![]() |
ink pen, welke?
Hallo,
Ik zou graag willen weten welke ink-pen je gebruikt en waar je die hebt gekocht. Ik ben zelf namelijk op zoek naar een, maar heb geen idee welke goed is en welke niet. Ik zou wel graag een willen waarmee de lijn dikker wordt naarmate je iets meer druk op de punt uitoefent (dus niet een doodgewone hema fineliner, als je begrijpt wat ik bedoel). Thanks! |
ik heb er 2, allebij schneiders.
de een topliner 967, das m'n dunne, die gebruik ik het meest de ander is een OHP M permanent 224 oid, dat is dus de dikke, die gebruim ik veel minder. De eerste is het fijnst, de ander is net iets te dik. Gewoon van de boekhandel :) |
Citaat:
|
hmpf bij de hema voor nog geen euro,
zwarte marker 0.5mm ofzo¿ iig die heb ik en nog een zwarte inktmarker van 1mm(handig voor grotere zwarte vlakken. Mijn avatar(egte versie staat ergens bij simpele art topic heb ik o.a. met deze pen gedaan) kortom voor een goedkope oplossing, misch ben jij, ik iig geen prof, dus je kan er goed mee beginnen. msich heb je daar wat aan |
Mitsubishi Unipin fineliners, maten 0.1, 0.3, 0.5 en 0.8, succes gegarandeerd (y)
Voor lijnen van dun naar dik kan je het beste met penseeltjes werken, maar die zijn lastig onder de knie te krijgen. |
Citaat:
|
hé ex-schoolgenootje,
ik heb een sakura pigma brush (dus een soort van pen met een kwastje eruit, drukgevoelig dus.) en een sakura pigma micron 0.25 mm. dat werkt wel oke. verder heb ik een 0,5 marker (permanente inkt) van de hema, en een boel andere zwarte goedkopere pennen. het nadeel daarvan is dat de ene zwarte inkt bijv iets paarser is of iets meer glimt dan die van de andere pen. dus als je alles tegelijk wilt gebruiken in een tekening is het het mooiste als je daarvoor hetzelfde merk neemt denkik. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |