![]() |
Favoriete muziekforummer 3E RONDE (1e 8 wedstrijden)
Ja.
3e ronde alweer ha! mooi. ach flikker allemaal in de stront dit zijn de wedstrijden: Chaos -Cut_off Rogue -I<3 Cock Vixen -Hi I'm Nora King -Nerd Opgeroth -Carn Lepra the Clown- Metal Ce-El-Wan -Wouter youth Escapism -Mortischa Kies uw favoriet. of kies uw favoriet niet. mensen die maar op 1 iemand stemmen tellen niet mee. anders wint telluriet alles met behulp van een paar mensen die nog nooit van internet gehoord hebben maar toch stemmen. mensen die nog in de 3e ronde zitten: Ce-el-wan Chaos Lepra the Clown 86dagreed Ufke Roxy Cut_off Gimme more beer I<3 Cock Opgeroth Exo Tom Violence King Mortischa Harrie84 Snees Carn Paranoid Vixen HI I'm Nora Wouter Youth Nerd Escapism Birthmark Metal Hk6666 Egged Poorleno Rogue telluriet |
Chaos -Cut_off
Rogue -I<3 Cock Vixen -Hi I'm Nora King -Nerd Opgeroth -Carn Lepra the Clown- Metal Ce-El-Wan -Wouter youth Escapism -Mortischa Chaos, ondanks dat ie werk heeft vind k m toch wel een stoere punker Rogue, die andere is bijna nooit op muziek...alleen maar op lifestyle Vixen die is aardig King, iemand die Nerd heet is stom Carn...ondanks zn naam en zn afkomst vind k zn posts wel leuk en had hij voor n meeting gezorgd waar ik bijna heengegaan was lepra die is koel en t vriendje van vixen Ce el wan escapism k had geen zin meer in uitleg |
Chaos - Cut_off
Ienemienemutte... Rogue - I <3 Cock Ik heb i <3 cock 2 keer zien posten ofzo. Vixen - Hi I'm Nora Doet Ivo. King - Nerd Moeilijk, posten allebei goed. Toch maar Daan, die heeft Poempie gezien. Opgeroth - Carn Hard. Lepra the Clown - Metal Lastig, beide über. Toch maar Ivo omdat onze fotoboek-gesprekken ooit in boekvorm verkrijgbaar zijn. En ja.. Lepra. Ce-El-Wan - Wouter youth Pennywousz. Escapism - Mortischa Heeft 69 gedaan met een Zweedse bitch. [edit] Als Aisa met bewijzen komt dat ze ook 69 heeft gedaan met een Zweedse bitch gaat mijn stem uiteraard naar haar. |
dit zijn de wedstrijden:
Chaos -Cut_off klein en accentje <3 Rogue -I<3 Cock gave muziekchick Vixen -Hi I'm Nora gave muziekchick King -Nerd Ah die vond ik best moeilijk :( maar King is net iets oldschooleriger. Opgeroth -Carn want als ik hem zie in boedapest doet ie z'n kleren uit (y) Lepra the Clown - Metal ook al moeilijk, geen idee. Ce-El-Wan -Wouter youth Gewoon gaaf. Escapism -Mortischa Net iets meer muziekiemand. |
Rogue - Ce-El-Wan - Escapism - |
Chaos: Sorry Rutg0r, maar iemand die bier drinkt gaat voor.
I<3 Cock: Iene miene, ik moet ze allebei niet. Vixen: Lepra is vet. King: Metal Carn: Stemmen op jezelf sucks maar Opgeroth is lang niet zo aardig als ik. Lepra the Clown: Lepra is vet. Ce-El-Wan: Omdat Lennurd altijd baggertips geeft qua muziek Escapism: Escapism post vaker op muziek..denk ik? |
ChaOs (y), Rogue (meer Muziek volgens mij), Vixen, NERD (allebei cool, NERD breder), Opgeroth (heeft-ie ook een stem), Lepra (tja..), Ce-El-Wan, Escapism.
|
Chaos - hoe kan cut off van face the truth winnen? anyway Chaos is way cooler.
Rogue - rosa is mooier Vixen - nog steeds wel een cutere naam Nerd - betere smaak Carn - droogkloot Metal - betere smaak. Ce-El-Wan - wouter mocht er ook al uit van mij. Mortischa - zelfde. |
Citaat:
|
Chaos --> omdat hij tegenwoordig meebouwt aan de ondergang van het systeem van binnenuit
Rogue --> nooit gedacht dat ik dit woord zou gebruiken: hip Vixen --> omdat zij een koele piercing heeft Nerd --> goeie posts, humor Carn --> mijn constante stroom van drumsolo's :p Lepra the Clown --> post vaker Ce-El-Wan --> idem Mortischa --> ooit gezien en onder de indruk |
cha0s; miep
I<3 Cock; lifestyle <3 Vixen; tof meisje King; ja Carn; zomaar Lepra the Clown; gewoon koel Ce-El-Wan; andere ken ik niet Mortischa; schoenen zitten goed (y) ;) |
Chaos
Rogue Hi I'm Nora King - jammer voor NERD Carn Metal Ce-El-Wan Escapism |
Chaos-omdat ik die andere niet ken
Rogue-omdat die andere zijn haar x zit Vixen-omdat zij idd een koele piercing heeft King-omdat ik niet op een nerd ga stemmen kansloos Opgeroth-omdat hij een goeie ribbenteller is en lief :D Lepra the Clown-hij post wel vaak en die ander ken ik nie Ce-El-Wan-donker, zwoel, sexy Escapism-omdat ik hem nog wel een kans gun |
Hoe kun je Rutger niet kennen?
|
Chaos
I<3 Cock Vixen Nerd Carn Lepra the Clown Wouter youth Escapism |
Citaat:
|
Chaos
I<3 Cock Hi I'm Nora Nerd Carn Metal Ce-El-Wan Mortischa |
Cut_off
I<3 Cock Hi I'm Nora King Carn Metal Ce-El-Wan Mortischa |
Chaos
Rogue Hi I'm Nora King Opgeroth Lepra the Clown Wouter youth Escapism |
Citaat:
;edit: en ik insinueerde 't ook niet. hehehe |
Chaos -Cut_off (Je moet iemand kiezen he..)
Rogue -I<3 Cock (Want dat is een meisje?) Vixen -Hi I'm Nora (Die post goed.) King -Nerd (Die post goed.) Opgeroth -Carn (Omdat ik wel eens op stap ben geweest in Valkenswaard? Maar dat is niet de rede, de posts zijn gewoon heel oke. Lepra the Clown- Metal (Omdat ik die andere niet echt oke vind. Komt door dat gelepra.) Ce-El-Wan -Wouter youth (Kan alles van Rancid bassen en is oke.) Escapism -Mortischa (Omdat die na Birtmark de meeste lachen op mijn gezicht heeft gekregen door op dit Forum iets te posten.) |
Cut_off
Rogue Vixen Nerd Carn Metal Ce-El-Wan Escapism |
Chaos
Rogue Hi I'm Nora Nerd Carn Metal Ce-El-Wan Mortischa |
Chaos - zelfde reden als eerst
Rogue - witte wijn (pauze in de wodka) Vixen - heeft me een gelukkige verjaardag gewenst King - D&A Opgeroth - gokje Lepra the Clown - blijft een hanekam en leuk om te zien Ce-El-Wan - nog steeds steun aan de voorgangers Escapism - gave avatar in t verleden |
Cut_off
Rogue Hi I'm Nora King -Nerd ; stem blanco hier kom ik niet uit Opgeroth Lepra the Clown Ce-El-Wan Escapism |
Citaat:
Chaos Rogue Vixen Nerd Carn Metal Wouter youth Mortischa |
Cut_off - ken ik langer
Rogue - is leuker Vixen - behorend tot de harde kern van s.com Nerd - goede smaak Carn - ook metal Lepra the Clown - humor Wouter youth - goede smaak Escapism - post meer en beter |
Chaos -
Rogue - Vixen - King - -Carn Lepra the Clown- Ce-El-Wan - Escapism |
godverdamomme stem voor vixnee
|
Citaat:
Citaat:
|
Chaos - hij stinkt
Rogue - blondje, blauwe ogen Hi I'm Nora - pretentieus Nerd - <3 Opgeroth - carn is nou eenmaal een sufkut Lepra the Clown - tja Ce-El-Wan - omdat wouter kabouter irritant is Escapism - omdat hij nog steeds mijn foto in zijn fotoboek heeft |
Cut_off omdat hij een stoere nerd is
I<3 Cock omdat hij mijn lowlands date is, en omdat rogue een gaar hoofd heeft. vixen omdat ik geen zin heb om die andere naam te tikken nerd omdat hij soms wel gevatte opmerkingen maakt carn omdat zijn naam korter is Lepra omdat hij chilled in de hout wouter bla omdat ik geen zin heb om streepjes te gebruiken escapism omdat zijn ex een gewillige chick is. |
Wouter Youth.
nananannaa |
Chaos
Rogue Vixen King Carn Lepra the Clown Wouter youth Escapism |
Citaat:
als we t over dezelfde hebben, that is, maar dat lijkt me wel |
Ik vind haar wel een coole kuthoer.
jij doelt ook op die braziliaanse neem ik aan |
jep
nou hol haar uit en als je haar pijn doet laat haar aan mij denken |
Die van borderbangers.com?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Sommige duels zijn spannend joh (:
|
cumonmyglasses... Misschien iets voor m'n vriendin. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij: Ehm.. Nee. Ik: Waarom niet? Zij: Ik vind het al niet leuk als jij dat doet laat staan als andere dat doen voor geld. Ik: En als ik er nou eens geld voor geef? Zij: Nee. Het is maar goed dat ze niet op het forum zit, want ik had niet op haar gestemt! |
Citaat:
Gelukkig doe jij wel mee eh, ik draag je naar de overwinning ghehe. |
Chaos
Rogue Hi I'm Nora King Opgeroth Lepra the Clowm Wouter youth Escapism |
Chaos - Want hij heeft werk
Rogue - Want volgens mij zit die ander alleen in deze ronde vanwege zijn naam Hi I'm Nora - Ken meer posts Nerd - Want NERD is cool Carn - Opgeroth is een gaye naam Lepra the Clown - LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPRAAAAAAAAAAAAA! Ce-El-Wan - Ehm... Omdat ie mij vorige keer eruit heeft geheerscht Escapism - Ga toch voor de haarlemmer |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30. |