykleertjes...
|
Wat knuffels die ik al bijna heel mijn leven heb en op zolder liggen nog wat babykleertjes.
|
Op wat foto's na, niet echt.
|
een beer met zo'n belletje in z'n buik, gekregen bij m'n geboorte:p
|
Mijn favo knuffel Snoopy. Die overigens tegenwoordig in een kast op zolder woont...
|
Plokkie, mijn kleine zonnekindje. Die heb ik vanaf mijn 2de en ze valt bijna helemaal uit elkaar :) Ze ligt in mijn la, tussen mijn sokken :)
|
Mijn witte zeehond. Volgens mij zijn knuffels altijd het langste in iemands bezit :)
|
Een fotocamera die ik vanaf mijn geboorte al heb. :D
|
fotboeken
m'n eerste snoopy. m'n naam :s |
Niks.
Mijn gedrag. |
Knuffelkonijn sinds mijn 2e .. 21 jaar oud dus .. verblijft nu bij m'n vriendin .. Ook een knuffelbeer .. even oud.
|
Mijn aap, monkey.
|
Ik heb de meeste van mijn knuffelbeesten al vanaf mijn geboorte. Op zolder staat nog een doos met een aantal babyspulletjes van me, onder andere kleertjes enzo.
|
wel wat poppen enzo maar die liggen nog allemaal bij mijn ouders thuis.
|
mn lichaam, mn naam, en mn bob de beer (ik heb er zelf ook een, neit die van het forum dus) en een clowntjes knuffel, met rammelaar erin
|
Bob de Beer. Gekregen van Sinterklaas toen ik 4 was.
En al m'n oude McDonalds poppetjes. |
ja, dat kuiltje in mijn kin :p en verder de gewoonlijke knuffelberen. Ik heb laatst verder bijna alles weggegooit wat ook maar iets met vroeger te maken had.
|
Tig knuffels en een brosje.
|
Mijn knuffel. du bist super.
En ik heb een spaarrekening vanaf m'n nulde. En een beste vriendinnetje sinds de box. :D |
bepaalde foto's, knuffel die ik kreeg toen ik geboren werd (lief doodgeknuffeld hondje)
|
M'n hond.
|
Citaat:
ontopic: Een knuffelkonijn vanaf mijn geboorte, valt ongeveer uit elkaar als je hem aanraakt.. Bob heb ik ook al een tijd, maar niet zo lang. |
Foto's van het F team voetbal!
Verder kan ik op dit moment even niets bedenken, het zal ook zéér weinig zijn denk ik. |
Citaat:
|
Mijn allereerste speeltje toen ik in Nederland kwam, een muziekdoos die 'Allouette' speelt.
|
-Matchbox auto'tjes van toen ik nog heel klein was;
-Mijn eerste horloge; -Van die knuffelbeesten van vroeger. |
mijn broer...
(helaas) |
Citaat:
|
mn familie.?
joh, doh. :rolleyes: |
Ik heb een bruin met zwarte deken die al antiek was voor ik werd geboren, hij is echt zwaar veracht en word om de zoveel tijd versteld. hij ligt altijd over mijn bed heen en als ik niet kna slapen dus ik mijn kin lang het "koude randje" wat eraan zit, een hele oude gewoonte van toen ik een babytje was, cuuuute :S....
Whatever, ik vind m wel erg fijn... |
een hand
|
Schaaktrofeeën.
|
Mijn matras & bed, 14 of 15 jaar oud... (en nee, ik slaap niet nu nog in een ledikantje, ik sliep gewoon vanaf m'n 2e al in een volwassenenbed ;))
|
mn vriendje voor al 5 maanden.
en uhm, ja, knuffels. |
Citaat:
|
|
Mijn leven begon pas toen we een computer kochten.
|
Citaat:
Perseus: ik heb medelijden met je jongen |
Dank je. :(
|
nop, ik heb een hekel aan dingen bewaren
|
Mn moeder heeft nog vanalles bewaard.
|
Citaat:
|
M'n geboortearmbandje, met m'n naam ingegraveerd.
|
Nee, niet dat ik weet :)
|
Een wratje op m'n linkerteen. :o
|
Citaat:
|
Nee
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |