![]() |
Goede daad voor vandaag of voor deze week(voor een ander)
Wat voor goede daad heb jij dus vandaag voor een ander verricht of ben je van plan(deze week)?
|
Dit wordt druk bezocht!:D
Mijn goede daad van deze week is mijn werk:o |
Vandaag nog niet zoveel maar gister heb ik een van mn beste vriendinnetjes op het hart gedrukt dat ze moet genieten hoe het nu gaat tussen haar en die jongen en niet teveel moet piekeren of zich afvragen of het wel goed is wat ze doet. Ze moet zich wat meer laten gaan in sommige dingen.
Ik hoop zó dat het wat wordt. :) niet echt een daad, meer een raad:p ohja, ik heb vandaag en de hele week trouwens al, heeeel veel mensen blij gemaakt met hun post :p |
goede daden? Ik geef geld uit zodat de staatskas gespekt wordt en alle stomme bezuinigingen kunnen stoppen.
|
Ik heb vandaag een doos gestuurd naar een andere doos. :o
|
Goede daad van vandaag: Bessen geplukt en gestofzuigd voor mijn moeder.
|
Enthousiast en ijverig mijn werk gedaan, ik denk dat ik heel wat mensen tevreden heb achtergelaten :) .
En ik ben bezig met het regelen van een feestje volgende week, in de hoop iets leuk te doen voor (en met) mijn vrienden. |
De koffer voor mijn broer ingepakt, en al m'n kleingeld (ongeveer 2 - 3 euro in kleine centjes) aan een zwerver gegeven.. (God, wat ben ik goed :p )
|
- niet veel gesnoept (goede daad voor mezelf)
- een 'ruzie' met een collega uitgepraat he bah, ik doe eigenlijk niet zoveel goede daden :s (had er ook geen tijd voor vandaag, van halfacht tot vijf gewerkt, daarna nog ff naar de H&M geweest, daarna boodschappen gedaan, gegeten, laatste spullen voor de vakantie morgen ingepakt, toen waren de anderen nog gekomen met hun spullen, en nu zit ik hier... sja... |
Ik doe eigenlijk niet aan goede daden. Ik probeer altijd het beste te doen (dit bedoel ik niet arrogant).
|
Citaat:
Ik weet trouwens dat je het niet arrogant bedoeld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kamer+kast opgeruimd.
|
Op bezoek geweest bij mijn buurvrouw van 93. Koffie met haar gedronken en een beetje gepraat zodat ze niet altijd alleen zit.
|
ik heb deze week mijn huisdiertjes verschoond en alles 6 keer afgeschrobt en ze nieuwe speeltjes en lekkere dingetjes gegeven... waren heel huppelig gewiorden en gingen door de kooi sprinten.. als verassing was de dag erna mijn vrouwtjes gerbil bevallen van 3 kleine roze miniatuurtjes.. echt geweldig :D verder heb ik op mijn werk een mevrouw geholpen die zo graag een efteling poppetje wilde... :D
|
Er was een vlieg in mijn glas water gevallen, en die heb ik eruit gered!! Kreeg ik alleen wel spijt van toen ik merkte dattie daarna de hele tijd om m'n kop heen zoemde... Hij wou me zeker bedanken ofzo :p
|
ik heb een cavia geadopteerd:o
Nu heeft het diertje iig een fijn thuis(y):) |
Citaat:
|
Ik heb vandaag nog niemands leven een beetje beter gemaakt. Dat doe ik straks, als ik bij de plaatselijke horeca even wat inkomsten ga genereren.
|
Ik heb gekookt!
|
Citaat:
|
Een klein lieveheers beestje uit het water gehaald en op een blad in de zon gezet.
M'n rattenkooi flink schoongeschrobt voor de vak. Mezelf niet zo heel erg kut voelen (Voor mezelf is dat dus :) ) |
mn kat geholpen met eten:D
|
Citaat:
|
Ik heb mijn vriendin gevingerd.
Wat ben ik toch een filantroop. |
Ben mee "uit" geweest voor anderen.
Voor de "gezelligheid", nounou, wat een pret. |
Citaat:
|
Citaat:
|
heb vandaag een vlindertje gered
en met bijna twintig oude lui walgelijke, stichtelijke liedjes (denk aan "klein vogelijn op groene tak" en "ik wandel in het licht met Jezus") gezongen in een dikke rookwalm... |
Ik heb een oude vriendin uitgenodigd voor een partijtje tennis. Normaal gezien is het eigenlijk zij die de vriendschap nog wa gang geeft, maar da heb ik nu eens gedaan :-P
Dinsdag heb ik de economie geholpen, ik heb veel te veel geld uitgegeven. |
Een vriendin aan een kapper geholpen. :D :confused:
|
ow jaja ik ook!
gister bij mn oma schoon gemaakt, en mn fiets uitgeleend wat ook heel goed schijnt te zijn:rolleyes: ennum eig was dat het, niet zo heel goed eig, naja. |
Ik heb bier gekocht voor mn vriend, geloof me, nu is ie maanden lang trots op me:D
|
Owja, ik heb mijn broer aan heel veel afwas geholpen en euhmz...owja, ik heb boodschappen gedaan en ik ga vanavond koken:o
|
De overvolle Kliko op de straat gezet!
Mijn huisgenoten weer schokkend blij gemaakt :D |
Sollicitatiebrief van m'n broer nagekeken/drastisch verandert. Nou maakt hij waarschijnlijk meer kans dat hij wordt aangenomen. :D
|
Twee dagen vrijwilligerswerk gedaan bij Jeugdland. (soort spelletjesweek voor kinderen van 5 tot 12 in de zomervakantie).
Deed het niet echt voor een ander, want vond het zelf gewoon hartstikke leuk :D |
ik heb vandaag oude mensen gedag gezegd, ze zaten zo zielig voor zich uit te staren.
|
Jemig, als je daar serieus over na gaat denken kom je echt alleen met de meest miezerige 'goede daden' die je kan bedenken zeg.. :s
.. ik heb vandaag een goed gesprek gehad met een vriendin die het niet meer zo zag zitten allemaal en die ik daar - volgens haarzelf - erg mee heb geholpen.. .. ik heb een praatje gemaakt met een oude man die hier in de buurt woont en nogal eenzaam is.. Maar dat mag je geen goede daden noemen vind ik :| Dat hoort eigenlijk in het topic van 'vanzelfsprekendheid' Mar goed, dat zal wel weer als de meest achterhaalde opmerking uit grootmoederstijd gelden in deze ikke-ikke-maatschappij.. |
ik probeer deze komende dagen aardig te doen tegen mijn stiepa
|
cadeautje gekocht
|
Ik heb een egel gered.
|
voor vandaag: een lief smsje naar mn vriend sturen omdat ik de afgelopen week niet altijd even lief tegen hem heb gedaan terwijl hij er niks aan kon doen. ik ben nu kwaad op mezelf omdat ik zo stom deed.
|
Ik ga vanavond mijn seksuele frustraties met één hand van me afwerpen :D
|
Een blinde vrouw helpen oversteken (hoe cliché) :o ... en op de riem van een weggelopen hond gestaan..
|
gisteren m'n vriend heel erg geholpen met wassen, afwassen en dingen van de bank enzo.
|
Goede daden afgelopen week...even denken. Nou ik heb gewerkt in de winkel. Dus ik heb andere mensen geholpen...
|
jah hallo, zijn tog niet allemaal goede woudlopers hier ofzow, beetje onthouden, neej ik doe niet aan goede daden
|
- ritme en structuur in mijn dag bregen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |