![]() |
Wat voor werk doe je?
Ik moet zo weer afwassen en jullie?
Kusje |
Ik was tot en met vandaag een postsnollie bij de TPG.
|
Ik ben een luie student
|
Werk bij Boni distributiecentrum :o
|
ik ben een schoonmaaksnol en een oppashoer en ik was een kassaslet tot een jaar geleden
|
bliepmiep (/luisterend oor voor opa's, oma's en zwervers die hun levensverhaal kwijt willen) bij de Appie Heijn.
en per 1 augustus paardrijinstructrice/trainster in Frankrijk. |
Ik werk in de zomervakantie op een bouwplaats. :bloos:
|
ik ben serveerster
binnekort bartending certificaat halen |
Citaat:
en ik werkte met gekke kindjes, vrijwillig (joh). Maar daar ben ik mee gestopt want volgend jaar examen en dan is dat natuurlijk teveel. |
ik ben werkl00s
|
Citaat:
|
Citaat:
vrijwilligers werk? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar ik doe wel eens vrijwillegerswerk met bejaarden
|
ohja
ik zoek werk dus als iemand nog iets weet :( |
Ik ben fulltime galleydel. Wolkensnol. Zweefteef. Tart wit a cart. Trolleytrash :cool:
|
Citaat:
|
Ik werk bij de meest chaotische supermarkt van Nederland.
Waar alleen maar oudjes komen, die niet anders kunnen. |
bovenin V&D bij La Place, afdeling zoet :p
|
ik ben biebmuts:o
|
Ik ben baliemedewerkster, serveerster en zeilinstructrice (wat klinkt dat belachelijk streng, ik probeer gewoon kleine kinderen iets bij te brengen over zeilen, surfen en kanoën, kortom over in het water spelen....)
Interessant joh... |
Kassamiep.
|
ik pluk bl00metjes
|
Ik werk bij de appie bij de deli, dus ik moet vleesjes snijden, broodjes bakken, kindertjes worst geven, kaasjes snijden, ouwe grandmommy's met baarden en snorren zeggen dat de krentenbollen uit de aanbieding helaas op zijn maar dat er over een uur weer een nieuwe lichting komt. dus. En dat is trouwens leuk werk, en nee, ik proef nooit. En runderlever gelardeerd is kutspul.
|
Ik werk op de Aftersales op het hoofdkantoor van twee kledingmerken voor mannen.:)
|
Abonnementen voor kranten aansmeren aan mensen en gratis troep uitdelen op straat. 70 euro per dag :cool:
|
Citaat:
|
ik werk in de bediening/afwas van een restaurant,het ligt er maar net aan waar ik op dat moment het hardste nodig ben.
|
thuiszorg, en weekendwerk bij de rode winkel waarschijnlijk
|
Ik werk op de telecom afdeling bij de mediamarkt in Leeuwarden :cool:
|
ik doe af en toe wat in de bollen...ligt aan het seizoen (nu ff 3 weken bollen hollen hehe)
|
ik werkte in een callcenter, maar ben ontslagen
nu ben ik werkloos :cool: |
ik werk niet
|
Citaat:
|
bij een trendy woonwinkel als euhm tjah.. verkoopster.. van meubels..
|
Ik werk nu in de thuiszorg als interieurverzorgster :p
(schoonmaaksnollie dus) Na de vakantie ga ik mensen lastig vallen aan de telefoon (jawel jawel: ik word telemarketeer!) |
Citaat:
|
Ik ben een Sligro Ganster :cool:
|
Citaat:
Overigens krijg je o.a. betaald per hoeveel troep je verkoopt, als het om abonnementen gaat. Een of andere kerel heeft een keer 21 abonnementen verkocht en zo'n 500 euro ofzo verdiend. Op 1 dag :| |
Citaat:
|
bejaarderentertainer
bedrijfscatering promosletje |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben trouwens ook nog oppas en af en toe gastvrouwe in het hotel van mijn instructrice. |
geen.
heb wel ooit es in een 2e-handswinkeltje gewerkt en dat was gaaf want ik mocht binnen roken en alto's vies aankijken, want die jatten telkens dingen. |
videothecaresse
|
Citaat:
|
Oke, deze is weer open.
|
Ik ben boekverkoopster :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |