![]() |
Armband (sieraad) voor mannen deze zomer
Ik wil eigenlijk deze zomer een keer een mooie armband aanschaffen. Wat vinden jullie nou een mooi sieraad voor een man om zijn pols? Dus een armband...
Post hier het plaatje, met de prijs en waar je het kan kopen..(winkel) |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het enige 'sieraad' dat ik om mijn zou willen dragen is de gele armband van de Lance Armstrong cancer foundation .
|
Citaat:
Hoe vind je deze armband? Beter? http://www.slayerized.com/menus/pictures/kerry.jpg |
Citaat:
@ I <3 cock -> dat is die livestrong armband he? |
Citaat:
|
Even voor de duidelijkheid, ik ben GEEN skater of Alto, dus bespaar me die lelijke armanden, ik wil graag wel wat 'normaals' (trendy's) :D
En nu graag ONTOPIC ipv die onzinnige discussie over wel en niet dragen van een armband... Gewoon wat ik gevraagd had (foto, prijs, winkel), anders niet posten :nono: |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Je bent sowieso een beetje snel op je teentjes getrapt, heeft de zon vandaag een beetje te lang op je bolletje geschenen of ben en een verwend kolerejochie dat wanneer hij zijn zin hier krijgt meteen gaat lopen kankeren? :rolleyes: |
Ik vind die armbanden altijd leuk met langwerpige schakels en dan met blauw en hout en zilver, hmmja, hoe leg je t uit? En ik zou niet weten waar je die kan halen:s
|
Citaat:
|
|
Bij de H&M hebben ze altijd wel een rekje waar tegenwoordig vrij brede leren armbanden hangen (zoiets als Ridder hierboven al heeft gepost) en als je iets van zilver wil zou je eens een juwelier binnen moeten lopen
Zelf heb ik nog wel een oude brede leren armband liggen ergens, maar die pas ik niet meer. Die komt nog uit m'n 14/15 jarige altoperiode :bloos: |
ik heb altijd een twee rijen connical spike polsbandje om
zit prima, goedkoop. in haarlem te krijgen bij de popshop @johnbiezen: je bent een pedo, bek houwe slet! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |