![]() |
Eten op een trendgevoelige manier
We hebben al heel wat trends zien komen en gaan en ook zien blijven. De Supperclub, Wagamama, ontelbare Tapasbarretjes etc. Steeds maar weer komen er nieuwe manieren om je eten op een trendy manier naar binnen te schuiven. De Supperclub heeft vooral in de jaren '90 de trend gezet van het liggend eten, met relaxte, loungy muziek op de achtergrond. Wat denk jij dat er straks aan de beurt is? Wat zou jou leuk lijken, buiten het 'gewone' dineren in een restaurant?
Supperclub http://www.partyscene.nl/media/28/12/supperclub1.jpg Ik ga voor het rustieke gevoel. In ieder geval buiten. Fingerfood en fusion kitchen op geruite plaids in de buitenlucht. Eventueel met hier en daar een geit of een grazende koe. Wel met lounge op de achtergrond, maar de wat meer up-tempo lounge. Dansbaar, zodat na het eten gedanst kan worden, en onder het dansen natuurlijk een hapje en een drankje. En misschien een blowtje? (y) Dit alles tot vlak na zonsondergang, want het boerenland is verrrr, en we moeten onszelf daarna klaar maken voor de Jimmy Woo :cool: |
How about a smokey jazz café with some Scofield. :cool:
|
Niets voor mij, ik heb liever het bourgondische idee: gezellig en veel!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ehm,
wat birthmark zei (y) |
wat schimmel zegt :)
|
Ja, maar IS eten op de echte bourgondische manier niet een beetje zoals bijvoorbeeld de Supperclub? Lekker eten, muziek, drank, met elkaar ouwehoeren tussen het eten door, dansen?
|
Ik wil eten eigenlijk niet al te belangrijk maken en ga ook niet graag speciaal ergens eten. Misschien als ik gestopt ben met lijnen wel maar op dit moment heb ik bij eten eerder negatieve dan positieve gedachtes.
|
ja ik wil zeker eens naar de supperclub
maar ik vind drukke restuarnts wel leuker dan stille, lege restaurants met heel duur eten |
Ik stem voor meer Sushibars verder lijkt het me ook c00l een soort van gezonde voedselkeet in de trend van een snackbar binnen te kunnen lopen.
|
Citaat:
maar zulke dingen heb je en dan betaal je 4 euro voor een broodje kaas met een blaadje sla, ik noem maar wat. |
ik wil mn eten niet te duur, snel op mn bord en in een grote hoeveelheid. Dat het ergens anders lekkerder is zal me een worst wezen. Dus wat Birthmark zei.
|
Citaat:
|
eten bij de republiek na twee flessen rose is ook een leuke trend(y)
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zit een Buddha bar in Den Haag, maar is die zo hip als op de foto? Hmm. :D
Liggend eten vind ik nou helemaal niets. Iets te relaxt. Maar het lounge-idee is wel oké. Relaxte muziek, veel ruimte, rustige sfeer. Mensen moeten je niet de deur uit kijken, maar je moet je eten ook niet binnen 5 minuten al krijgen. Ik hou wel van eten in restaurants waar het vrij goedkoop is(15-20 euro voor 3 gangen oid), maar toch relaxte sfeer, aardig personeel en lekker eten natuurlijk. Ik heb in Frankrijk Libanees gegeten en dat was tof. Je kreeg een rekje met verschillende gerechtjes(van tevoren gekozen) en die kon je afwisselend of tegelijk eten. Erg leuk (y) |
Ik doe mee aan de vegetarische trend natuurlijk ;).
-Veggie bapao -Veggie burgers -Veggie kebap -Veggie shoarma -Veggie gehakt -Veggie knakworsten ik bedoel, zo kan het ook :cool: En ja er is vies vegetarisch eten maar veel van deze dingen zijn echt supergoed te versmaden. |
Citaat:
Enne Freak die in Den Haag is nep :nono: De echte Buddha bars zitten alleen in Parijs, New York en Milaan. En wat dat veggie voer betreft, ik snap dat niet. Ik zou echt geen vegetarische knakworst door mn strot krijgen of nep gehakt. Ik eet geen vlees en dan wil ik ook echt geen eten wat naar vlees smaakt of er op lijkt (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik waardeer groente en dergelijken ook meer sinds ik vegetarier ben hoor. |
geef mij maar het bourgondische beenhammetje van Humphrey's, of de carpaccio van het Kabinet, zolang het veel, lekker en goedkoop is ben ik tevreden hoor. eten komt er toch weer uit als stront.
|
Citaat:
ja, een paar keer is het nog wel te eten, maar elke dag zon vieze burger naar binnenwerken doe ik ook niet. Aardappel, groente, vlees vervangen door aardappel, groente, vleesvervanger. (n) Leren koken is de truc. |
Citaat:
|
ik houd van kleine tentjes, vooral om te lunchen. Enigszins lowbudget. Maar goed eten, kwaliteit en service is ook wat waard (y)
Stacy's op de Utrechtste straat in Amsterdam, heeft gigantisch lekkere broodjes, echt een aanrader, mooi ingericht, leuk personeel, en goede prijs/kwaliteit verhoudingen (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar niet per se 'hip'.. |
Citaat:
van die vieze nepworst op brood, snietzel dingen of worstjes uuurggh |
Citaat:
|
nee ik vind het gewoon vies smaken.
enb gevarieert is het ook niet echt. |
ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit verder ben gekomen dan een vega cordon bleu en dat vond ik goor met nepham yuck
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53. |