![]() |
bier
Welke bier is nou echt hot deze zomer? Wat drink jij het liefst als het zo warm is al vandaag? Drink je gewoon een heineken of een grolsch? Of ben je meer het type van de carona of van het witbier? En drink je dan uit de fles of schenk je het eerst over in een glas? Of drink je uberhaupt geen bier? En wat drink je dan?(y)
|
is voor hetero's
en voor mannen voor hetero mannen |
eeh, goedkoop bier. schultenbrau (Y)
drink uit blik gewoon, en als er een koelkast voor de hand is koud. |
oh je hebt nu ook light beer
:rolleyes: |
ik drink het liefst corona of witbier, maar nog liever rosé als het warm is
|
Hertog Jan is mijn persoonlijke favoriet.
In een glas. |
en blikjes, flesjes, tap of uit een beker?
|
Ik vind bier steeds lekkerder worden eerlijk gezegd :o En laatst voelde ik me ook al sexueel aangetrokken tot de vrouwelijk purser uti mijn crew :eek: :eek: :eek:
|
Hertog Jan en Jupiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
rosé is geen bier! ohja op aanraden van Noé heb ik ook een keer een witbier met een citroentje besteld dat was wel lekker :bloos: |
Citaat:
|
ik heb weer een aantal maal bier gedronken sinds 3 jaar maar het bevalt me nog steeds niet echt...
|
Hertog Jan, fles
|
Citaat:
|
Jupiler (y)
|
Ik lust alles wel, behalve schutters..:(
|
Citaat:
|
Grolsch is heerlijk.
Jaeger, schultenbrau of euroshopper is goedkoop. Ik moet zo vaak die lastige keuze maken :( |
light bier is gay, drik dan geen bier, bier drink je om een bierbuik te kweken en niet om op je calorieen te letten enz...
|
ik hou niet van bier
|
Citaat:
|
Ik drink geen bier, ik vind het vies en het staat me niet. (n)
|
Citaat:
|
ik drink geen bier,ik drink vooral wijn en tequila
|
Citaat:
|
doordeweeks hertog jan of amstel, in het weekend iets van westmalle trappist of Old speckled hen.
En meestal drink ik gewoon asociaal uit het flesje, behalve speciaalbiertjes dan |
Strongbow (y)
en anders Hertog Jan of Corona |
Citaat:
|
ja lekker, grolsch, hertog jan, of goedkope zooi als schultenbrau, best, euroshopper en die shit. ik drink alles en gewoon uit de fles
|
Beetje zielig als bier je lifestyle is. :nono:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |