![]() |
Wat doe jij aan op een trouwerij...
... van een lesbisch stel?
Ga je voor een nette, doch gewaagde tuinbroek in pantalon-vorm met laag uitgesneden decolleté? Of doe je gewoon je Praxis uniform aan? Ik denk dat ik een over the top tuinbroek met glitters en schattige applicaties aandoe. En zo'n hippe klusriem, maar dan met de gesp aan de zijkant natuurlijk! Het moet wel hip blijven!Voor de gelegenheid laat ik mijn haar groeien, en het aan de zijkanten opscheren. |
:| waarom moet je je anders kleden voor een trouwerij van een lesbisch stel, dan voor een 'normale' ? :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haahahahaa :D
|
Citaat:
|
Als er voorschriften zijn zou ik me daaraan houden en anders gewoon een mooie jurk. Voor een "lesbisch" stel zou ik het zo niet weten, ligt eraan hoe zij hun huwelijk willen houden, uitbundig of normaal etc.
|
|
Citaat:
|
Ik vraag me af of er een relatie is, tussen de vraag en jouw geaardheid.
(ohnee, dit kun je vast weer niet serieus zeggen op lifestyle :rolleyes: ) |
Citaat:
http://www.frilzandlace.com/jpegs3/8...rd-catsuit.jpg |
Citaat:
|
Roze haar, roze tuinbroek, roze kisten, roze topje, roze handschoentjes, roze riem, roze string, roze bh, roze kouzen, roze lippenstift, roze oogschadow, zwarte mascara. :D
|
Citaat:
|
Kleding weet ik niet, wel wil ik ze een strap on cadeau doen.
|
Citaat:
|
had gekund, ze ziet er startrekkish uit :D
|
ontopic: een zwarte jurk met hele wijde rok, tot de knieen aan de voorkant en langer aan de achterkant, strappless en een mooi strak lijfje (y)
Had ik in Berlijn gezien en aangetrokken, maar niet genoeg geld meer. :( |
niks
wisten jullie trouwens dat hoeren op de wallen niet aan trios doen?! :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
raaauwww im a tiger. |
ik zou als mezelf gaan want ik zie er toch al uit als een pot met mn opgeschoren hoofd (Y)
nee ik weet het niet, ik ben nog nooit op en eeh, echte bruiloft geweest. wel op 1 van bikers maar dat was een zooitje. |
Citaat:
|
kusjee!
|
Citaat:
I zou afzeggen, een trouwzaal vol met potten dat ga ik echt niet handelen(n) |
jullie vergeten het belangrijkste: drie weken okselhaar laten staan!
|
Dus..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26. |